Det här spelar FZ i påskhelgen – vad spelar du?

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Red dead redemption 2. Har alltid gillat western filmer så nu var det på tiden att spela igenom Rocks Stars klassiker och 10h inne i spelet är jag otroligt nöjd 😀

<Uppladdad bildlänk>

Det blir bara bättre och bättre ju längre fram i storyn du kommer

Medlem

Kommer hoppa lite mellan Path of Exile och Diablo II: Resurrected


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Det bli en hel del VR till PSVR2. Klar med Horizon call of the mountain och Switchback så nu blir det lite blandat mellan Gran Turismo 7 och RE Village

Medlem

Min fru har ockuperat xboxen med att spela grounded! Så får bli ghost recon wildlands och breakpoint vid pcn i helgen

Medlem
Skrivet av Zensu:

Kör om SW Jedi: Fallen order! Måste fräscha upp minnet tills releasen av uppföljaren!

Bra tänkt!

Jag spelade om det bara för några månader sedan och har allt ganska färskt i minnet så jag känner mig redo.

Medlem

Min resa i medeltida Storbritannien fortsätter i Assassin's Creed Valhalla.

Medlem

Så mycket psvr2 jag hinner med familjen på en kväll. Dredge Apex och kanske Resident evil 4 remake.

Medlem

Mechabellum! Så satans kul, "bara en match till"

Medlem

Det blir Resident Evil 4 remake. Det är otroligt roligt och nästan bättre är RE 2 Remake. Kul är det så det blir mitt påskspel.

Medlem

Ingen annan som ska lira Everspace 2 nu när 1.0 är släppt? Jag tycker det är grymt. Inte lika hardcore som Elite eller Star Citizen, utan mer "arkadigt", men det gör det riktigt bra! Sjukt kul rymd-open-world att hämma längtan efter Starfield med, och finns på Game Pass!

Medlem

Spelade klart Life is Strange: True Colors under långfredagen. Resten av påskhelgen ägnas nog åt Ghostwire Tokyo och Alan Wake.

Medlem

Blir Everspace 2 och Darktide.


signatur

I drank what?

Medlem

Precis börjat spela Dishonored spelen, verkar ganska bra hittils.

Medlem
Skrivet av Aryvian:

Ingen annan som ska lira Everspace 2 nu när 1.0 är släppt? Jag tycker det är grymt. Inte lika hardcore som Elite eller Star Citizen, utan mer "arkadigt", men det gör det riktigt bra! Sjukt kul rymd-open-world att hämma längtan efter Starfield med, och finns på Game Pass!

Spelade lite tidigare och är lite sugen på att upp igen. Tyckte det var ganska kul.

Inaktiv
Skrivet av Aryvian:

Ingen annan som ska lira Everspace 2 nu när 1.0 är släppt? Jag tycker det är grymt. Inte lika hardcore som Elite eller Star Citizen, utan mer "arkadigt", men det gör det riktigt bra! Sjukt kul rymd-open-world att hämma längtan efter Starfield med, och finns på Game Pass!

Testade det och orkade bara köra genom en timmes tutorial/intro-grej. Jäkligt snyggt men kändes lite fattigt på nåt sätt.
Vifta runt med musen och försöka klicka på fiender.
Åka fram till saker och hålla inne F.
Blir säkert mer komplicerat senare men tappade suget.
Får bli på nån djup rea sen.

Medlem

Eu4. var evigheter sedan jag faktiskt lyckades skapa ett enat Skandinavien. blivit svårare med åren eller har man blivit sämre med åldern? annars är det lite cs:go och kanske lite singularity. spel som man inte kunde köra 100% innan det nya grafikkortet


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av BrokenCow:

Det blir bara bättre och bättre ju längre fram i storyn du kommer

Tack vad roligt att höra 😀 ser väldigt mycket fram emot att se hur storyn utvecklas gör Dutch och hans bandit gäng 😀

Medlem
Skrivet av Aryvian:

Ingen annan som ska lira Everspace 2 nu när 1.0 är släppt? Jag tycker det är grymt. Inte lika hardcore som Elite eller Star Citizen, utan mer "arkadigt", men det gör det riktigt bra! Sjukt kul rymd-open-world att hämma längtan efter Starfield med, och finns på Game Pass!

Absolut ska jag lira Everspace 2! Har länge längtat efter en rymdpangare med lite wing commander / freelancer dna! Jag spelar tuvärr på Xbox-X så jag får tålmodigt vänta till i sommar! Kul att du spelar det vad tycker du hittills? 😀

Medlem

Bayonetta 1 på ps4:an och need for speed heat på pc-burken.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Band1t:

Blir Dishonored 2 och codevein!

Oouf, som souls-fan måste jag fråga, hur var codevein? Sugen sedan det blev tillgängligt via ps plus

Medlem

Go påsk på er alla!

Jobbar helgen så blir inte mycket spel. Inte ens en sväng när man kommer hem. De själ ju en timmes sömn från oss i natt, och med 12h arbete och 1h restid, enkel väg, blir det inga timmar över till spel. Får blir lite VR på Annandag Påsk.

Medlem
Skrivet av Davinchevo:

Oouf, som souls-fan måste jag fråga, hur var codevein? Sugen sedan det blev tillgängligt via ps plus

Ursäkta att jag lägger mig i. 😥

Code Vein är lite av ett budget-souls när det kommer till utseende och allmän "feeling" IMO. Helt ok spel, men inte COOP som de lovar på Steam. Är samma multiplayer system som i souls.

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Ursäkta att jag lägger mig i. 😥

Code Vein är lite av ett budget-souls när det kommer till utseende och allmän "feeling" IMO. Helt ok spel, men inte COOP som de lovar på Steam. Är samma multiplayer system som i souls.

Haha, nästan på ettårsdagen av inlägget. Inget att lägga sig i, jag uppskattar att du tog dig tid att svara 😊 får nog bli ett fortsatt avvaktande iochmed den reflektionen.

12
Skriv svar