Playstation Plus-utbudet får tung utökning i april

Robot
Playstation Plus-utbudet får tung utökning i april

Men endast för Extra- och Premium-prenumeranter.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Första gången jag faktiskt känner mig lockad att uppgradera till Extra....

Medlem

Har premium och är mer än nöjd om man ser till spelutbud kontra vad tjänsten kostar om man köper ett år på en gång (och gärna under black friday/black week så man får rabatt haha)


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jäklar, Sony fortsätter att förvåna mig. Bara tacka och ta emot och tanka hem rubbet. Har nyligen uppdaterat PS5an med en m2-disk på 1tb så nu finns det gott om utrymme


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

när? 18april fick jag fram

Medlem
Skrivet av xarl:

18 april

Medlem

Bara jag som reagerar på att denna listan tycks överväldigande fylld med MIcrosoft-titlar?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Bara jag som reagerar på att denna listan tycks överväldigande fylld med MIcrosoft-titlar?

Rättelse: Bethesdaspel som var multiplattform fram tills Ms köpte upp dem för att "nå ut till fler spelare" på något vridet sätt...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Rättelse: Bethesdaspel som var multiplattform fram tills Ms köpte upp dem för att "nå ut till fler spelare" på något vridet sätt...

Jo tack, jag är medveten om detta. Det jag funderar på är om det är något som sker i bakgrunden mellan Sony och Microsoft nu som gjort att månadens lista ser ut såhär.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jo tack, jag är medveten om detta. Det jag funderar på är om det är något som sker i bakgrunden mellan Sony och Microsoft nu som gjort att månadens lista ser ut såhär.

Jag kan tänka mig att dessa avtal skrevs i samma veva som Deathloop och Ghostwire Tokyo.

...eller så vill MS visa hur snälla de är som erbjuder spel till konkurrenters tjänster.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag kan tänka mig att dessa avtal skrevs i samma veva som Deathloop och Ghostwire Tokyo.

...eller så vill MS visa hur snälla de är som erbjuder spel till konkurrenters tjänster.

haha säkert.
Jag tror ärligt de har fått ändra på mkt i och med alla turer kring Activision köpet. Skulle inte förvåna mig om de fått lagt om planerna lite för att öka chanserna att få igenom köpet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Kena var den enda intressanta titeln. Skiter i att teckna nytt.


signatur

I drank what?

Medlem

Monster Boy är ett fantastiskt spel så det kan jag tipsa alla om att testa.

Medlem

Om det inte finns ett specifikt spel till Game Pass men till PS Plus så varför inte och det motsatta.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Wolfenstein var helt ok men Kena hade jag betydligt högre förväntningar på. Väldigt mediokert spel i mitt tycke. Grafiken var det dock inget fel på. Nej, hoppa över Kena är mitt tips.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Wolfenstein var helt ok men Kena hade jag betydligt högre förväntningar på. Väldigt mediokert spel i mitt tycke. Grafiken var det dock inget fel på. Nej, hoppa över Kena är mitt tips.

Ett light hack N slash har jag fått bilden att det ska vara. Var väl inget som slog omkull och de allra flesta verkar tycka att det var ett okej spel vare sig mer eller mindre. Kan ju dock vara värt att testa nu när det är på tjänsten ifall man hittar en lucka.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Bara jag som reagerar på att denna listan tycks överväldigande fylld med MIcrosoft-titlar?

Ja det blir ju nästan humor att de tar bort sitt eget first party spel Spider-Man men lägger till massa Xbox first party


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Wolfenstein var helt ok men Kena hade jag betydligt högre förväntningar på. Väldigt mediokert spel i mitt tycke. Grafiken var det dock inget fel på. Nej, hoppa över Kena är mitt tips.

Jag läste någonstans att det är en animeringsstudio som gjort spelet, dvs detta är en produkt som är lite utanför deras ordinarie profession, och det märks.

Jag har spelat igenom det och tyckte det var okej men inte mer. Grafiskt är det väldigt tilltalande och deras cutscenes är smått otroliga. Däremot känns gameplayet ganska opolerat och stelt. Kan man ha överseende med det är det dock en mysig upplevelse.

Medlem
Skrivet av Nerox:

Ett light hack N slash har jag fått bilden att det ska vara. Var väl inget som slog omkull och de allra flesta verkar tycka att det var ett okej spel vare sig mer eller mindre. Kan ju dock vara värt att testa nu när det är på tjänsten ifall man hittar en lucka.

Absolut, har man en prenumeration redan finns det ju ingen nackdel att testa men jag skulle nog avråda från att skaffa en bara för att spela Kena.

Skrivet av Swe_Downhill:

Jag läste någonstans att det är en animeringsstudio som gjort spelet, dvs detta är en produkt som är lite utanför deras ordinarie profession, och det märks.

Jag har spelat igenom det och tyckte det var okej men inte mer. Grafiskt är det väldigt tilltalande och deras cutscenes är smått otroliga. Däremot känns gameplayet ganska opolerat och stelt. Kan man ha överseende med det är det dock en mysig upplevelse.

Det stämmer. Läste det innan det släpptes jag med. Men det är inget jag har överseende med tyvärr:-P. Håller med om filmsekvenserna i spelet. Blev dock en aning ryckigt om man spelade med performance-läget som rullade i 60 fps på ps5 och så fort det blev en cutscene så hoppade det ner till 30. Vet inte om de patchat bort det men det störde en aning för egen del iaf.

1
Skriv svar