Steam-spelarna gillar Suicide Squad, medan kritikerbetygen är Redfall-svala

Medlem
Skrivet av Karmak:

ja verkligen tröttsamt med folk som vänder och vrider på data som inte har någon bevisbörda för att säga sin poäng när det finns faktiskt äkta data att ta från

Hoppas du inte har någon karriär inom databas

Såja. Du kan spara på hånfullheten och den otrevliga attityden. Jag tänker inte bråka om något jag inte ens bryr mig om med någon som inte ens vet vad det innebär att ju fler röster, desto mer sannolikt att resultatet är en någorlunda trovärdig fingervisning för hur de flesta faktiskt tycker. Gå och lägg dig nu.

Medlem
Skrivet av Mortyman:

Såja. Du kan spara på hånfullheten och den otrevliga attityden. Jag tänker inte bråka om något jag inte ens bryr mig om med någon som inte ens vet vad det innebär att ju fler röster, desto mer sannolikt att resultatet är en någorlunda trovärdig fingervisning för hur de flesta faktiskt tycker. Gå och lägg dig nu.

Men du totalt ignorerar hur det resultatet kom till och verkar bli väldigt arg att du har fel

Medlem
Skrivet av Karmak:

Men du totalt ignorerar hur det resultatet kom till och verkar bli väldigt arg att du har fel

Jag bryr mig inte hur det resultatet som du refererar till kom till och jag är inte arg men jag tänker heller inte upprepa mig själv fler gånger eller svara dig fler gånger i den här tråden. Härmed betraktar jag vår interaktion i just den här tråden som avslutad och önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

Medlem

Finns folk som tycker Starfield är bra, så finns folk till allt.

Som jag har förstått det så tycker de flesta att spelet är helt ok under de första 8-10 timmarna när man går igenom kampanjen medan därefter så totalhavererar hela upplägget. Inget konstigt direkt med live service spel.

Medlem

Har spelat i 4 timmar ungefär. Har haft ett leende på läpparna hela vägen. För mig är detta ett 4 av 5 spel hittils. Det har allt en DC-fan gillar och drar i Nostalgi känslan väldigt mycket i början iaf, vet inte hur det är senare. 🥰

Medlem
Skrivet av Mortyman:

När vi ändå snackar siffror så kunde jag inte undgå denna lilla poll...
https://imgur.com/aYE8NNN.jpg

Av nästan 40 000 personer så är det alltså bara 10% som hade rekommenderat spelet, varav endast 3% hade genast rekommenderat detta. Nästan tre gånger så många, nästan 30% mao, hade dock inte rekommenderat det alls och de allra flesta bryr sig tydligen inte. Det här kommer ju inte att bli någon hit.

10 (3+7) av 38 blir ju över 25% fortfarande inte bra siffror men du kan ju inte räkna med de som inte ens spelat utan bara vill se resultatet.

Sedan är det säkerligen de som inte spelat som röstat både ja och nej.

Att sätta betyg på steam kräver åtminstone att du har ägt spelet vid något tillfälle.

12
Skriv svar