(Nästan) alla spelar Starfield i helgen – vad spelar du?

Robot
(Nästan) alla spelar Starfield i helgen – vad spelar du?
Medlem

Baldurs Gate 3 så klart. Vad annars.
Inte tänker jag betala extra för att spela Starfield tidigare när det släpps redan nästa vecka.

Medlem

Var intresserad av starfield från vad man sett av spelet sen tidigare men grafiken är inte imponerande, prestandan verkar dålig och den har nog den värsta UI jag någonsin sett. Stora bakgrundsrektanglar vid varje text och en asful font.

Tror aldrig jag sett fulare gränssnitt i ett spel.

Medlem

Det har och blir sen igen Starfield för hela slanten, köpte premium för att expansionen ingår Måste säga att jag gillar det, även om det finns ett par rejäla Immersion-breakers för min del.
Stötte på första buggen som ironiskt nog var en gigantisk insekt som fastnat i luften och som gick att hoppa rakt igen osv.. XD

Medlem

Väntar med Starfield efter att ha läst lite. Det får nog mogna ett tag först.
Körde Detroit Become Human förra helgen och tyckte det var väldans bra så slog till på Heavy Rain nu när det är rabatt på Steam vilket förmodligen blir helgens spel.

Medlem

Destiny 2 med frugan blir det nog. Men hoppas jag kan smyga in lite mad max också.

Medlem

Starfield! Suttit i 10h nu sen jag vaknade imorse. Sambon är borta ikväll också så det blir ett bra tag till idag. Helt fast, vill bara spela mer, timmarna flyger iväg 😅 BGS-magi!

Medlem

Quake 2 remastern, ruggit bra och kampanjen från Machine Games är extremt välgjord

Medlem

Provade Starfield i kanske 20 minuter (fram till första rymdfighten). Stängde av direkt. Nej du, jag tycker rymdfighter är fett krångliga och tråkiga. Men jag har generellt svårt med single player spel. Läste att de tar kanske 15h innan spelet blir "roligt" och det ser jag som väldigt svårt i mitt fall då jag behövde en paus efter 20 min.

Var inte impad av grafiken. Inget DLSS och inget HDR heller så vitt jag kunde se.

Medlem

Hade hellre lirat Forza än Starfield i helgen! Ge hit! ;D
Sprängande huvudvärk av ~60 fps i 1st person view efter lite drygt två timmars Starfield-ande. Ska ge det ett försök i 3rd under helgen dock, hoppas det blir lättare så.
Rejält besviken (TROTS "Amen det är Bethesda-ursäkten") än så länge men helt buggfritt och hysteriskt bra byggd atmosfär.

Inaktiv

Emuell ”ZeldasCastle” Moon

Vad är Starfield? Jk
Jag kommer inte bege mig in i Zeldas slott, även att jag kanske snart borde bege mig till Hyrule igen. Men jag kanske eventuellt sätter mig framför mitt Playstation 3 och spelar klart Metal Gear (MSX)
Har insett att det är mycket man glömmer bort när man inte har spelat ett spel på typ 11 år.

Avstängd

Nästan alla spelar starfield?
Ja jo.. kanske ska skaffa gamepass å streama det på telefonen. The way its meant to be played Enligt Microsoft.
Yakusa like a dragon blir det här. Om än bara nån timma på kvällen.

Geeks Gaming

Guild wars 2 nya expansion. Får tyvärr vänta tills onsdag.

Medlem

Spider-Man: Miles Morales och kanske några rundor Rogue Legacy 2 (där jag kört fast lite på Sun Tower-bossen).

Medlem

Fortsätter på Mass Effect trilogin, är nu på senare halvan av 2an!

Hade varit kul med Starfield men ja, Microsoft såg till att det inte hände! Sååånt e liiivet

Medlem

Starfield och league of legends


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Garfield


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ska spela Pathfinder kingsmaker och Division 2. Försöker minska min backlog men tycker den bara bli större.

Medlem

Starfield ofc!

Medlem

Baldurs gate 3. starfield behöver lite patchar innan.

Ambassadör
Xbox

Här spelas det Starfield så det ryker! Helvete vad bra det är, haha.


signatur

Jump in.

Medlem

Journey to the Savage Planet. Nästa helg blir det Starfield.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Baldurs gate 3

Medlem
Medlem

Marsupilami på ps4 med barnen.

Medlem

Hogwarts och D4

Medlem

Hur kan folk spela Starfield? Står på internet att spelet kommer den 6 September. Finns det en tidigare version som med Baldursgate 3 till ps5an som släpps imorgon? Det blir "den lysande porten" 3 för mig i helgen och Sea of stars. Även No man's sky Psvr2 nya förbättrade uppdateringen och Apex. Antagligen lite Armoured core 6 också.

Medlem

Lirat 4 timmar starfield, inte blivigt i närheten så hooked som jag blev i BG3. Men fortfarande nyfiken, så kommer ge det några timmar till.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Sea of Stars. Myspys för hela slanten.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Blir Sea of Stars för mig denna helg!

123
Skriv svar