Call of Duty: Modern Warfare III

Robot
Call of Duty: Modern Warfare III

Det tjugonde spelet i huvudserien är nummer två med en trea i undertiteln Modern Warfare. Förvirrande? Ja, men också alldeles för bekant.

#call-of-duty-modern-warfare-iii


Medlem

Det är ett billigt försök att tjäna en hacka.

Jag gillade MW2019 rebooten. Spelade det ganska aktivt. Sedan var Warzone läget kul.
Hade de bara fortsatt uppdatera denna och lagt in nytt innehåll och släppt storyexpansioner så hade jag säkert lirat än idag.
Men när MW2 rebooten kom så tappade jag intresset helt då mycket saknades och det bara kändes plattare. Trots att jag betalat 60 EUR.
MW3 verkar bygga vidare på det...

Medlem
Medlem
Citat:

+ Snygga mellansekvenser

Damn.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Quake-konnässsör

RIP CoD? Neeh, de startar om nästa år, "CoD: Modern Warframe Remake the ReImagine", där de gör en Disney och genderswappar alla karaktärer med princessor.

Geeks Gaming

Och folk kommer fortfarande köpa de. För när det gäller Activision/Blizzard så förlåter fanboyzen dom för allt och fortsätter kasta pengar på dom.

Medlem

Bra och välskriven recension. Betyget är rättvist!

Medlem

Hoppas det bli rea snart.
Men det är väl att glömma

Medlem

70 dollar DLC

Fragtjuv

Jag tyckte att kampanjen var väldigt svag men jag tycker att MP är förbaskat roligt! Nu är det dessutom tre fyra år sedan jag körde ett COD när det kommer till MP så det påverkar nog en del!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av almblad:

RIP CoD? Neeh, de startar om nästa år, "CoD: Modern Warframe Remake the ReImagine", där de gör en Disney och genderswappar alla karaktärer med princessor.

Glöm inte.. multiverse
AI röstskådespelare
Manuset skrivet av chatGPT

Medlem

"Samma multiplayer som tidigare"

Sorgligt ändå att vi måste gå bakåt i tiden för att få bättre multiplayer.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Hoppas det bli rea snart.
Men det är väl att glömma

Brukar vara 20-30% runt jul.

Quake-konnässsör
Skrivet av noyart:

Glöm inte.. multiverse
AI röstskådespelare
Manuset skrivet av chatGPT

Absolut, hur kunde jag glömma. Nicki Minaj ihop med Snoop Dogg kommer och räddar tidslinjerna!

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Brukar vara 20-30% runt jul.

ok ok
hoppas det blir tidigare

Medlem

Nicki Minage med sin ballong. Snacka om att ActiVision slaktar sitt varumärke. Å orange o lila jävla vapen i krigsspel. Usch....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Var inte detta tänkt som ett dlc, men sen kom de på att vi kör ett fullprispel istället? Bara 18 månaders utveckling därför?

Inte köpt ett cod sen 2012 pga man vet att det typ dör när nästa kommer nästa år ändå.

Skräp.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Snabbmatsspel

Medlem

Att denna skiten ens förtjänar en tvåa är som vanligt min kritik mot FZs betygsystem... Kan aldrig förstå mig på er längre, men ok.

Medlem
Skrivet av almblad:

Absolut, hur kunde jag glömma. Nicki Minaj ihop med Snoop Dogg kommer och räddar tidslinjerna!

Man kommer kunna få med olika rappare i ett sorts battlepass.

Medlem

Jag såg lite snö där... Men tyvärr räcker det ej för att motivera mig till köp denna gång.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Åh andra sidan finns det sådana som jag som tycker att detta var bästa cod på många år. Jag har inte kört storyn, för det har känts som ett bihang mest ändå sedan länge, men multiplayer har de lyckats få helt rätt denna gång tycker jag, bra rörelse, vapnen känns bra, kul prylar att leka med = jag är supernöjd! Och zombies igen!!! Det är i ny tappning och ja, de som älskade dmz förra året kanske blir lite sura, men jag tycker det spel-modet gör sig så mycket bättre såhär, dmz var en dålig tarkov och en underlig warzone, nu står det för sig själv. Nä, för första gången på länge tänker jag inte "ja, ja, jag kör väl ändå, men oh, om bara..", utan, "fan va nice det är"..


signatur

K9
:.:

Skribent
Skrivet av Ronzem:

Det är ett billigt försök att tjäna en hacka.

Jag gillade MW2019 rebooten. Spelade det ganska aktivt. Sedan var Warzone läget kul.
Hade de bara fortsatt uppdatera denna och lagt in nytt innehåll och släppt storyexpansioner så hade jag säkert lirat än idag.
Men när MW2 rebooten kom så tappade jag intresset helt då mycket saknades och det bara kändes plattare. Trots att jag betalat 60 EUR.
MW3 verkar bygga vidare på det...

Känner samma, det känns girigt.

Skrivet av PixelGamer:

Bra och välskriven recension. Betyget är rättvist!

Tack, kul att höra! Man gör sitt bästa!

Skrivet av Joe Swallows:

Jag tyckte att kampanjen var väldigt svag men jag tycker att MP är förbaskat roligt! Nu är det dessutom tre fyra år sedan jag körde ett COD när det kommer till MP så det påverkar nog en del!

Det där är intressant, för de vet ju vad de har när det gäller MP, och det finns såklart de som gillar det. MW3 lyckades inte locka mig, men fans som uppskattade/uppskattar den MP:n kommer ju gillar det också. Tycker personligen det är synd (fastän förståeligt) att de inte vågar sig på så mycket nytt. Men så spelar jag Football Manager också, så kanske inte ska kasta sten i glashus...

Skrivet av totte1015:

Att denna skiten ens förtjänar en tvåa är som vanligt min kritik mot FZs betygsystem... Kan aldrig förstå mig på er längre, men ok.

Förstår känslan, men jag tror som sagt fortfarande att de som gillar CoD-multiplayern kommer uppskatta detta. Synd bara att det inte finns så mycket nytt att hämta här...

Skrivet av absimilard:

Åh andra sidan finns det sådana som jag som tycker att detta var bästa cod på många år. Jag har inte kört storyn, för det har känts som ett bihang mest ändå sedan länge, men multiplayer har de lyckats få helt rätt denna gång tycker jag, bra rörelse, vapnen känns bra, kul prylar att leka med = jag är supernöjd! Och zombies igen!!! Det är i ny tappning och ja, de som älskade dmz förra året kanske blir lite sura, men jag tycker det spel-modet gör sig så mycket bättre såhär, dmz var en dålig tarkov och en underlig warzone, nu står det för sig själv. Nä, för första gången på länge tänker jag inte "ja, ja, jag kör väl ändå, men oh, om bara..", utan, "fan va nice det är"..

Kul att du gillar det! Nya zombieläget är ju lite intressant och ett försök att göra något nytt, men jag klickade inte med det. Och smaken är som baken

Medlem

Är väll detta som är problemet med cod, att spela nyaste cod och sen sätta sig å spela cod 2 så är det ingen större skillnad i känsla. Det cod behöver är något nytt och inte samma sak om och om igen.

Medlem

Jag kommer säkert spendera massa tid med spelet, men det är inte värt 959kr, de borde varit f2p med tanke på hur många mikrottansaktioner de finns överallt, uppe på ett battle pass. Att köpa ett nytt cod, starta en match och se Nicki Minaj och Inarius springa runt är väldigt konstigt ä.

Medlem

Tidernas dyraste DLC?

Medlem

Ibland känns som att det är ett gäng 12-13 åringar som utvecklat spelet och valt ut rösterna/utstyrseln till karaktärerna, fy fan vad coola och hårda gubbar! Hela gänget har käkat tavelkritor


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Förvånad. De tog bort dedikerade servrar i multi-player för måååånga år sedan och det var då jag slutade köpa spelen. Men jag uppskattade de spelen som hade det på den tiden. Det var kul att möta samma gäng på servrarna och ha admins som såg till att alla skötte sig städat i sitt uppförande.
Gillar inte den nya gamingkulturen då dagens gamers inte verkar ställa krav på spelen.

rug
Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Gillar inte den nya gamingkulturen då dagens gamers inte verkar ställa krav på spelen.

Hur ställde vi krav förr i tiden? Tycker det titt som tätt kommer kritik mot spel och spelutvecklare.

Jag känner lite att vi gärna skulle köpa bättre spel men eftersom alla utvecklare gör på ungefär samma sätt så finns det inte dom där bättre alternativen att välja på.

1
Skriv svar