Börja spela som Alliance

Medlem
Börja spela som Alliance

Hej hej. Jag har tänkt att börja spela WoW seriöst för första gången på ganska länge. Saken är den att jag vill rolla alliance och inte bli ägd av en obalanserad server där Horde är A) många flera B) mycket bättre.

Först tänkte jag vara på en server med många svenskar men efter att ha lurkat runt på diverse spelforum och sökt på trådar så har många klagat att svenskar är så omogna, många p12or etc.

Så helst skulle jag vilja:

1. Ha en bra PvP-server. Bra defineras som 'aktiv', inte nödvändigtvis 3494 uberleetguilder. Snarare mycket World PvP och BG's, etc. Arenas och så klart diverse PvP-raider in i de stora städerna.

2. Alliance ska vara bra, men Horde ska inte heller vara usla. Ett litet övertag för alliance är okej, men *litet* ska det i sådana fall vara.

3. Svenskar är ändå något som jag uppskattar, men mognaden på servern går före. Inte så många p12or utan hellre folk som har jobb etc.

Kan ni hjälpa mig i min lilla search?

Vym
Medlem

Vi är ett antal som rerollat som Alliance på servern Sylvanas. Du är varmt välkommen att hänga på oss, vi har inte hunnit så långt. Vårt gille heter Flashback. Jag har själv ingen större erfarenhet av servern ännu, så jag kan inte svara på dina funderingar om PvP-raider, World PvP och BG's. Det är i alla fall en väldigt aktiv server med high population. Det verkar även finnas många svenskar och flera svenska raidande gillen.

Medlem

Okej.. hur är det med Horde där?

Vym
Medlem
Skrivet av Sethernis:

Okej.. hur är det med Horde där?

Det vet jag inte, har inte prövat på BGs eller liknande. Men det är överlag fler alliance spelare det går 100 alliance spelare på 61 horde spelare vad jag vet.

1
Skriv svar