Vad jag önskar mig i födelsedags present...

Medlem
Vad jag önskar mig i födelsedags present...

Min sambo håller just nu på att gå igenom min blogg på jakt efter något jag vill ha.
Jag själv kommer inte på en enda sak, jag känner mig jättetråkig!

Jag gillar ju prylar såklart, men det får ju inte kosta för mycket.

Någon som har bra tips till min sambo? hahahaha!

#blogg

Medlem
Vad jag önskar mig i födelsedags present...

iPhone 3GS?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

B&W Zeppelin

http://www.hifiklubben.se/produkter/stereo/system/bw_zeppelin...

Enormt mycket högtalare för en billig peng.

Medlem

tänk på nåt du ville ha som barn, sen ta nåt som är motsvarande för din ålder... brukar funka

Medlem
Skrivet av alle1992:

tänk på nåt du ville ha som barn, sen ta nåt som är motsvarande för din ålder... brukar funka

det där var intressant!
Nu måste jag dock tänka efter rätt hårt...
Som barn...som barn... Jag önskade mig ju ganska mycket spel som barn faktiskt. Amiga och atari osv.

iPhone 3GS är lite för dyrt och jag håller på att sälja ett par högtalare så jag vill inte ha in nya redan.

Hmm, jag önskar mig nog något oväntat i år ändå.
Kanske en ... Nej jag kommer inte på något...

Medlem

haah du å jag är i precis samma sits, detta händer mig varje år, vet aldrig vad jag vill ha när jag fyller år, tjejen blir tokig på d

man vet inte vad man vill ha för man har så mycke skit redan å allt man vill ha e dyrt som fan.
det jag gjorde till min födelse dag nu(30e juni) var att jag å tjejen drog ut till ett stort köpcentrum å gick runt där ett bra tag bara för att kolla lite. och som vanligt när man går ut för att kolla lite hittar man alltid en eller flera saker som man säger"fan d här skulle ju vara ganska nice ändå) även fast man kanske inte har d som nån top priority på en önskelista.

slutade med att hon gav mig ett presentkort på mediamarkt och en riktigt snygg skinn väska som jag kan fylla med prylar, det som även är praktiskt är att en dator + massa annat får plats

så gör så, ta tjejen på en "jag-ska-bara-kolla" tur i ett köpcentrum, å tjejen lyckas alltid lista ut nått med tanke på ens reaktioner man får när man går runt å kollar.

lycka till

Medlem

En sjuksköterska uniform till din Sambo


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Weekend resa!

1
Skriv svar