Cyberpunk-stream idag klockan 16 kanske avslöjar "ett datum"

Robot
Cyberpunk-stream idag klockan 16 kanske avslöjar "ett datum"

Är next gen-versionerna till slut på gång?

#Cdprojekt-red, #Cyberpunk-2077, #nyhetstips


Medlem

Man får väl hoppas på att det är ett datum för expansionen.

Skrivet av Striva:

Man får väl hoppas på att det är ett datum för expansionen.

samt mera flc's ^^

Medlem

Ooooh! Ser väldigt mycket fram emot PS5 versionen så hoppas det är ett datum för den, och att det är väldigt snart.

Medlem

Är det där ens engelska i tweeten?

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Ooooh! Ser väldigt mycket fram emot PS5 versionen så hoppas det är ett datum för den, och att det är väldigt snart.

Samma här, köpte spelet vid release, men har inte ens startat det än.

Kunde dock inte motstå att beställa Horizon, så vet inte när jag ska ha tid att spela.
Kompisen som bor rätt långt borta tvinga på mig(lånade ut) Like a dragon också, så nu har man lite spelstress.

Medlem

Jag är så redo för ps5-versionen. Gärna släpp redan ikväll. Låt oss säga kl. 16.30? Helt ok för mig.

Medlem

har det liggandes på ps4(klarat ut en gång), men inte minsta sugen då jag anser detta spel är en besvikelse i flesta aspekter.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Gnällkuk

https://twitter.com/tomwarren/status/1493296216666521601?s=21

I samband med uttalandet så ändrades alltså beskrivningen av spelet så att next-gen är klart och släpps idag känns som en lågoddsare


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://twitter.com/tomwarren/status/1493296216666521601?s=21

I samband med uttalandet så ändrades alltså beskrivningen av spelet så att next-gen är klart och släpps idag känns som en lågoddsare

Deras svar på den tweeten säger ju lite med. 😂

https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1493320050035638275

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Är det där ens engelska i tweeten?

Hade du spelat spelet så hade du förstått

Medlem
Skrivet av xermalk:

Deras svar på den tweeten säger ju lite med. 😂

https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1493320050035638275

Geforce now updaterades också för 11h sedan Steam DB


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Medlem

Sett fram emot detta otroligt mycket.

Jag tycker det är ett bra spel med några tillkortakommanden. Såklart

Håller förväntningarna sansade.
Next gen puts och info om story DLC.

Sen skulle det var lite najs om de teasade lite next gen Witcher.

*The term next gen has the same meaning as current gen, the author of this post is living in the past and is a technical retard. He also reaks of mustard.

Frilansare

Spännande att se vad det ska presentera.

Gnällkuk
Skrivet av xermalk:

Deras svar på den tweeten säger ju lite med. 😂

https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1493320050035638275

Haha, guld


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gött! Har avvaktat med detta spel för att få ett mer färdigt spel!
Och sen kanske det innebär att vi snart kanske får se en Witcher update!!!!😁

Medlem

Hoppas AIn och prestandan fått en ordentlig uppgradering


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör

Cyberpunk har väl lärt oss att inte bygga för höga förväntingar på tidigare jobb, men CDPR har ju faktiskt släppt kraftigt förbättrade versioner av tidigare spel (första Witcher, t.ex.) Det väcker hopp om att de kan få hyfsad ordning på en del av CP2077-klagomålen framöver.


signatur
Medlem

Ok, nu kunde jag inte hålla mig längre..beställde CP2077 till xbox nu för 199kr. Sen får skivan vila tills next-gen patchen kommer.
Blev t.o.m 2st spel för det var fortfarande billigare att köpa ett varsitt exemplar till mig och damen än att köpa spelet digitalt (719kr).
Sen 7% cashback via refunder (nyfunnen kärlek).


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Tja, jag tänkte lite som så här när jag satte förväntningarna för mig själv inför CP2077. Tänk att det är Witcher 1 kvalle. Sen se vad som hände mellan Witcher 1 och 3, damn.

Borde ju inte behöva vara så, men se så det blev. Jag hade kul som fasiken med CP då jag ju satte ner mina förväntningar innan release.

Medlem
Skrivet av deezel:

Tja, jag tänkte lite som så här när jag satte förväntningarna för mig själv inför CP2077. Tänk att det är Witcher 1 kvalle. Sen se vad som hände mellan Witcher 1 och 3, damn.

Borde ju inte behöva vara så, men se så det blev. Jag hade kul som fasiken med CP då jag ju satte ner mina förväntningar innan release.

Spelet lär inte vara klart förrann om 2-3 år ifall vi räknar med expansioner i samma kvalitet som tidigare.


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Medlem

Ooh hoppas på NG+ och större patch. Velat köra om spelet men väntat tålamodigt till någon större förändring först


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Skribent
Skrivet av dTexN:

Ooh hoppas på NG+ och större patch. Velat köra om spelet men väntat tålamodigt till någon större förändring först

Känner väl lite så här också faktiskt. Kanske får en hälsosammare inställning till spelet också nu när hajpen och förväntningarna man hade då har försvunnit.

Men å andra sidan, Warhammer kommer snart....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av dTexN:

Ooh hoppas på NG+ och större patch. Velat köra om spelet men väntat tålamodigt till någon större förändring först

Skrivet av Johan Lorentzon:

Känner väl lite så här också faktiskt. Kanske får en hälsosammare inställning till spelet också nu när hajpen och förväntningarna man hade då har försvunnit.

Men å andra sidan, Warhammer kommer snart....

Jag har klarat spelet 1 gång och kommit typ 30% på andra playthrough och kommer 100% vänta till expansionen innan jag kör om det.


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Klämde faktiskt in ett par timmar igår innan nyheten kom! Har nu bara ett par (relativt enkla) troféer kvar innan jag når 100 % på Steam. NCPD Hustles är verkligen inte spelets höjdpunkt.

Håller förväntningarna låga på dagens stream och gissar att det mest kommer handla om next-gen för konsol och vårstädning av buggar. Får vi höra något om expansioner och FLC blir jag pisseglad, men jag tror det kommer senare.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

En video när Keanu faktiskt spelar spelet...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Blir det en fps boost kanske. 🤣 Känns som spelet skulle behövas göras om från grunden då fysik delen är skrattretande dålig och sämre än spel som är över tio år gamla, ganska skoj att se på tuben när dom jämför att krocka bilar, skjuta och kasta granater i vatten eller på fönster.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Spännande med heltäckande perk tree rework!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

One
Medlem

Det bästa hade varit att göra reklam efter det är släppt.
Vill det starta hype, igen? 😂 Nä helt dumihuvet är man inte, men många är taggade pga nya skill threes för DÅ jävlar, som om det inte utlovat en del redan innan första releasen. i flera år dessutom. Men nu är man här igen där folk är taggade pga det "kommer feta grejer" 😁😂

Medlem

Jag fick äntligen tag på ett XSX idag och beställde Cyberpunk 2077 (199kr!!!) idag.
Jag har inte kollat någonting på gameplay tidigare, är helt blind inför spelandet. Verkar som att jag time:ade in det perfekt!

@GustavHöglund - Är du avundsjuk på att jag får uppleva allt detta från början? (Hur tusan pingar jag dig? Super user)

12
Skriv svar