(Nästan) alla spelar Starfield i helgen – vad spelar du?

Medlem

Final Fantasy X hd remaster på ps4an

Medlem

Sen of Stars! Fan vad bra det är.

Medlem

Det blir nog att spela lite Fallout 76. Ny säsong med trevliga belöningar.
Sen blir det nog lite GTA Online, lite Diablo 4 och kanske lite Dredge som jag är ruskigt sugen på att köpa.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

CS 2 och Baldurs Gate 3!


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Spelar Witcher 3 och Red Dead Redemption. RDR är ju ärligt talat oväntat lite långtråkigt, precis som efterföljaren. Tvingar mig själv lite att spela det då jag pröjsat 500 för det...
Otrolig skillnad mot Witcher, där känner jag liksom med Zelda TotK hela tiden lusten att utforska världen, medan i RDR vill jag bara fortast möjligt ta mig till nästa uppdrag...

Skrivet av Ejziponken:

Provade Starfield i kanske 20 minuter (fram till första rymdfighten). Stängde av direkt. Nej du, jag tycker rymdfighter är fett krångliga och tråkiga. Men jag har generellt svårt med single player spel. Läste att de tar kanske 15h innan spelet blir "roligt" och det ser jag som väldigt svårt i mitt fall då jag behövde en paus efter 20 min.

Var inte impad av grafiken. Inget DLSS och inget HDR heller så vitt jag kunde se.

lol, haha. Du vet att DLSS är AI-uppskalning, det är liksom inte en funktion som förbättrar grafiken i sig, tvärtom så tenderar den att försämra jämfört med att köra spelen native upplösning

Medlem

Kan inte få mig att lägga ifrån Baldurs Gate III, det är så bra. Kul att dom lägger till saker i spelet och dom började redan i patch två som kom igår. Men jag tänker kolla in Starfield med Wakkaah ikväll vid 20:00. Tänker inte köpa 5 dagars early access och då är det bra att andra gör det så jag slipper. Får se om det är något för mig eller om man ska vänta och moda skiten ur spelet om cirka 2 år sådär.

Medlem
Skrivet av Kitongo:

Final Fantasy X hd remaster på ps4an

Har funderat på att köra det på switch, hur känns det?

Medlem

Har precis börjat en genomspelning av Astral Chain till switch. Första intrycken känns riktigt bra!

Medlem

Kör vidare med Ori på Steam Deck.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Spelar Witcher 3 och Red Dead Redemption. RDR är ju ärligt talat oväntat lite långtråkigt, precis som efterföljaren. Tvingar mig själv lite att spela det då jag pröjsat 500 för det...
Otrolig skillnad mot Witcher, där känner jag liksom med Zelda TotK hela tiden lusten att utforska världen, medan i RDR vill jag bara fortast möjligt ta mig till nästa uppdrag...

lol, haha. Du vet att DLSS är AI-uppskalning, det är liksom inte en funktion som förbättrar grafiken i sig, tvärtom så tenderar den att försämra jämfört med att köra spelen native upplösning

Ja jag vet vad DLSS gör. Menade att det saknas grundfunktioner som borde finnas och som moddar lyckas lägga in efter ett par timmar bara.

Medlem

Baldurs gate 3 (PC) samt Starfield (PC). Får se vilket som dominerar

Medlem

The Witcher 3 för andra gången (drnna gång PS5-versionen). Är i Kaer Morhen.

Medlem

blir wow hc efter jobbet i helgen

Medlem

Ska orka köra klart Armored core 6, men senaste dagarna har det vart mer roligt att slösurfa och titta på youtube...

Starfield på Series X , fungerar fin fint Det var helt klart en tröskel att ta sig över i början med menyer och hur spelet fungerade men efter en stund så började det bli riktigt bra och kul.

Vissa människor har snackat om den grafiska delen och den tycker jag är oerhörd detaljerad och fin , allt annat är väl egentligen bara Bethesdas design. Bethesda spel ser ut på ett speciellt sätt.

Testpilot

Rullar vidare i Tears of the Kingdom. Så mycket att göra!

Medlem

Baldurs gate 3 och cs2 betan imorgon

Medlem

Förmodligen Baldurs Gate, Starfield var inte riktigt vad jag ville det skulle vara. Men vilka spel det släpps nu..
Som alltid division 2..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Ingenting faktiskt, avvaktar med att starta ett nytt spel denna helg!

Medlem

Det blir lite TotK ikväll...
Kommer att förladda Starfield för imorgon, sen blir det rymdresa för hela slanten.
Men kommer även att att titta in emellanåt i TotK då jag inte helt är klar med storyn (en sådär 5 timmar kvar).

Medlem

Det blir Sea of Stars och lite TWW3. Starfield får vänta några veckor.men ska bli kul att spela det.

Medlem
Medlem

Blir starfield, icarus new frontiers, star citizen och everspace 2 och kanske lite c&c 3 kanes wrath.

Medlem
Daymare 1994: Sandcastle.

Lirar det nysläppta Resident Evil klonen: Daymare 1994: Sandcastle. Spelar det via världens bästa spelklient: STEAM.

Uppföljaren till Daymare 1998 som jag diggade trots lite brister i mekaniken. Detta spel är en prequel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Trine 5: A Clockwork Conspiracy, i COOP.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Jobbhelg tyvärr så mycket av tiden kommer att spenderas på spåret. Men får jag lite tid så fortsätter jag med Sea of stars. Fantastiskt spel än så länge. Håller det hela vägen i mål så är det nog en kandidat till årets spel ändå.

Medlem

Jag har faktiska inte läst något om detta spel. Har lyckats att hålla mig undan helt å hållet 😅

Medlem

AC6 och I wanna kill the kamilia 3


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ghost of Tsushima


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Har bara Playstation 5 för tillfället så starfield blir det inte däremot släpps baldur's gate 3 i morgon så lär plocka upp det!

123
Skriv svar