Tipsa om filmtrailers

Releasehästryttare

Spacey is back baby!

Releasehästryttare
Medlem

Uppföljaren hela världen har väntat på

Medlem

"En plikttrogen ungmö går med på att gifta sig med en stilig prins, men upptäcker att kungafamiljen tänker offra henne för att betala tillbaka en gammal skuld. När hon kastas in till en eldsprutande drake i en grotta måste hon förlita sig på sin intelligens och starka vilja för att överleva. Se Millie Bobby Brown i Damsel. 8 mars 2024, bara på Netflix."

Medlem

Verkar riktigt intressant!

"The year is 2044: artificial intelligence controls all facets of a stoic society as humans routinely “erase” their feelings. Hoping to eliminate pain caused by their past-life romances, Gabrielle (Léa Seydoux) continually falls in love with different incarnations of Louis (George MacKay). Set first in Belle Époque-era Paris Louis is a British man who woos her away from a cold husband, then in early 21st Century Los Angeles, he is a disturbed American bent on delivering violent “retribution.” Will the process allow Gabrielle to fully connect with Louis in the present, or are the two doomed to repeat their previous fates? Visually audacious director Bertrand Bonello (Saint Laurent, Nocturama) fashions his most accomplished film to date: a sci-fi epic, inspired by Henry James turn-of-the-century novella, suffused with mounting dread and a haunting sense of mystery. Punctuated by a career-defining, three-role performance by Seydoux, The Beast poignantly conveys humanity’s struggle against dissociative identity and emotionless existence."

Medlem

Alex Garland verkar leverera som alltid!

Medlem

Var inte på denna inspelningen men vi gjorde studiebesök på Ocean Film där de spelade in några scener från denna i deras basäng.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare
Releasehästryttare

KUL! Men det är ju en serie!

Medlem
Skrivet av Devan:

KUL! Men det är ju en serie!

Så fel det kan bli! Tack! Har postat i Serier2023+tråden nu istället!

Releasehästryttare
Medlem

Longlegs


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Releasehästryttare
Medlem

Är försiktigt intresserad efter första besvikelsen, men denna ser onekligen bättre ut! Hoppas den håller i helhet också!

Medlem

Denna verkar intressant också! Epstein nämndes så kan bli kul!

Medlem

Verkar kunna bli bra ändå! I alla fall bättre än Prometheus.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/GTNMt84KT0k

Verkar kunna bli bra ändå! I alla fall bättre än Prometheus.

Jag gillar Prometheus, tycker den är snygg och stämningsfull. Men den hör verkligen inte hemma i Alien serien.

Den här nya ser dock ut att passa som handen i handsken!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag gillar Prometheus, tycker den är snygg och stämningsfull. Men den hör verkligen inte hemma i Alien serien.

Den här nya ser dock ut att passa som handen i handsken!

Visst var den snygg filmad och så men inte mycker mer i mina ögon. Denna verkar bli en mer renodlad Alien-film med fokus på skräck!

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Mad Max: Fury Road var ju grymt bra så är peppad på denna!

Medlem
Medlem

Från regissören till Drive My Car så är grymt pepp på denna!

Releasehästryttare
Medlem

Skön trailer.

Yorgos Lanthimos har varit lite av en hit eller miss för mig. The Lobster och Dogtooth var väldigt meh, medans The Killing of a Sacred Deer är något av det bästa jag sett.

Har inte sett Poor Things ännu, så får se om det blir 2 av 4 som blir hit när man väl sett den.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Skön trailer.

Yorgos Lanthimos har varit lite av en hit eller miss för mig. The Lobster och Dogtooth var väldigt meh, medans The Killing of a Sacred Deer är något av det bästa jag sett.

Har inte sett Poor Things ännu, så får se om det blir 2 av 4 som blir hit när man väl sett den.

Jag är tvärtom. Älskar Lobster och Dogtooth men tyckte inte Sacred Deer var mer än okej. Men The Favourite och Poor Things nu senast har varit grymma! Så glad att Lanthimos och Emma Stone fortsätter samarbeta, de är grymma ihop! Är grymt taggad på denna med andra ord!

Medlem

Ingen trailer utan hela kortfilmen, animerad Spider-Verse-film!

Medlem

Jerry Seinfeld regidebuterar i Unfrosted på Netflix! Premiär 3e Maj.

Skriv svar