(Nästan) alla spelar Starfield i helgen – vad spelar du?

KoP
Medlem

Under the waves.

KoP
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Hur kan folk spela Starfield? Står på internet att spelet kommer den 6 September. Finns det en tidigare version som med Baldursgate 3 till ps5an som släpps imorgon? Det blir "den lysande porten" 3 för mig i helgen och Sea of stars. Även No man's sky Psvr2 nya förbättrade uppdateringen och Apex. Antagligen lite Armoured core 6 också.

Premium edition utav Starfield släpptes några dagar tidigare.

Medlem

Jag fortsätter med Metroid prime remaster. Var lite tveksam i början men jag tycker det blir bättre och bättre

Medlem

Quake 2 remaster mission pack Ground Zero PC.
På Steam deck Super mario world.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Får bli lita Fortnite i väntan på att PostNord ska leverera Starfield nästa vecka. Kanske drar inom lokala Elgiganto och kollar om ngn gjort en miss och hängt ut ett ex. till försäljning...

Medlem

BG3 och Grim Dawn

Edit:
No Man's Sky tillkom, och vilket spel det har blivit!

Akta dig Starfield

Medlem

Sea Of Stars för min del.
Sicket galet bra RPG


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Blir Starfiled och Balders Gate 3 här.
Men tror jag kommer fasta mer i BG3 till en början iaf.
Hösten har en Balders Gate vibe för mig. 👍
Men vem vet! ☺️


signatur
Medlem

Starfield ser ganska meh ut från diverse gameplay videor jag sett så jag testar det först om några månader, under tiden blir det mycket GW2 och spel från backloggen, just nu Gothic

Medlem

Precis kört sista uppdraget av Hogwarts Legacy. Och måste bara säga, jävlar vilket spel! Har inte fastnat så hårt i någonting sen RDR2.
Nu blir det att ge Starfield en chans (har dock starka misstankar om att det inte är någonting för mig). Testar det mest för att jag älskar TES.


signatur

PC -x- Hp Reverb G2 -x- Nintendo Switch

Medlem

Har inte blivit så mycket spelande än tyvärr. Sitter på ett hotellrum och glömde allt vad spelmaskiner heter. Jaja, det är tur det är en dag kvar på helgen.

Medlem

Det blir MOAR Armored COAR, började precis på NG+
Starfield får vänta då man inte tid för tillfället att sjunka in en sån tidstjuv!


signatur

gorm streamar ibland!

Redaktör
Skrivet av Edd1e:

Hade hellre lirat Forza än Starfield i helgen! Ge hit! ;D
Sprängande huvudvärk av ~60 fps i 1st person view efter lite drygt två timmars Starfield-ande. Ska ge det ett försök i 3rd under helgen dock, hoppas det blir lättare så.
Rejält besviken (TROTS "Amen det är Bethesda-ursäkten") än så länge men helt buggfritt och hysteriskt bra byggd atmosfär.

Jag är också avundsjuk på mig! 😃
Förhsndstitt på Forza kommer den 11/9, embargo kl 18 har jag för mig.


signatur
Medlem

Artilleri i Hell Let Loose, hela kvällen med bror min.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag är också avundsjuk på mig! 😃
Förhsndstitt på Forza kommer den 11/9, embargo kl 18 har jag för mig.

Då vet jag min hobby den dagen.

123
Skriv svar