Datumet för EA Sports FC kan ha läckt

Robot
Datumet för EA Sports FC kan ha läckt

Istället för Fifa-spelet släpps Fifa-helgen, om ryktet stämmer.

#ea-sports-fc-24


Avstängd

Nu får det väl vara slut på spelsläpp till Xbox one?

Avstängd

Kan detta betyda att vi får FC i Xcloud?

Medlem

Det kommer ta lång tid att vänja sig vid det usla namnet. ”FC”?!

Medlem

Största ändringen någonsin. Gameplay har ju iaf inte ändrats senaste 3-4 åren. Copy paste allt, in med en ny fint.

Avstängd

Sett gameplay på Youtube och sjukt snyggt med nya motorn FC har. Hoppas det kan få vara på Xcloud och kommer till EA Play vilket inte Fifa gjort.

Medlem
Skrivet av jontebula:

Sett gameplay på Youtube och sjukt snyggt med nya motorn FC har. Hoppas det kan få vara på Xcloud och kommer till EA Play vilket inte Fifa gjort.

Var har du sett det inte en själ som läckt nått gameplay väl ännu 😂

Medlem
Skrivet av JohannaBjärred:

Nu får det väl vara slut på spelsläpp till Xbox one?

När det kommer till just EA sports spelen är jag väldigt nöjd med att dom kommer till Xbox one med. Är dom spel min 9åring spelar och jag är inte sugen på att skaffa en till series x till honom…

Skrivet av Rydell1986:

Största ändringen någonsin. Gameplay har ju iaf inte ändrats senaste 3-4 åren. Copy paste allt, in med en ny fint.

Nu ändrades gameplay en hel del till FIFA23 så det är långt ifrån copy-paste på allt.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

När det kommer till just EA sports spelen är jag väldigt nöjd med att dom kommer till Xbox one med. Är dom spel min 9åring spelar och jag är inte sugen på att skaffa en till series x till honom…

Nu ändrades gameplay en hel del till FIFA23 så det är långt ifrån copy-paste på allt.

Dom försökte. Sen klagade så många att de blev FIFA 22 på nytt igen.

1
Skriv svar