Minecraft-föregångaren Wurm Online lanseras på Steam

Robot
Minecraft-föregångaren Wurm Online lanseras på Steam

Nya funktioner ska få spelarna att inse storheten i Markus Perssons gamla projekt.

#minecraft, #wurm-online


Medlem
Minecraft-föregångaren Wurm Online lanseras på Steam

Det här är vad jag minns av Wurm:

Högerklick, vänster klick, höger klick, vänster klick... vänta i en minut och repetera.
Tills det att jag lät ett program kopiera min input, lät det spela sig själv och insåg att min dator nu var ockuperad bara för att jag inte orkade med det.

Också snodde vi en höna.

Medlem

Har haft roligare med Wurm Online än jag har haft med Minecraft. Beta-tidens map 9 är nog den som jag har bäst minnen ifrån. Det var härligt att sätta tänderna i en jättelik vildmark, men mindre roligt när civilisationerna började äta upp det mesta av den orörda naturen.

Medlem

offlineläge eller privara servrar låter inte alls "skönt".. bara ännu mer tragiskt

Lej
Medlem

Har för mig att jag testade Wurm nån gång tidigare och att det var pay-to-not-suffer. Stämmer detta (fortfarande)?

Medlem
Skrivet av Lej:

Har för mig att jag testade Wurm nån gång tidigare och att det var pay-to-not-suffer. Stämmer detta (fortfarande)?

Det som de missat i nyheten är att Wurm Unlimited på Steam endast är en engångskostnad, och har alla premium funktioner upplåsta permanent utan månadskostnad!

Så nej det stämmer inte fortfarande för Steam versionen.

1
Skriv svar