Uppgift: Respawn gör Titanfall-spel – men kanske inte Titanfall 3

Robot
Uppgift: Respawn gör Titanfall-spel – men kanske inte Titanfall 3
Medlem

Titanfall 3 med en minst lika bra SP del som Titanfall 2?
Ja drömma kan man iaf.

Medlem

Ett Titanfall RTS hade varit riktigt nice!

ELF
Medlem

Kanskd blir ett Titanbox Lootfall

Skrivet av gundemannen:

Ett Titanfall RTS hade varit riktigt nice!

Nej, inga fler rts utan basbyggande. Hypen stendör när man får reda på att ett nytt snyggt rts inte har basbyggande.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Nej, inga fler rts utan basbyggande. Hypen stendör när man får reda på att ett nytt snyggt rts inte har basbyggande.

Basbyggande skulle ju dock kunna passa perfekt in i Titanfall världen Även om jag gärna sett en mix av det med någon form av liten squad som Dawn of War.

Medlem

Säkert ett live service-spel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

Var inte det samma rykten när Apex utannonserades?

Jag tror det blir Apex 2...möjligen att man kommer kunna ha Titans i det.


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var inte det samma rykten när Apex utannonserades?

Jag tror det blir Apex 2...möjligen att man kommer kunna ha Titans i det.

Låter mer rimligt, Apex blev ju en jättehit och kassako. Titanfall 2 dödsdömde de redan på förhand genom att släppa det på absolut sämsta tänkbara tid, riktigt konstigt beslut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Låter mer rimligt, Apex blev ju en jättehit och kassako. Titanfall 2 dödsdömde de redan på förhand genom att släppa det på absolut sämsta tänkbara tid, riktigt konstigt beslut.

Var väl samma med Titanfall 1? Släpptes samtidigt som Battlefield typ. Som om EA.ville konkurrera ut sig själva.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

De bör skyffla sina resurser till ett Medal of Honor av den gamla skolan.

Medlem

Omg ge mig titanfall 3 snälla!

Behöver ny dator först bara.... Doh


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Titanfall 2 är ett av mina absoluta favoritspel och så galet underskattat. Håller tummarna för att arvet lever vidare. Jag har spelat det från och till sedan det släpptes och har det installerat.

Skribent
Skrivet av Augustus:

Titanfall 2 är ett av mina absoluta favoritspel och så galet underskattat. Håller tummarna för att arvet lever vidare. Jag har spelat det från och till sedan det släpptes och har det installerat.

Älskar kampanjen i spelet, rolig och mer varierande än de flesta FPS som släpptes på den tiden. EA relation till spelserien är konstig, det är som om de inte ens ville ge den en chans. Men nu när senaste BF blev mer eller mindre en flopp så kanske de försöker med Titanfall istället...chansen finns ju i alla fall?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Augustus:

Titanfall 2 är ett av mina absoluta favoritspel och så galet underskattat. Håller tummarna för att arvet lever vidare. Jag har spelat det från och till sedan det släpptes och har det installerat.

Samma här! Lirat sjukt mycket mp i ett par år efter release, ligger fortfarande installerat.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Var väl samma med Titanfall 1? Släpptes samtidigt som Battlefield typ. Som om EA.ville konkurrera ut sig själva.

Oj, så långt tillbaka minns jag inte


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Oj, så långt tillbaka minns jag inte

Tror det släppts samtidigt som BF4 eller något.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av legendofkarl:

De bör skyffla sina resurser till ett Medal of Honor av den gamla skolan.

Och för att sticka ut från cod och bf tycker jag det ska vara extremhögt fokus på realism. Tänk typ insurgency sandstorm men ännu mer intimt och brutalt. Och med en AAA-studio bakom. (inget illa om insurgency-studion dock!

1
Skriv svar