Psykbryt, friska viljor, traktorer – det låter som spelhelg!

Medlem

Blev lite PUBG nu i slutet av kvällen men innan dess blev det ett spel som togs upp på FF
Nämligen Ranch Simulator!

Roligare än förväntat. Tokigare med körningen än förväntat.
Ser fram emot att spela det igen imorgon!

Bonusklipp från ca 5min in i min spelrunda där jag blev uppriktigt rädd...


signatur

Halo kompis!

Medlem

Jag kände för något mysigt survivalspel som finns till PS5 och efter ett tags letande så blev det till slut postapokalyptiska Dysmantle.

Har precis kommit igång och bara spelat ett par timmar så långt men känner redan att jag valde helt rätt — ett riktigt mysigt spel.

Medlem

Jag kommer fortsätta med Stellaris med det mänskliga demokratiska imperiet.

Skribent

Det blev ingen data. Visade sig att t det inte alls var CPU:n som var felet. Två veckor utan min älskling


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Warcraft 3 Reforged ? Det är ju inte ens värt mödan! Orginalet är ju till och med bättre!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av alias:

Hatade du inte skräck? Skulle vilja se en livecam på dig när allt händer i AW2.,Inte för de lättskrämda med alla jumpscares.. Bara säger det.; Så otroligt bra gjort dessutom, de bästa jump scarensen någonsin

Jo, men gillade det första spelet. Så jag spelar på Story-svårighetsgraden och helst när det är ljust ute 🥹


signatur
Medlem

Gett mig på Diablo 3 och klev precis in i akt 5, dvs Reaper of Souls expansionen

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jo, men gillade det första spelet. Så jag spelar på Story-svårighetsgraden och helst när det är ljust ute 🥹

Ok, spelar också på story, Då det är det enda jag är ute efter, att förstå. Fattar i princip noll fortfarande men härligt är det. Hade önskat bossfighterna vore ännu enklare.. Sällan det är ljust, men vist känns det skönt när det händer
Edit: och tvärt emot vad jag sa så har jag börjat en andra genomspelning. Konsekvent med mina åsikter är inte något jag är...


signatur

7900XTX
7800X3D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av alias:

Ok, spelar också på story, Då det är det enda jag är ute efter, att förstå. Fattar i princip noll fortfarande men härligt är det. Hade önskat bossfighterna vore ännu enklare.. Sällan det är ljust, men vist känns det skönt när det händer
Edit: och tvärt emot vad jag sa så har jag börjat en andra genomspelning. Konsekvent med mina åsikter är inte något jag är...

Bara dött på bossfighterna när jag inte fattar mekaniken. Annars kan man ju ta rätt mycket stryk i story


signatur
Medlem

Ok, jo visst skryt lagom nu Calle, Förmodligen bara jag som är värdelös.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Bioshock infinite DLC episode 2 tänkte jag ta tag i
Är väldigt förkyld så jag väntar lite med Alan Wake 2 som jag hade tänkt köra i helgen men orkar inte riktigt

Medlem

Äntligen klarat storyn i FFXII The Zodiac Age. Det spel jag spelat över längst tid men ändå återkommit till. Mycket grejer återstår att klara men nu tror jag faktiskt att jag kan lägga undan det.
Ivalice är räddat. Ett av de bättre ff ändå med mycket pill med gambits och licenser, dessutom väldigt satisfying när man slipper mycket av grindet och kan speeda upp spelet.

Funderar på att kolla in Disco Elysium härnäst.

Medlem

efter att ha hundraprocentat cyberpunk, så blev det nu phantom liberty


signatur

//monster

Medlem

Jag drog igång Dead Cells för första gången i morse.

Efter bara några rundor än så länge ser det väldigt lovande ut. Det verkar påminna lite om Rogue Legacy 1-2 i hur det är uppbyggt.

Medlem
Skrivet av krislevin:

Förstår det! Allt gott kräver tid. Är det bra spel? Skulle du rekommendera det till en "soul" nybörjare?

Ja, det skulle jag. Jag har bara spelat Elden Ring innan detta. Det är svårt i Lies of P, men storyn är väldigt välskriven tycker jag.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag drog igång Dead Cells för första gången i morse.

Efter bara några rundor än så länge ser det väldigt lovande ut. Det verkar påminna lite om Rogue Legacy 1-2 i hur det är uppbyggt.

Dead Cells är så sjukt bra. Svintight kontroll, fantastisk musik, varierat, utmanande och fullt av hemligheter och innehåll.

5/5.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Dead Cells är så sjukt bra. Svintight kontroll, fantastisk musik, varierat, utmanande och fullt av hemligheter och innehåll.

5/5.

Jag nådde eftertexterna för första gången igår men det känns som att jag gjort cirka 10 % av vad som spelet har att erbjuda.

Idag nådde jag banken och ett destilleri för första gången.

Det är riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Ja, det skulle jag. Jag har bara spelat Elden Ring innan detta. Det är svårt i Lies of P, men storyn är väldigt välskriven tycker jag.

Ah coolt! Funderar starkt på att köpa ett game pass och lira det! Det är det bara, att om det är jättesvårt så kanske man måste ha uthållighet. Ja, ja, vi får se. Men tack allafall. Ska fundera!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

12
Skriv svar