Holy crap – det är Suicide Squad-spelhelg!

Robot
Holy crap – det är Suicide Squad-spelhelg!

Na-na na-na na-na na-na – spelheeelg!

#arkham, #batman, #spelhelg, #suicide-squad


Medlem

Har tänkt ta tag i Gris och sen ska jag väl fortsätta leverera paket i Death Stranding!

Medlem

Snart klar med dishonored 2 och sen blir det divine divinity, får se om jag hittar ut från katakomberna.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Efter Death Stranding 2-trailern fick jag ett underligt sug efter att installera det första igen bara för att se vad som finns kvar av de vägar och allt annat jag byggde.

Medlem

Det blir Pathfinder wtr. Och mount and blade: bannerlord


signatur

Allätare

Medlem

Blir inget spela av blir till att se på serier istället.

Medlem
Skrivet av Margy:

Efter Death Stranding 2-trailern fick jag ett underligt sug att installera det första igen bara för att se vad som finns kvar av de vägar och allt annat jag byggde.

Jag fick ocskå lite sug att dra igång det igen. Extremt mysigt, men viill nog ha den där extended cut grejen som släppte. Nej jag ska klara ut pathfinder!!!!!


signatur

Allätare

Medlem

Blir att fortsätta min resa på Hawaii med Like a Dragon, 30timmar in och bara i början på kapitel 6, kanske blir lite story i helgen.

Medlem

Kommer spela mer Disco Elysium och Metroid Prime Remastered

Medlem

Kommer köra The Division 2 och Distant Worlds 2. Ett mörsaspel där pipan på min assault rifle glöder allt som oftast, det andra ett chill strategispel där jag ser pluppar åka runt i mitt rymdimperium samtidigt som jag lyssnar på musik.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Baldur's Gate 3, tar all min speltid nu.


signatur

Jump in.

Medlem

Det blir en fjärde genomspelning av Baldur's Gate för min del


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

It's not a lake, it's an ocean

Nu blir det en längre spelpaus för mig. Åker till Kina på söndag och är borta i nästan månad. Lär få abstinens ganska snart. Switchen följer med men den lär jag väl inte få röra för sexåringen...


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag håller på med Cyberpunk 2077. Påbörjade en helt ny omgång innan jag ska ta mig an Phantom Liberty.

Medlem

Diablo 4… what else?


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Persona 3 Reload (PS5) (JRPG). Oftast har jag flera saker igång en helg. Men den här helgen blir det persona och endast persona.

Edit: OK Pojken övertalade mig att spela lite Unrailed (PC)

Medlem
Skrivet av Kulneff:

Kommer spela mer Disco Elysium och Metroid Prime Remastered

Blir glad varje gång jag läser att någon spelar Disco Elysium. Ett knepigt men fantastiskt spel.

Vad tycker du om det?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Blir Like a Dragon: Infinite Wealth för hela slanten.

Medlem

Tekken 8 som gäller för tillfället, jäkla roligt även fast man bara skrapat på ytan!

Blir det break från Tekken så fortsätter jag väl äventyret i Jedi Survivor.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Mera Tekken 8 och möjligen Death's Door!

Medlem

Fortsätter grinda Gran Turismo 7(vill ha varenda j*vla bil=) och Hogwarts Legacy på högre svårighetsgrad blev kul igen.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Blir glad varje gång jag läser att någon spelar Disco Elysium. Ett knepigt men fantastiskt spel.

Vad tycker du om det?

Speciellt men ack så bra. Varit en rolig resa... och undersökning.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Blir inget spela av blir till att se på serier istället.

Vilka kollar du på? Behöver tips på nå bra.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vilka kollar du på? Behöver tips på nå bra.

Nu sitter jag o kollar på någon deckare på HBO, "C.B Strike" heter den, någon enbent detektiv som löser olika fall. 3 säsonger.
Det är väl inte så super bra direkt men tillräckligt för att titta på i brist på annat. "The Outsider" jag såg innan va bättre om man säger som så. Annars så har du ju The Wire, sjukt bra serie.

Finns många serier som jag vill se på men väntar på alla avsnitt släpps först. Värsta som finns att råka börja på en serie sen oj nu måste man vänta en vecka på nästa avsnitt och det är typ 3 avsnitt kvar på säsongen.

Medlem

Shadow of the Tom Raider, gillade verkligen det spelet så spelar igenom det för andra gången.

Medlem

Blev klar med Yakuza: Zero tidigare idag så resten av helgen kommer ägnas åt Granblue Fantasy - Relink!

Medlem

Försöker städa av min platinum run i Dark Souls 3, bara ringarna i NG++ kvar nu ! \o/


signatur

gorm streamar ibland!

1
Skriv svar