Lords of the Fallen såldes i 1 miljon ex på 10 dagar

Robot
Lords of the Fallen såldes i 1 miljon ex på 10 dagar

Många har fallit för Hexworks souls-liknande äventyr.

#Ci-games, #Hexworks, #Lords-of-the-fallen


Medlem

Oh fasen va najs med Crossplay, verkar komma mer o mer i spelen nu.

Medlem

Budget för spelet sägs vara 66 miljoner dollar. Hoppas det fortsätter sälja så vi får se fler spel från utvecklarna

Medlem

Ligger högst upp på min nästa-spel-att-köpa-lista. Ser sjukt bra ut och är rejält sugen på ett spel som går tillbaka till dark souls rötterna istället för en massa action lir med parry osv likt Sekiro och Lies of P

Medlem

Jag tyckermi se att detta spel är i princip hatat. Vad jag än läser eller tittar på youtube. Kul att se. Blev intresserad nu.

Medlem

Som gammalt Dark Souls-orakel kan jag lova: Spelet är en höjdare. Visst, det är inte lika bra som DS3 eller i ens närheten av Elden Ring, men likväl fantastiskt bra om man gillar den gamla känslan. Tänk Dark Souls 2,5. Det är lika oslipat i kanterna som tvåan och har ungefär lika styltiga bossar.

Tycker det verkar lovande men tvivlar på att det är värt fullpris så inväntar rea.

Medlem

Fantastiskt spel som tyngs lite av performance issues. Men älskar verkligen banbygget och hela atmosfären. Teamet verkar lyssna in kritik och patcha fort.

Medlem

Bästa Soulsbornespelet på länge, bli inte avskräckt av recensionerna för då riskerar du missa ett riktigt kanonspel. Inte så populär åsikt, jag vet, men bättre än Elden Ring.

Medlem
Skrivet av Svampbob Trekant:

Tycker det verkar lovande men tvivlar på att det är värt fullpris så inväntar rea.

Just nu går det på över 700kr.

Ja jag tycker det är lite för mycket.

Hmm.. Jag har inget PC spel att spela just nu så är ändå sugen, får se om jag kan hålla mig.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Stuckfurallah att detta spel sålde så många kopior...

1
Skriv svar