GTA VI verkar ha läckt

Medlem
Skrivet av Devan:

Min största önskan är att de gör om systemet hur man blir jagad av polisen, man borde kunna komma undan med brott om ingen ser det.

Och man borde inte komma undan med brott bara för att man är utom synhåll en minut!

Vore kul om det fanns konsekvenser, inte hårda nog för att förstöra och hålla en från att spela, men tillräckligt för att man tänker sig för innan man börjar meja ned folk bara för att.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Och man borde inte komma undan med brott bara för att man är utom synhåll en minut!

Vore kul om det fanns konsekvenser, inte hårda nog för att förstöra och hålla en från att spela, men tillräckligt för att man tänker sig för innan man börjar meja ned folk bara för att.

I videon stod det någonting om att "Vehicle will be wanted if seen enter it" eller något i den stilen. Låter nästan som att man måste byta fordon eller så för att komma undan. Skulle vara häftigt ifall man kan ändra kläder och sånt för att gömma sig med.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Medlem
Medlem

Har inte kollat varken bilder eller filmer, vill bli överraskad. Synd bara att de går tillbaka till Miami, jag vill se någon annan stad än de traditionella. Varför inte Chicago? Eller Austin? Amsterdam eller Paris?

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Har inte kollat varken bilder eller filmer, vill bli överraskad. Synd bara att de går tillbaka till Miami, jag vill se någon annan stad än de traditionella. Varför inte Chicago? Eller Austin? Amsterdam eller Paris?

Grand Theft Baguette?

En pinnsmal hipster-gangster med basker, det vore nåt!


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Grand Theft Baguette?

En pinnsmal hipster-gangster med basker, det vore nåt!

Tänkte mig lite mer Grand-Theft-Ronin, 150 km/h genom små trånga bakgator.

12
Skriv svar