Nämen! Läckt Assassin's Creed Jade-gameplay visar välkänd profil

Robot
Nämen! Läckt Assassin's Creed Jade-gameplay visar välkänd profil
Medlem

Tråkigt att det endast kommer till mobila enheter


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Hur kan det vara så snyggt fast det är på mobil?

Stort som ett riktigt Assassins Creed i en open world verkar det ju vara också!

Är det nån som vet vad som är minsta mängd RAM eller video-RAM som mobilspel utvecklas för egentligen?


signatur

Memento Mori

Testpilot

Jag ser fram emot detta väldigt mycket kul att en viss karaktär dyker upp också!

Medlem

Ser jäkligt bra ut för att vara mobilspel! Härligt att man kommer att kunna spela med kontroll så blir perfekt att spela och slöa i soffan 😃

Medlem

ngn som kan bjussa på länk?

Edit: hittade!.

Medlem

"Härnäst väntar vi dock på Assassin's Creed Mirage. Release 12 oktober."

Jaså ni gör det. Jag gör det inte. Brotherhood var det senaste någorlunda AC jag spelade. (Personlig åsikt) De bör släppa den delen då "karaktären" sitter fastklistrad i allt. Men att göra det till ett RPG förstör bara varumärket och bör ha varigt en egen IP/spelserie. Typ "Valhalla warrior" eller whatever. Brotherhood var det sista i AC-serien som jag kände en tillit och ett behov av att förboka.

Vet att jag en gång var en liten ankunge här på FZ men gillade de första 3-4 AC sen tyckte jag att mjölkningen började. Ubisoft bör komma på en annan formula än det de kör på både Far Cry och AC... Att klättra upp för en byggnad var coolt i första AC och i FC3. Nu blev jag lite nostalgisk men elden i FC2 var otrolig! T om med dagens standard.

Nåt nytt måste ske men de behöver överraska mig med nåt i liknelsen till detta: https://www.youtube.com/watch?v=4xIzAs_XkGs&ab_channel=Ubisof...

När denna videon släpptes tror jag inte hakan gick igen på flera dagar (97:a) Jag snackade om detta spel med ALLA: kompisar, familj, släkt, fotbollspolare osv. Mina föräldrar köpte AC 2 LTD edt till jul. Ge mig den upplevelsen igen!! Vi bryr oss inte om hur stort spelet är eller antal quest. Ge oss någon typ av känsla, tillfredställelse och inte minst UTMANING. Det saknas i dagen spel enligt mig. Ja jag har spelat Dark souls och Elden ring men kräver inte den utmaningen. Låt oss dö några ggr i era spel och arbeta oss fram till bättre tillvägagångssätt. Ge oss en utmaning! Det måste inte vara Bloodborne men låt oss misslyckas nån gång och dö och försöka ta oss vidare. Fan t om Lego Star Wars till PS2 dog man regelbundet i som kiddo.

Säg inte gå hit via en map och tryck X. För många spel är så nu. Enligt mig är mitt jobb roligare än så.

Slut på gubb-rant,
Mvh,spel- Åke.

Medlem

Blir extremt skeptisk till detta spel då jag ser att det är F2P. F2P har inte direkt bra rykte på mobil.

Medlem

Jag har fått känslan att hon har en ganska stor roll i storyn nu utöver Odessey, hon dök ju även upp i Valhalla.

Förhoppningsvis så släpps det till andra format senare. Annars får man väl koppla telefonen till TVn och använda handkontroll, om min ens klarar av spelet.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Jag har fått känslan att hon har en ganska stor roll i storyn nu utöver Odessey, hon dök ju även upp i Valhalla.

Förhoppningsvis så släpps det till andra format senare. Annars får man väl koppla telefonen till TVn och använda handkontroll, om min ens klarar av spelet.

Du kan ju använda en Android emulator också, typ https://www.bluestacks.com/
men finns fler tror jag.

Usch skrämande hur stort mobile gaming är, hoppas aldrig det tar över helt.

1
Skriv svar