WoW Tappar Taget.

Medlem

typ alla seriösa spelare långsamt börjar sluta spela.. och bara kids stannar kvar.. har sett det på många servers och slutade själv också..

Medlem
Skrivet av lordsinner:

typ alla seriösa spelare långsamt börjar sluta spela.. och bara kids stannar kvar.. har sett det på många servers och slutade själv också..

There is a GOD!!!!!!!! 8);):up:

Inaktiv

aja expansionen är snart här för wow.

och många gör nog som jag,
har ett uppehåll i wow ett halv år eller så och kör sen igen.
slutade för säkert 7 månader sen,
men har börjat nu igen.

Inaktiv

Wow förstördes efter BC! nuff said for me!

Inaktiv

så du vill hellre att ett spel står still och stampar och inte utvecklas ?
ett massivt online spel är till för att utvecklas.
ungefär som modds till half-life.

hade inte modden cs funnits till Half-life då hade det spelet vart bortglömnt för länge sen.

Medlem

faktum är att wow blev bättre efter bc även om det inte är nått jag nöter längre.

Man vill ju hinna med typ andra saker än att spela spel hela dagarna


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

hur som helst.
man bryr sig inte om vad andra säger,

man spelar det man tycker är kul och låter sig inte påverkas ett dyft av vad andra tycker.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

faktum är att wow blev bättre efter bc även om det inte är nått jag nöter längre.

Man vill ju hinna med typ andra saker än att spela spel hela dagarna

Vill man ju inte

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

hur som helst.
man bryr sig inte om vad andra säger,

man spelar det man tycker är kul och låter sig inte påverkas ett dyft av vad andra tycker.

HMM proffs ???

Inaktiv
Skrivet av DumSmurfen:

Haha tror inte att Diablo 3 kommer för att Blizzard North har ju Laggt ner, Några okända snubbar har köpt upp Diablo Rättigheter och kommer göra en dålig kopia på Diablo som heter
Mythos. Kolla in http://www.mythos.com/
Där har du din Diablo 3 Hahaha

HAHAHA, snubbarna som utvecklar Mythos är en del av Flagship studios, Flagship studios är Blizzard north :P.
Den delen av Flagship som utvecklar spelet Mythos heter Flagship North/Flagship Seattle.
Projektet övervakas av Flaghships grundare som består av Diablo seriens utvecklare.

Jag tror nog dom vet vad dom håller på med iaf.
Och Mythos har ingenting med Diablo 3 att göra, dock kan man se vissa influenser från diablo spelen, men som sagt, det utvecklas av Flagship så det är ju inte så konstigt. Och Flagship äger INTE rättigheterna till Diablo serien, det gör fortfarande Blizzard.

Medlem

Jag blir fan rädd när jag läser vissa inlägg.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Jag blir fan rädd när jag läser vissa inlägg.

vilka inlägg i denna tråden blir du rädd för då lilla nallebjörn ?

Medlem

Spelade wow förut, bara slöseri med pengar o det är tråkigt i längden (tycker jag) räkna ut allt ni slösat så kanske ni slutar..

Inaktiv
Skrivet av Tiimmy:

Spelade wow förut, bara slöseri med pengar o det är tråkigt i längden (tycker jag) räkna ut allt ni slösat så kanske ni slutar..

har slutat i långa perioder, och sen kört igen.

just nu lirar man efter 9 månaders uppehåll och det långa uppehållet har gjort att det är kul igen.

Inaktiv

Ja gör samma som BangBoomBang, lirar ett tag (ungefär i 3 månader) sedan tar jag ett stort uppehåll (ca 6-8 månader).. Sedan kör jag igen ;D

På det viset blir spelet riktigt aldrig tråkigt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tiimmy:

Spelade wow förut, bara slöseri med pengar o det är tråkigt i längden (tycker jag) räkna ut allt ni slösat så kanske ni slutar..

Får inte det där o gå ihop riktigt.

Tycker man nått är kul så är det inte slöseri med pengar och börjar man ogilla ett spel inte fan spelar man det vidare då inte verkar ju sjukt om man nu gjorde det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Själv slutade jag spela WoW-Orginalet drygt 6månader innan BC kom, började då spela igen och spelade upp till lvl 70 med två av mina gubbar, testade lite end-game och Instances, och nu är det uppehåll igen för mig tills nästa expansion, har vilat i nu 3månader typ.

Det är så jag gör för att tycka det är kul att spela WoW, jag var riktigt "Hardcore" på det ett tag i börjar och det förstörde nästan väldigt mycket för mig, flickvän nästan drog osv :P.

Men man lär sig av sina misstag och nu tycker jag faktiskt det är roligare att spela det på en casual nivå då jag inte behöver känna "Fan nu måste jag hinna hem innan klockan sex då det är raid sen spela till elva, sova skola, hem och grinda lite innan raiden". Det tycker jag gör spelet jääääävligt tråkigt.

Mycket roligare som man gjorde i början och sprang omkring och utforskade världen och tog det lungt. Mycket bättre innan man upptäckte end-game :).

Men sure, för dom som har tid och resurser för att spela End-Game så grattis, det är nog jävligt häftigt att uppleva alla nya och coola end-game instancer :).

Inaktiv

Efter kärnvapenkriget kommer 2 saker att finnas kvar: kackerlackor och WoW.

Mmorpgs dör inte så lätt. Se bara på UO och Everquest, som folk fortsätter betala för. Och de hade inga nio miljoner användare.

Medlem

Innan ni börjar snacka skit om AoC kan ni iaf ta o läsa lite om det!

Blir så arg

MAN BEHÖVER INTE VISTA FÖR ATT LIRA AOC,BARA OM MAN VILL LIRA MED DX10!!!!


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Tiimmy:

Spelade wow förut, bara slöseri med pengar o det är tråkigt i längden (tycker jag) räkna ut allt ni slösat så kanske ni slutar..

Får inte det där o gå ihop riktigt.

Tycker man nått är kul så är det inte slöseri med pengar och börjar man ogilla ett spel inte fan spelar man det vidare då inte verkar ju sjukt om man nu gjorde det.

att lira wow är inte att slösa pengar,
tvärtom,
när jag lirar wow så gör jag det långa perioder,
och köper inga andra spel under den tiden.

så för min del så mår plånboken bra när jag wowar

Medlem

Spelar ni WoW för att bli bra på de i guilds eller spelar ni för att fördriva tiden me nått som ni tycker e skoj ?

För min del skulle de vara omöjligt att spela ett spel som man betalar så mkt för utan att spela de för att bli bra på de spelar alldrig online spel singel försöker hitta klan/guild om jag spelar gärna med ventrilo eller TS annars e ju online spel inte så skojiga tycker jag e som att spela SP o lysna på musik när man spelar

Medlem

Är ju upp till var o en vad man vill göra.

spelar olika beroende på vilket humör jag är på dock så tävlar jag aldrig med folk i samma gille inte min grej.

viktigaste är att dom man spelar med i gillet är 20+ och det kan jag säga märker man fort om någon inte är det.

Självklat har man andra åsikter ifall man är i den åldern själv


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

spelar enbart wow som ett kul tidsfördriv.

lyssnar på nätradio samtidigt och kör mest solo så man slipper massa tjat om vem som ska ha vad när nåt bra hittas.

har hamnat i guild nån gång men lämnat igen efter nån vecka för det blir ett sånt tjöt om hjälp med det å hjälp överallt men själv så får man knappt ingen hjälp alls.

numera har man bytt server och lirar i lugn och ro och känner inte en jäkel,
så underbart lugnt å tyst att slippa folk man känner som hela tiden startar nya gubbar och tror man vill hjälpa dom hela tiden.

Inaktiv

War is Comming 2008 - WARHAMMER ONLINE WINS !

Medlem

Påståendet att Blizzard skulle sålt rättigheterna för Diablo är nog det löjligaste jag hört. Om ni kollar på loggan för senaste Blizzcon så finns Diablo där. Att sälja Diablo-rättigheterna vore bland det dummaste man kan göra eftersom ett nytt Diablo-spel skulle ge miljontals köpare automatiskt. Mythos har inget med Diablo 3 att göra, det är ett blekt försök att göra Diablo 3 av före detta Blizzard-anställda. Du som gjord det påståendet sa att du skulle återkomma med källa, men du kom troligen på att du hade ljugit.

Sen detta ständiga snack om att WoW kommer ägas av Warhammer eller Age of Conan är överdrivet enligt mig. Varför War och Conan ständigt skjuts på framtiden är därför de inser att de inte kan konkurrera ut WoW. Vad WoW lyckats med är att locka casual-lirare som innan WoW kom aldrig lirat PC-spel i någon större utsträckning. Herregud WoW + 60 dagars gamecard har legat på första respektive andraplats i flera år i Sverige. Varför Blizzard släpper en expo till är därför 9 miljoner spelare vill ha en fortsättning på sitt äventyr, svårare än så är det inte. Det vore som att fråga varför Sagan om konungens återkomst ska göras när redan sagan om ringen och sagan om de två tornen gjorts = dum fråga.

Inaktiv

jo wow är ett spel som alla kan klara att spela,
även en korkad person som jag klarar det utmärkt.

Medlem

Fast jag skulle nog vilja hävda att det inte är speciellt mycket lättare än något annat mmorpg som finns ute.

OT gah bra att man skriver som en kratta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

WoW kommer nog inte dö speciellt mycket efter både WaR och AoC.
Som någon sa tidigare så har ju både WoW+60 Dagars PT legat på topplistan skitlänge nu.
Synd bara att så mycket folk som man kände i WoW slutat spela, kände grymt mycket folk ingame, nu är det knappt en kotte man känner online. Dessa har ersatts av CS-kiddos som gör att gråter blod när man ska försöka PugA ihop nån grupp.
Väntar med spänning på AoC


signatur

ZtorM^

Skrivet av BangBoomBang:

spelar enbart wow som ett kul tidsfördriv.

lyssnar på nätradio samtidigt och kör mest solo så man slipper massa tjat om vem som ska ha vad när nåt bra hittas.

har hamnat i guild nån gång men lämnat igen efter nån vecka för det blir ett sånt tjöt om hjälp med det å hjälp överallt men själv så får man knappt ingen hjälp alls.

numera har man bytt server och lirar i lugn och ro och känner inte en jäkel,
så underbart lugnt å tyst att slippa folk man känner som hela tiden startar nya gubbar och tror man vill hjälpa dom hela tiden.

Heh .. skulle inte kunna skriva det bättre .Gör nummer exakt likadant av samma anledningar :D:D:up:


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

nej blizzard gör inte en expansion för att inte tappa spelare. det gör en expansion för att de lovade att de skulle släppa 1 expansion varje år.

EA Mythic har själv sagt att de INTE konkurerar med Blizzard! EA Mythic har sagt att det inte går att slå WoW, WAR kommer inte försöka sig på det.

källa: någon intervjufilm hah

Skriv svar