Julkalendern - 3 dec

Medlem

Jag ska vara helt emot alla andra och säga någonstans i trakterna runt Göteborg, typ Partille eller nå sånt.

Motivering: Ger mig ett bra försvar att skaffa mig en PS3


signatur
Medlem

Jag skulle gissa på Lund de låter typiskt lundiska

Skulle vara en grym julklapp till flickvännen som otroligt nog är spelintresserad

Medlem

Växjö regionen.

Ingen motivering då jag har ett XBOX!

Medlem

Gissar på syrrans killes hemtrakter och säger 'Markaryd'.

Själv har jag redan Collectors Edition till PCn
Däremot känner jag folk som inte har en
Efter att ha jävlats med dem ett tag om det
kanske jag ger bort det till någon som verkar behöva det.

Medlem
Skrivet av Bethlen:

Gissar på syrrans killes hemtrakter och säger 'Markaryd'.

Haha, Markaryd, det är ju mina trakter!

Medlem

Småland - Nässjö

Har några polare som lirar detta grymma spel på PC, då jag själv inte har en PC men har en ps3 så vore det redigt fint att få lira detta grymma lir på min ps3:a. Eftersom jag är arbetslös så har jag inte råd att handla detta spel tyvärr.

Medlem

Min gissning är KALMAR!

Min motivering är: Jag har ännu inte fått ge min fästmö den perfekta julklappen, Jag har själv spelar Dragon Age till PC och det är en upplevelse min kära fästmö borde få dela med mig, men då hon endast spelar konsoll vore detta en utmärkt julklapp =D


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Jag dänger till med Småland.
Motivering: Jag har en cowboyhatt.

Medlem

Hallandsregionen. Falkenberg kanske.

Var tvungen att sälja mitt PS3 för att betala räkningar under sommaren 2009. Nu har jag äntligen lyckats införskaffa ett nytt, Slim denna gång. Jag är i desperat behov av lite spel att underhålla mig med under dessa mörka timmar och plånboken tillåter det inte. Så ge mig DA NU!


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

jönköping, småland är han ju ifrån

motevering: har ett ps3 men eftersom man har småländskt ursrung är jag såklart för snål att köpa det,


signatur

No mercy just kill

Medlem

Gissar på att du kommer ifrån Skåne trakterna

Motivering:
Har inte råd att köpa dragon age och försöker spara ihop till spelet, så så jäkla nice ut!

Medlem

Växjö!

Vore riktigt najs med ett spel som räcker under hela jullovet

Inaktiv

Det där är lugnt Växjö!

Motivering, ja du, att sitta och lira Modern Warfare 2 3 timmar om dagen har börjat göra sitt. Börjar ju kännas som om man har NVGs på sig hela tiden. Därför behöver jag nu ett nytt spel, för att lätta på vyerna, som Dragon Age.

Klart han är från Småland och jag gissar på Växjötrakten, kanske Alvesta.

Jag behöver Dragon Age för att få lite egentid där jag utvecklar en fiktiv romans med Alistair medan min sambo tar hand om vår son

Medlem

Måste vara Barkaby han kommer ifrån!

Motivering: Behöver nåt o spela på mitt ps3 tills FF kommer!

Medlem

jag gissar på Helsingborg.

motivering: som ps3 fanboy och nörd så vill jag verkligen ha det där spelet och jag skulle ha haft det om jag hade haft råd att köpa det. =P

Medlem

Halmstad! Motivering; Jag får inga andra julklappar i år

Medlem

Jag skulle gissa på Blekinge och från staden Karlskrona. Motivering: börjar få ont om pengar och har inte mer än 2 ps3 spel

Trönninge i halland...

Perfekt spel till tjejen som jobbar 12 timmar om dagen 6 dagar i veckan ...På 7 dagen skolo hon spela


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Skulle tippa på att du kommer någonstans där jag en gång i tiden kravlade ur ifrån, dvs Blekinge, fast förmodligen lite mer norr. Så, ja, det känns väl som ett bra svar. Liten motivering där också, att även jag inte kan säga 'r'.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Växjö, Småland. Kort och gott

EDIT: Motivering:
Jag har ingen PS3:a, ge mig spelet så får jag en anledning att köpa en.

Medlem

Jag gissar på att Mikael kommer från Halland men jag vill mest motivera varför jag vill ha det. Mitt ps3 har gått sönder (blu-ray lasern paja och har ingen garanti) och jag måste betala för reparation. Så då har jag inte råd och köpa det till ps3 plus repartionen. Kanske lite lång motevering.

Medlem

Småland kanske?

Motivering: För att jag skulle verkligen behöva spel till min PS3:a och jag är uttråkad på att sitta spela GTA 4 framför teven som jag gjort i ett halv år nu. Dessutom verkar det vara ett grymt spel!


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Haha smålänska så klart inte skånska men i närheten har en granne som är skånning. Och om ni behöver en stad han ser ut som en storstadsbo så växjö

Motiveringen är att jag har inga pengar min moppe stannade på ett ställe så jag fick gå hem en mil bara:xd tog 4 timmar så nu måste jag spara ihop pengar till att reparera den i sommar

Inaktiv

Växsjö, Småland, Kronobergs Län.

Motivering:

Kära FZ, Bennet, Micke med flera
Jag orkar inte vara utan vinster mera
Till FZ och PC Gamer jag i många år varit trogen
Ni forma mitt liv, ni gjorde mig mogen
Jag missade chansen till många flickor
Istället fyllde jag era slackerfickor?!
Ok, är det för mycket begärt att få tillbaks en del
Till exempel ett PS3-spel..?

Medlem
Skrivet av sm90caen:

Växsjö, Småland, Kronobergs Län.

Motivering:

Kära FZ, Bennet, Micke med flera
Jag orkar inte vara utan vinster mera
Till FZ och PC Gamer jag i många år varit trogen
Ni forma mitt liv, ni gjorde mig mogen
Jag missade chansen till många flickor
Istället fyllde jag era slackerfickor?!
Ok, är det för mycket begärt att få tillbaks en del
Till exempel ett PS3-spel..?

Du borde verkligen vinna för ditt dina rim.

Medlem

Kör på Jönköping eftersom att din dialekt är jätte lik den som min gamla lärare hade, och han var från Jönköping.

Motivering: Har inget ps3 själv men det blir en perfekt julklapp till brorsan så att han kan sluta med sitt "låsa in sig och spela wow i 8 timmar och låtsas att han inte hör när man knackar" ett tag.

Medlem

Växsjö

Motivering:

Jag har inte ett enda RPG spel till mitt ps3
Och man måste ju ha minst 1 RPG spel per konsol enligt mig

Medlem

Jag gissar på Växsjö.

Min motevering är: Havregrynsgröt..

Medlem

Han kommer från Varberg.

Skriv svar