Battlefield Project reality, en Squad leders uppdrag

Medlem
Battlefield Project reality, en Squad leders uppdrag

Hejsan Mitt namn e Grozzy och jag e rätt så känd i project reality jag har spelat modden i minst ett halv år. spelet e ju helt enormt... Ijalla fall jag e väldigt ofta en squad leder i gruppen så kallad (TEAMWORK)
just nu kan jag inte vara squad leder, för att min mic har gått sönder...

Jag hadde tänkt berätta hur en squad leder sköter sitt jobb på högsta allvar. Well first of all you need to know English, pritty good. sen så måste du ha sett en hel del Verklighets baserade filmer : hehe min åsikt : ett exempel på bästa film Black hawk down,
eller nån world war 2 film. sen måste du veta hur man gör Rally points... vilket du använder dig av
i knappen (T) där ligger (set rally point) längst ner till vänster. iförsej jag behöver inte berätta hur man gör de finns ju i manualen. men det är en hel del dom inte berättar.... jag tänkte berätta en helt otrolig historie som jag vart me om i Pr. eller tja en historia som händer rätt ofta.

Jag sitter i en helikopter på väg mot västra stranden hela min squad sitter i den.. vi landar o springer iväg från landnings zonen. vi springer mot skydd inget skuter oss änn men vi gör det ändå.
sen hör jag hur CO berättar för mig. squad 4 you have 2 enemie squads moving up youre front. you have a premission to engage, Try to not get spotted (Over) jag darrar. men grabbar tag i stolen o tänker detta kommer Gå bra.

Jag ber mina män att Ta skydd o vänta. Jag säger, Co has told me 2 enemies squads are coming and we have to hold silence, Light At take position in that bunker south west of youre posistion... sen placerar alla mina män på bra platser sen låg vi där o vänta... i en halv minut sen hörde jag. en viskning från min MARKSMEN som låg närmare fronten. we have one enemie squad coming for you guys. and a Car + a APC! hold youre stand..

Jag berättar för min CO hur situvationen ser ut. så min CO skickar 2 helikoptrar på en landings plats lite längre bort. Jag o min squad bara ligger o väntar. Herre gud tänker ja. Helt Plötsligt hör jag ett svagt bullrande. en Bil... den stannar inne på Bunker gårdsplanen. alla hoppar ut o jag hör hur Irakerna ropar o gapar. Jag ber mina killar att Hålla sig lungna och tysta. åså hör jag att en av Irakerna SKriker o jag kollar up i skyn o ser 2 helikoptrar drar förbi. längre bort landar de sen drar de förbi igen. då hör jag skott som avfyras. mot helikoptern helikoptern klarar sig. jag avvaktar. precis när jag hör ett kraftigt bullrande förstod jag att Nu kommer APCn o jag Skirker till i micen ATTACK WHAT YOU SEE!!!!! AND DONT LET THEM GET AWAY !!!!!! jag springer runt hörnet o hör ett Light Anti tank skott gå av. secunden senare hör jag hur nånting Verkligen sprängs jag siktar på irakerna men dom har inte tid att reagera.

Helvetet bröt ut jag bara skuter åt alla håll. secunden senare skriker min skyttesoldat om MEDIC!!!!! jag drar till och kollar vart han är. sen sejer jag. Medic Go help that guy We will cover you!!!! okey??. min squad medic börjar springa jag lägger upp lite smoke grenades för att inte få fienden att se vad som händer. ur röken kommer 2 killar ena lite halt gående o andra springande me honom efter wow tänker jag detta går ju bra för engångs skull. jag springer tillbaka där ligger halva min squad bakom skydd o skjuter på iraker... då hör jag mera M16 ironsights skott. från andra sidan 2 hela squads hjälper oss, då skriker jag ( RUN THEM DOWN !!! ) alla i min squad börjar springa o döda hela squaden. nån minut senare va striden över och min squad va svårt skadad. de andra två squadsen sprang ner till oss o hjälpte oss

De squadsen byggde up en bunker me sandbags och trä bakom jättebra dom satte upp lite stängsel och några små sandbags skytte värn. tja det blev en riktigt bra bas tillslut.

MIn CO kom med 1 heli med medics och sår band och Ammo. min squad va helt uppspelta efter striden jag bad om CO tillåtelse att dra hem till våran Carrier och lunga ner oss lite o vänta på CO 's Nästa steg....

Senare så upptäckte vi att irakerna gör nästa steg mot västra stranden igen jag blev lite orolig. om basen fortfarande skulle hållas men CO ville absolut inte att vi skulle tillbax dit utan nu skulle vi till Östra stranden. och min squad skratta när jag berätta för dem va vi skulle göra.... och vi fick nya förväntningar på den stranden. hårdare motstånd. men vi klara dem ochså (utan hjälp) sen höll vi den basen. TIll sist va Irakerna nästan Utdöda på slagfältet. de fanns inte mycket av ressistans kvar. de sista gav väll typiskt upp.... så vi vann hela området (Jabal ab burj) hette det. ( en bra bana )

Jag blev så nöjd över squaden. och min squad va så nöjd över mig.... :P:)8):up: aja nu får man vänta på att få en ny mic för att bli Squad leder. nu mens jag väntar e jag en Pro helikopter förare.... om ni ser en Grozzy på project reality så e det jag... aja hare gött... hoppas jag får leda nån av er killar till vinst nån dag. PS om Project reality laggar när ni ska köra helicopter så e ett BUG!!!

Lyssna: varje gång ni startar project reality så måste ni stänga av direct o starta igen för att de ska funka utan bugg de gäller nog om man kör fort me bilar me eller snurrar fort .

Medlem
Skrivet av Grozzy:

.. .sen så måste du ha sett en hel del Verklighets baserade filmer.. .

Det är extremt mycket "x-military" som lirar denna modifikation, dvs. "riktiga soldater" eller personer med militärbakgrund som det heter på svenska. Det brukar faktiskt fungera aningen bättre med dessa herrar i pilspettsen än någon som suttit och matat film i en vecka.

Ett tips är att lära sig radiodisciplin och hur en ordergivning görs på riktigt. Lär dig även bokstävernas benämning på engelska, dvs: alfa, bravo, charlie, delta, echo etc. för att kunna ge ditt manskap och Co. ett bättre och mer exakta koordinater.

Kartan är uppdelade i små rutor som kan läsas av som ett diagram med bokstäver i den övre listen och siffror i den vänstra. Detta kombineras sedan med vädersträcken norr, väst, öst och syd. För att göra det ännu mer exakt så kan man även dela upp en enskild ruta i "numpads", dvs. de nio knapparna med siffrorna 7,8,9,4,5,6,1,2,3 till höger på ditt tangentbord.

Ja, t.ex - Enemy spotted, Echo Five, Numpad Nine.. .dvs. det högra hörnet i rutan Erik Fem.

Använd också direktinriktningslisten längst ner på din skärm, ja den som ser ut som en linjal. Med hjälp av denna i kombination med VoIP så kan du och din grupp snabbt peka ut fienden inom gruppen och leda in er eld på samma mål.

Ja, t.ex om du ser en fiende 10-15m på en kulltopp framför dig så sänder du över VoIP - Enemy.. .bering-105-southwest. ..hilltop.. .fire! Förhoppningsvis så är teamet samlat och tittar åt samma håll som dig och på så sätt får man in elden mot samma mål. Ksp-skytten har ju också mer spårljus än övriga och är även han ett bra verktyg för att leda in elden för de övriga i din skyttegrupp.

FRAMFÖRALLT. ... Be cool, do not panic!!

Aja. ..blir mer lirande i kväll Grozzy. ..vi syns på fältet!

[37th] b00dybag, Sergeant Major of the Corps

Medlem

Aja. ..blir mer lirande i kväll Grozzy. ..vi syns på fältet!

[37th] b00dybag, Sergeant Major of the Corps[/quote]

Jaje mensan aja jag kanske inte gjorde för realiteserat men jag gillar ändå spelet och jag kan alla B5 och Hostiles bearing ..... liksom det är en grund I hela spelet. förresten jag spelar nog på Luthieania server för. att

alla andra servrar sejer så här Punkbuster handshaking faild.... för att de typ har nåt problem me punkbuster. vet inte men Lutheina LT reality funkar skit bra där lär jag va vid hm.... 6- 12 nån ting i kväll...

Medlem
Skrivet av Grozzy:

alla andra servrar sejer så här Punkbuster handshaking faild.... för att de typ har nåt problem me punkbuster.

Jag antar att du kör PC med Windows (Win32), isf gör så här.. .

1.) Ladda hem PB-Setup och kör den!

2.) Sen tar du hem;

PB säkerhetsfilen: pbsec.htm ("spara som" - "pb" folder)
PB klient v2.089 för Win32: wc002089.htm ("spara som" - "pb\htm" folder)
PB klient v1392 för Win32: wa001392.htm ("spara som" - "pb\htm" folder)

3.) Starta om din dator och provspela!

OBS! Funkar inte detta så läs igenom manualen och FAQ'n och gör om gör rätt

Medlem

Det här är exakt vad jag älskar med PR alla dom episka striderna man får uppleva när man är med i en bra squad som kör med teamwork och kommunikation.

Hoppas det där fixar alla problem jag har haft med att ansluta till servrar.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Teamwork och def

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Teamwork och def

Yea, thats the shiiiite 8)

Medlem
Skrivet av Grozzy:

Hejsan Mitt namn e Grozzy och jag e rätt så känd i project reality jag har spelat modden i minst ett halv år.

Jag har aldrig hört talas om dig vilken server brukar du köra på?

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av Grozzy:

Hejsan Mitt namn e Grozzy och jag e rätt så känd i project reality jag har spelat modden i minst ett halv år.

Jag har aldrig hört talas om dig vilken server brukar du köra på?

jag brukar köra på Thors brigade eller LT, reality ( två höjdar servrar. ) Jag har precis upptäckt ett stort problem med min dator... Nätaggets Fläckt har gått sunder... vilket slutar i överhättning. men jag har ett nytt på gång denna veckan... aja ha't bra :);)

Medlem

PR är sjukt kul, men jag är sjukt värdelös på det... ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Teamwork och def


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Teamwork och def

Nja, snarare en kombination av allt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar