Valves nästa spel sägs vara en hjälteskjutare vid namn Deadlock

Medlem
Skrivet av Geijmer:

Valve vill utveckla detta skit spel men inte Half Life 3.

Dom har inte knäckt nöten hur dom ska kunna sälja hattar i HL3 än.

Medlem

Inte för mig, men hoppas det blir kul för folk som gillar den typen av spel. Hade hellre velat ha L4D 3, Portal 3 eller HL3.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Det här såg ganska värdelöst ut, men så gillar jag ju mestadels enspelarkampanjer och starka berättelser. Därför jag älskar Portal och Half-Life spelen och hoppas de kommer återvända till dessa serier - eller kanske etablera nya i samma klass? En dag ska de väl lära sig räkna till tre ändå

Medlem

Fasen vad besviken man är på Valve. Så mycket potential men så lite riktiga spel.

Medlem

Hoppas det blir något välgjort och underhållande, blir definitivt till att testa åtminstone.

Tyvärr lär det väl drypa in mängder med fuskare och om man känner Valve rätt så kommer dom inte bry sig så länge det säljs mikrotransaktioner, tänker på CS2 som är i den sitsen då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

PS Kommer ihåg när jag köpte HL2 på Elgiganten dagen det släpptes. Grafiken, fysiken, gameplay:et...man var helt blown away! Sånt händer sällan numera, HL Alyx var undantaget.

PS2 Har kvar HL2 originallådan och skivan. 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

PS Kommer ihåg när jag köpte HL2 på Elgiganten dagen det släpptes. Grafiken, fysiken, gameplay:et...man var helt blown away! Sånt händer sällan numera, HL Alyx var undantaget.

PS2 Har kvar HL2 originallådan och skivan. 🙂

Köpte det senare i Orange Box och har kvar den. Var riktigt grymt att gå till Game på stan, köpa boxen och gå hem och aktivera spelen. Det var någonting helt annat back then, någonting som gått förlorat.

Medlem

Spontant lika intressant som ett nummer av svensk Damtidning från 2003.

Medlem

Trökigt att behöva stämma in i kören, men…gäsp.

Off topic, finns det ens en ordentlig marknad för HL3 längre? Spelen är gamla och många kids idag (där en väldigt stor del av pengarna finns gissar jag) vet nog knappt vad Half-Life är.

Medlem

Undrar om de säljer spelet på EGS....

Medlem

Valve är bara duktiga på att köpa upp och utveckla andras spel. Vad har de lyckats göra helt själva? Half Life och typ Portal?


signatur

IDKFA

12
Skriv svar