Botanisera bland samtliga trailers från Nintendo Direct

Robot
Botanisera bland samtliga trailers från Nintendo Direct
Moderator | Testpilot

En Thousand year door-remake är något jag bett om länge så det var trevligt att se Förvånad att det är ny grafik då jag hade varit nöjd med en ren port av Gamecube-versionen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det där trombonspelet alltså...

dyb
Medlem

F-zero har 99 deltagare dock, inte 100

Medlem

Testade F-Zero 99 i morse. Väldigt rörigt med alla förare, men det kommer att spelas mer nu i helgen.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Testade F-Zero 99 i morse. Väldigt rörigt med alla förare, men det kommer att spelas mer nu i helgen.

Ja lite rörigt men ju mer man kör desto mer landar man i kaoset, iallafall jag, nu är jag helt frälst.

Medlem

Nintendo levererar som vanligt!

Medlem

"ETT NYTT F-ZER- jaha. Vafan."

Finns ju en del att plocka här, men min Switch har samlat så mycket damm vid det här laget att jag tror att jag väntar och ser vad Switch 2 blir för något.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Tydligen ett nytt Vanilaware spel på G till Switch – Unicorn Overlord.
Utgivet av ATLUS.
Lär väl inte bli någon PC-version här heller.

Jag undrar VARFÖR och NÄR dessa företag kommer gå marknaden till mötes?

Ska bli spännande att se om Steam Deck 2 (antar att den kommer inom Switch 2:s livstid inom 3 år) slår igenom i Japan och blir en ”disruptor” som får företagen att börja porta till Steam; eller om Switch 2 fortsätter att befästa begränsade spelkonsoler som japanernas enda marknad.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

En Thousand year door-remake är något jag bett om länge så det var trevligt att se Förvånad att det är ny grafik då jag hade varit nöjd med en ren port av Gamecube-versionen.

Jag insåg just att jag inte spelat Thousand year door. Jag blev pepp för jag trodde det var en remake på Paper Mario-spelet som släpptes på Wii. Men insåg nu att det är GC-spelet vilket gjorde mig ännu gladare!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag insåg just att jag inte spelat Thousand year door. Jag blev pepp för jag trodde det var en remake på Paper Mario-spelet som släpptes på Wii. Men insåg nu att det är GC-spelet vilket gjorde mig ännu gladare!

Jag har också lyckats missa det och GC-spelet lär kosta skjortan numera (en snabb kik på ebay avslöjar att de billigaste engelskspråkiga versionerna går för över 1200 SEK inklusive omkostnader) så det är bara att tacka och ta emot detta.

Medlem

Unicorn Overlord - verdervärdig titel, men det spelet stal directen för min del. Älskar S-RPG, och detta såg ut att ha både ljuvlig grafik och cool spelvärld.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag insåg just att jag inte spelat Thousand year door. Jag blev pepp för jag trodde det var en remake på Paper Mario-spelet som släpptes på Wii. Men insåg nu att det är GC-spelet vilket gjorde mig ännu gladare!

Det är samma här, spelade det lite grand på Gamecube, men inget jag spelat från början till slut. Blir utmärkt spel att runda av Switchen med, och känns som en genre och grafikstil som inte åldrats mycket alls på 20 år.

Verkar också vara oväntad stor grafisk renovering, ser bra mycket bättre ut än GC-originalet vad gäller ljussättning och geometrisk detalj

https://www.youtube.com/watch?v=KMLAIGoCavw&t=89s&ab_channel=...

Medlem

Fläsk jag som trodde det var de tre senaste Tomb raider reboot-spelen 🥲 det hade gjort mig överlycklig!

Medlem
Skrivet av Arzei:

"ETT NYTT F-ZER- jaha. Vafan."

Finns ju en del att plocka här, men min Switch har samlat så mycket damm vid det här laget att jag tror att jag väntar och ser vad Switch 2 blir för något.

Vill du sälja?:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Tog väl runt 30 försök, men nu så lyckades jag äntligen vinna ett race i F-Zero 99, hurra.

1
Skriv svar