Psykbryt, friska viljor, traktorer – det låter som spelhelg!

Robot
Psykbryt, friska viljor, traktorer – det låter som spelhelg!

Det här spelar vi på FZ i helgen. Vad spelar du?

#spelhelg


Medlem

Dave The Diver! Inte kört sen det släpptes så dags att köra om på nytt med alla uppdateringar som kommit!

Medlem

My Time at Sandrock med dottern och Against the Storm själv

Och hinns det så ska jag ge mig på Hadean Tactics igen.

Medlem

Colony Ship (ett deprimerande sci-fi/postapokalypsosande turnbaserat isometriskt CRPG i bästa Fallout-anda, med lite Deus Ex-vibbar) har precis släppts ut från sitt Early Access-grönbete, så det ska plöjas ned en del speltid i.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

WRC och NASCAR Heat 5!

Nu när ratten är framme blir det lite vilda västern i bilspel här hemma!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Blev refund på Cities Skylines 2, så helgen kommer bestå av första Cities skylines samt Farming Simulator 22

Skägg.
10 Chambers

Alan Wake 2 och kanske lite Jusant.


signatur
Medlem

Jag ska påbörja Dying Light.. tror jag är lite för harig för att re ut det men ska ge det en ärlig chans..

Medlem

Kör faktiskt Lamplighters League. Inte så dåligt som många verkar tycka det är. Visst, inte så särdeles bra heller men en hederlig 2.5/5 eller 3/5 ändå. Helt okej när man väl kommer in i det.

Medlem

I helgen blir det att lira lite BF4, Doom Eternal och NFS Unbound!

Medlem

Dead space remake och Robocop tillsammans med bärs, hamburgare och pommes.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Guild Wars 2. Blev level 80 igår så nu blir det att spela igenom expansionen Heart Of Thornes i helgen.

Medlem

Star Ocean: The Second Story R JRPG (ps5)
Labyrinth of Galleria: The moon society DRPG (PS5)
Colony Ship CRPG (PC)

Ovanstående blir mest troligt helgen! Hyfsad omväxling inom RPG genren.

Medlem

Jag kör igenom Mass Effect serien för första gången. Nu är jag på trean.

Medlem

Den stora Norden-uppdateringen till MSFS släpptes i veckan så helgen kommer att tillbringas på cirka 1500 fot över de svenska skogarna och sjöarna.

Min gamla hemstad Linköping ser fantastisk ut i simulatorn numera.

Medlem

Ac valhalla, hoppas jag blir klar i helgen så man kan börja med Miles morales

Medlem

Doom Project Brutality, kanske blanda med lite Resident Evil Revelations 2


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Ambassadör
Xbox

Blir till att samla lite collectibles i Jusant för att ta de sista achievementsen. Väldigt trevligt spel.


signatur

Jump in.

Medlem

Har av outgrundlig anledning fastnat för Ultimate Epic Battle Simulator 2. Buggigt som bara den, men med moddar blir det riktigt roligt


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Håller på att köra klart Ion Furys DLC-paket på PC och nöter vidare med Forbidden West på PS4 trots att spelet ärligt talat inte är särskilt kul. Men vill spela klart det efter alla timmar jag lagt ned på det.

Medlem

Fortfarande Lies of P. Det tar tid!

Medlem
Skrivet av Stripe:

Fortfarande Lies of P. Det tar tid!

Förstår det! Allt gott kräver tid. Är det bra spel? Skulle du rekommendera det till en "soul" nybörjare?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Mest av allt så blir det The divison 2, kommer hålla fast vid det till trean (bekräftad) men lär ta år slääps. Annars Alan Wake 2. Vilket jäkla lir! Gav upp på ass creed mirage, Värdelöst enligt mig. Visst gick de tillbaks till en mindre värld med sämre kontroller där man fastnar lite över allt. Precis som ettan som så många önskade sig.. Ofattbart enligt mig. Ett skitspel. Frånn en studio som borde ha resurserför att skapa något bra. En av de största besvikelserna i ett annats underbart spelår. Hoppas Massives Avatar lir blir bättre än så, måste det bli.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Började spela Animal crossing new horizons från början förra helgen. Så på söndag ska det köpas lökar så att ögonen gråter! Började om med Control efter att ha fastnat någonstans. Annars så blir det Apex som vanligt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Alan Wake 2 och kanske lite Jusant.

Hatade du inte skräck? Skulle vilja se en livecam på dig när allt händer i AW2.,Inte för de lättskrämda med alla jumpscares.. Bara säger det.; Så otroligt bra gjort dessutom, de bästa jump scarensen någonsin


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Alan wake 2 är slut =( Så det blir Super mario wonder med barnen och på kvällen RoboCop rogue city.

Medlem

Håller du med om att AW2 kanske är ett av de bästa spelen någonsin men med nästan noll vilja av att spela det igen? Underligt.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Man upplevde det, var jobbigt. Nu är det över.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Precis startat Wartales på xsx

Medlem
12
Skriv svar