Sjung ut! Vad tycker du om Diablo IV-betan?

Medlem

Min högst personliga åsikt(efter 3 beta-perioder):

- Med druiden känns det som du bär på ett kylskåp och rätt nödig... No fast moves Mr!
- Babben Larsson åldras som vin. Baba rockar late game.
- för mig kändes de resterande klasserna bättre pga mobility. Necron har nog ingen mobility skill iirc, men känns ändå rörlig, men det kan vara minions som tankar och inte att själva Phil har nyare Nikes

För mig står det mellan de 3 snabbare. Efter första betan(årsskiftet) sa jag direkt ROGUE!

Men nu är det kluvet...

Medlem

Suverän beta. Knappt inga köer förutom första timmen och 0 disconnects för min del! Druid och Barbarian kändes lite svaga medans Necro, Rogue och Sorcerer kändes vädligt OP. Men det är väl sånt som hör till och kommer balanseras upp tänker jag! Kände inte av MMO-elementen vilket var lite tråkigt men i det stora hela så är jag nöjd!

Medlem
Skrivet av Hajfena:

Blod ser ut som torkat stearinljus Speciellt i en smått jobbig videosekvens men en vagn.
Zooma ut karaktären tack. Man borde ju kunna gå första persons vy om man ska vara så nära.
Hyffsat märkligt röstskådepeleri och berättande, bland annat när Lorath rider iväg och man ser vyer på byn, men lika hög röst hela tiden, han är redan borta...

Karaktären Neyrelle var ju lite för mycket efter att man mötte hennes mor... eller själva storyn efteråt.
Har vi nu upptäckt 1/6 av hela kartan, man kan teleportera när som helst, även waypoints och vi ska ha hästar i spelet, känns inte riktigt som Diablo, är det för att slippa slåss på vägen?
Spelet är ju en live-service så allt är en illusion, dödar man en mob måste någon städa den så att en ny kan respawna var femte minut så att de kan vara i vägen för en.
50000 guld plus material för att max uppgradera ett vapen i act 1, vet inte ens om det var ett bra vapen till att börja med, påminner om Torchlight II där man måste spara på varenda loot man har för att ha råd att maxa utrustningen

Necromancer:
Corpse på marken ser inte ut ett lik, utan som något rött lysande och gegga. Inte ens i närheten av Diablo 2 här.
Jag glömde bort att jag kunde ha skelett eftersom jag inte såg några "lik" på marken, helt plötsligt spawnade det skelett till min Necromancer från ingenstans, jaha tackar.
Om de har kvar så att man kan skapa corpse's från ingenting har man förenklat/försämrat spelet totalt eller av att bara gå i närheten av en.

Det här blir bra på rea till Jul

Jag tror du missförstod att när Lorath talade, så är det mer i "framtiden" han talade. Det var inte att han i realtid berättade vad som hände och vad han gjorde =P

Medlem

Asbra på många sätt även om grafiken i D2 var djupare och finare.

Många klagar om enformiga dungeons men själv tycker jag att de är rätt bra. De är både korta och längre, med olika monster, olika design, men konceptet är detsamma ja att man får slakta monster eller samla själar och döda en boss. Jag körde Diablo Immortal innan och där fanns bara några enstaka dungeons som man fick köra om och om, exakt likadana alltså. Här är det ändå nån form av variation vilket jag uppskattar. Sen kan man argumentera eftersom Diablo generellt sett är väldig enformig där man gör samma sak om och om igen men frågan är vad man kan göra åt det? läggs fler saker att göra känns det mer som att man fyller på med meningslösa features bara för att, men som inte bidrar till spelets kvalité på något sätt. Å andra sidan finns det inte så mycket att göra utan fler tillägg.

Vissa klagar om att man lätt fick legendaries och det kan jag hålla med om, men tänk på att legendaries inte är de bästa items man kan få i D4, utan mythic items är de bästa. Utifrån den aspekten är det ändå ok att det droppar legendaries lite alltför ofta, men att det kräver lite mer utmaning att hitta en mythic item. Dock har jag svårt att förstå varför blå eller gula items ofta är bättre än legendaries.

Jag testade 3 klasser varav 2 av dessa tyckte jag var obalanserade och svaga, i alla fall till en början. Sorceress är alltid svag och inga av hennes magier kan skydda henne på nån ok nivå, hon borde åtminstone kunna teleportera hur mycket hon vill. Av alla hennes skills visade det sig att endast en firebuild är stark. Necro är svag i början tills man får fram en bra build. Rogue är asbra på alla sätt.

Många klagar om alla spelare online men själv tycker jag tvärtom, det var alltför få spelare online. Jag tyckte att det var kul att möta lite fler spelare men det var tyvärr inte så mycket chatt och interaktion.

Världen var överväldigande till en början. Kartan är jättestor och man behöver promenera sig fram. Kändes lite konstigt i och med att blizz sagt att det inte längre skulle finnas waypoints, utan man skulle navigera sig fram med häst. Det känns ju på sätt och visst som D2 ändå, då man kan flytta sig fram mellan städer genom waypoints, dock syns mer av världen och man har ett större överblick och så. Inget negativt utan jag tycker att waypoints är bra. Kan vara tråkigt att promenera hela tiden, eller ta sin häst.

Jag upplevde också lite buggar och lagg och annat men det kan man förstå eftersom det är test.

Grafiken var otroligt fin. Väldigt fina miljöer. Ibland lite orealistiska drag, exempelvis lite alltför stora och långdragna fotspår när man går på snö men visst det är en detalj som inte direkt påverkar spelets kvalité.

Jag tycker även om att de tagit inspiration från Immortal också, exempelvis det här med potions, i d2 hade man ett par slottar för potions medan man nu kan plocka upp potions som samlas på en och samma ställe. Smart. På det viset kan man förenkla gränssnittet och hålla den renare och klarare.
Även vissa skills såsom hydra och frozen orb återanvänds.

Dock återstår mycket att se. Allt från raids, worldbossar, battleground mm. Det ser i alla fall lovande ut.

Medlem
Skrivet av estling:

Jag har enbart skrapat på ytan i D2 och nu fördjupar jag mig lite ytterligare i D2R, men har svårt att njuta av ett för litet inventory och förstår inte riktigt hur jag använder fler än två skills - om det ens är möjligt? (Jag vet att man kan byta loadout eller så. )

Antar att du spelar på dator? I så fall kan du binda dina skills till olika knappar (osäker om de gjort om det i D2R, men i D2 var det F1-F12) och så byter du vilken som är "aktiv" för ex högermusknappen. Dvs du kan bara ha en där åt gången, men du kan byta hur ofta du vill. Ofta castar du en spell, byter till nästa och castar den osv. Det blir dock en begränsning om du ex spelar paladin och vill ha aura igång då du inte kan ha flera samtidigt. Spelar du på konsol så bindar du spellsen till olika knappar direkt.

Medlem

Gillar spelet skarpt! Blir att förboka nu

Medlem

Det är länge sen Blizzard släppte nåt som varit värt min tid, men jag hade jättekul med min barbar i betan. Somliga bossar kändes obalanserade, men det kan bero på min build. Sidouppdragen var roliga avstickare, och dungeons är precis som de ska vara i Diablo.

Mindre impad av det tekniska. Nätkoden skulle må bra av förbättringar, för jag gummibandade varje gång jag bytte zon. Jag tvingades köra med grafiken på medium, annars fick jag nätverksproblem (?!?!), och en gång kraschade spelet så hårt att jag fick göra en norsk omstart.

Inalles en trevlig upplevelse, jag lär nog återvända i juni.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Historiskt sett har Diablo varit ledande inom ARPGs, om man ser på D1/D2. Men det är tydligt att Blizzard inte längre bryr sig om att innovera eller leda inom genren. Även i D4 känner jag att man har lagt mycket tid för att polera "basic" mechanics och har stannat där. D4 var väldigt snyggt och hade sköna miljöer men det saknas en hel del för att jag ska känna att det är värt att spela vidare. Combaten är helt klart bättre i D4 än D3 men Blizzard halkar efter hela tiden i jämförelse med alla andra spel. Som ett fan av ARPGs så måste jag nog erkänna att Diablo inte längre är "my cup of tea".

Medlem
Skrivet av Deekar:

Suverän beta. Knappt inga köer förutom första timmen och 0 disconnects för min del! Druid och Barbarian kändes lite svaga medans Necro, Rogue och Sorcerer kändes vädligt OP. Men det är väl sånt som hör till och kommer balanseras upp tänker jag! Kände inte av MMO-elementen vilket var lite tråkigt men i det stora hela så är jag nöjd!

Håller med,

Men samtidigt är Barbaren och Druiden också de två klasser var lvl 15 quest var utanför beta områden så ska bli intressant att se hur starka de blir när man får låsa upp dem i hela spelet sen

Medlem
Skrivet av fejksson:

Vad menar du? Jag sa var Diablo 4 hämtat inspiration ifrån, men lyckas inte göra något bättre. Du vet Blizzard som är ett gigantiskt miljardföretag... Men utvecklar ett spel som dom är ett litet indiebolag på 20 pers som hört att live service spel är toppen.

Om spelet har varit i utveckling i 7 är vet jag inte vad för dramatisk utveckling ett par månader skulle göra för skillnad. Spelet när inte bli djupare, skillträdet lär inte bli bättre eller få mer variation.

Dom lär inte ändra så din gubbe blir starkare med skills utan lär vara som nu, du blir starkare tack vare items. Finns inget tråkigare än det.

Tror du dom lägger till nya pussel och unika Dungeons? Kanske ett par.

Jag tror inte ens dom kommer göra en transparent karta du kan använda samtidigt som du springer omkring. Ett lootfilter lär knappast komma heller.
Zooma ut kameran? Antagligen inte det heller.

Diablo 4 är pinsamt dåligt på alldeles för många punkter för kosta 700 kr. Ett mediokert F2P spel.

Du har några konstiga invändningar, men det fetade tar priset. Om man inte tycker att items skall vara det som driver ett arpg så kanske genren helt enkelt skall undvikas?

För övrigt ser jag fram emot juni.

Medlem

Jag testade Betan på PC och PS5 och föredrog PS5 versionen. Det kändes så jäkla naturligt att springa med gubben med kontrollen. Man slapp hålla inne mus 1 eller klicka sönder som man alltid gjort i D1,D2,D3.

Minus minus på konsoll är när man ska grejja med inventory och välja runt bland sina skills. Då känns det lite yxigare, men jag har förhoppning att spelet kommer stödja mus och tangentbord sömnlöst på PS5 lite senare då får man bästa av 2 världar.

Samt att man inte blir lika exakt när man ska casta spells osv med sorc/necro. Men det kan jag leva med

Avstängd
Skrivet av kEJTLiN:

Du har några konstiga invändningar, men det fetade tar priset. Om man inte tycker att items skall vara det som driver ett arpg så kanske genren helt enkelt skall undvikas?

För övrigt ser jag fram emot juni.

Jag vill ha character development, inte item development, är det något konstigt i ett ARPG? Det var det mest kritiserade i D3 också. Du har väldigt konstiga invändningar.

Skrivet av KnäckeHäxan:

Jag testade Betan på PC och PS5 och föredrog PS5 versionen. Det kändes så jäkla naturligt att springa med gubben med kontrollen. Man slapp hålla inne mus 1 eller klicka sönder som man alltid gjort i D1,D2,D3.

Minus minus på konsoll är när man ska grejja med inventory och välja runt bland sina skills. Då känns det lite yxigare, men jag har förhoppning att spelet kommer stödja mus och tangentbord sömnlöst på PS5 lite senare då får man bästa av 2 världar.

Samt att man inte blir lika exakt när man ska casta spells osv med sorc/necro. Men det kan jag leva med

Du kan spela med kontroll på PC.

Medlem

Gav det ett test nu under helgen och det är väl en mix av positiva och negativa saker man märkte (mest negativa tyvärr). Har spelat alla Diablo spel och trean är jag inget fan av så därav att man var otroligt skeptisk till fyran. Man får helt enkelt hoppas att de kan lösa mycket innan release och att de tar feedbacken och gör något åt det.

Det positiva är ju att alla skills och gameplayet flyter på fint. Var lite kluven till den delade världen tidigare men det var till största del positivt, enda gången jag märkte att det var negativt var när jag skulle samla 25 av något random ute i världen och det var fler som gjorde samma sak, då kunde jag springa runt i 5 minuter utan att se en enda mob och om man kom där någon döda mobs så fick man inga drops och fick springa vidare.

Jag spelade enbart Necromancer så jag har ingen aning hur de andra är. Tyckte den gjorde bra ifrån sig, men det är lite som med trean, man har inget bra sätt att få tillbaka mana (ja det heter essence men det är ju mana men med ett flashigt namn). Man la sina feta skills sen hade man slut på mana och fick använda svaga skills för att bygga upp det igen.

Men där är enorma saker som är mindre bra enligt mig. Jag spelade på PC och UIet är helt värdelöst, för det första så är det enormt, hade varit nice om man kunnat skala ner det så det inte var byggt för TVn enbart. Jag behöver inte 18 i font för att se vad där står. Om du aktiverar att jämföra items så kommer den inte ihåg att du har det aktiverat nästa gång du startar spelet så du får trycka på knappen igen, inte någon stor sak men det är detaljerna som gör spelet.

Man kan inte styra sin gubbe när man tittar på kartan, man vill kanske fortsätta springa medan man kikar lite runt sig, minimapen visar ju inte mycket runt en direkt. Man får antingen välja en liten del av en meny på sidan av skärmen eller om man vill få den större så är det enda alternativet en helskärm som tar en helt ur världen man är i, istället för en ruta som overlay där man fortfarande kan se saker runtomkring. Tabbar i toppen som är uppenbart byggt för konsolen.

Där finns ingen indikation på debuffar du får, inte vad jag såg i alla fall. Helt plötsligt så är man frusen och inte en enda ikon som indikerar det, man vet helt enkelt inte varför man inte kan röra sig. Dots bara tickar och man vet inte att man har en, du står på något som gör skada och man vet inte om det. Det är något som behöver fixas, det skadar inte att ge en information. Men som jag har fått uppleva så är det till konsolerna det är byggt först och de kan ju inte hovra pilen ovanför ikonerna så det är nog därför de valt att inte visa något. Jag hoppas bara att de bygger ett nytt UI för PC så vi kan få den funktionalitet man förväntar sig utav ett spel 2023 till PC. Men det blir svårt att få till på 3 månader.

Man kan inte välja att binda om till att enbart flytta sig med vänster musknapp utan att förstöra allt, för antingen så har man det som default där vänster musknapp gör mycket, flyttar dig, plockar upp items, interagerar med saker, anfaller. Eller så kan man välja att binda om allt och då kan du bara göra en enda sak med musknappen, så vill du flytta på dig så får du helt enkelt hitta andra mindre bra knappar för att göra allt det andra på. Ett alternativ är ju att inte ha en skill bunden alls till vänster musknapp men då förlorar du 1 av 6 skills..

Dungeons gjorde jag bara 3 stycken av, 2 av dem skulle jag samla någon anima och de droppar ju på marken när man dödat fienderna och man måste springa på dem för att samla upp dem, det borde ju bara ha ploppat in i mätaren direkt. Bossarna i dessa 3 dungeons var identiska så jag slutade göra dungeons efter det. Annars tycker jag att världen känns bra hittils, man får bara hoppas den är hyffsat stor om det ska vara en öppen värld, ingen aning hur många akter där är.

Att respecca kunde varit bättre, Säg att man bara har 2 poäng i första raden (vilket är kravet för att gå vidare till andra), då måste du ta från andra rader (som kostar guld) och lägga ut en poäng i den skillen du vill testa, sen därefter kan du ta bort en poäng från din gamla och lägga i den nya för att sen ta bort den sista och lägga tillbaka i skillen du ursprungligen tog en poäng ifrån för att över huvud taget kunna specca om i första raden. Allt sker direkt, du kan inte göra om hur du vill för att sen trycka på en bekräfta knapp, utan du spenderar guld direkt och kan inte experimentera alls. Hoppas det fixas för det är inte vettigt att man ska behöva spendera extra guld för att ta bort en skill point från en skill man inte ens vill ändra bara för att kunna ändra något högre upp i trädet.

Allt detta går att fixa, men vill Blizzard det?

Blir det ett köp? Jag vet inte, förmodligen om jag inte har något annat vettigt att göra, sen får man se hur end-game blir

Medlem

Jag tyckte i ärlighetens namn att spelet va SJUKT tråkigt.

Medlem

Störde mig på en del saker.

Kartan --> Att den visade vart jag skulle hela tiden. Kanske går att stänga av.
Storyn, tyckte jag inte fick någon rödtråd i vart man skulle för att följa main story. Utan sprang mest omkring överallt.
Att det laggade, och ibland fick man trycka "i" flera ggr för att den skulle öppna, eller för spells att reagera.
Störde mig på bara 4 potions. Men detta ser jag ändå som bra framåt eventuellt.
Han bara spela Barb.
Tyckte grafiken var både bra och dålig. Lite otydliga i vissa sekvenser så lätt att missa saker. Ibland försvann pekaren så blev tokigt, likaså min gubbe blev osynlig om jag hade dött ibland.

Kan tycka att vissa tunnlar borde haft som i D3 teleport back to entreance.
Säkert fler saker.

Medlem
Skrivet av nazzat:

Störde mig på en del saker.

Kartan --> Att den visade vart jag skulle hela tiden. Kanske går att stänga av.
Storyn, tyckte jag inte fick någon rödtråd i vart man skulle för att följa main story. Utan sprang mest omkring överallt.
Att det laggade, och ibland fick man trycka "i" flera ggr för att den skulle öppna, eller för spells att reagera.
Störde mig på bara 4 potions. Men detta ser jag ändå som bra framåt eventuellt.
Han bara spela Barb.
Tyckte grafiken var både bra och dålig. Lite otydliga i vissa sekvenser så lätt att missa saker. Ibland försvann pekaren så blev tokigt, likaså min gubbe blev osynlig om jag hade dött ibland.

Kan tycka att vissa tunnlar borde haft som i D3 teleport back to entreance.
Säkert fler saker.

Du kunde öka till 5 potions ganska fort i staden där man startade.

Medlem
Skrivet av nazzat:

Störde mig på en del saker.

Kartan --> Att den visade vart jag skulle hela tiden. Kanske går att stänga av.
Storyn, tyckte jag inte fick någon rödtråd i vart man skulle för att följa main story. Utan sprang mest omkring överallt.
Att det laggade, och ibland fick man trycka "i" flera ggr för att den skulle öppna, eller för spells att reagera.
Störde mig på bara 4 potions. Men detta ser jag ändå som bra framåt eventuellt.
Han bara spela Barb.
Tyckte grafiken var både bra och dålig. Lite otydliga i vissa sekvenser så lätt att missa saker. Ibland försvann pekaren så blev tokigt, likaså min gubbe blev osynlig om jag hade dött ibland.

Kan tycka att vissa tunnlar borde haft som i D3 teleport back to entreance.
Säkert fler saker.

Så den stora gula iconen på karten som visade vart huvuduppdraget var på kartan vad otydlig?

Medlem
Skrivet av fejksson:

Jag vill ha character development, inte item development, är det något konstigt i ett ARPG? Det var det mest kritiserade i D3 också. Du har väldigt konstiga invändningar.

Du kan spela med kontroll på PC.

Har du spelat något som uppfyller det önskemålet och vilket spel var det i sådana fall?

Medlem

köade in, såg att jag behövde skapa ett battlenetkonto, stängde av och avinstallerade, noll pepp.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av delli:

Du kunde öka till 5 potions ganska fort i staden där man startade.

Jepp. I stängda betan i december (tror jag det var?) hade jag så man kunde ha 7 st

Medlem
Skrivet av nazzat:

Störde mig på en del saker.

Kartan --> Att den visade vart jag skulle hela tiden. Kanske går att stänga av.
Storyn, tyckte jag inte fick någon rödtråd i vart man skulle för att följa main story. Utan sprang mest omkring överallt.
Att det laggade, och ibland fick man trycka "i" flera ggr för att den skulle öppna, eller för spells att reagera.
Störde mig på bara 4 potions. Men detta ser jag ändå som bra framåt eventuellt.
Han bara spela Barb.
Tyckte grafiken var både bra och dålig. Lite otydliga i vissa sekvenser så lätt att missa saker. Ibland försvann pekaren så blev tokigt, likaså min gubbe blev osynlig om jag hade dött ibland.

Kan tycka att vissa tunnlar borde haft som i D3 teleport back to entreance.
Säkert fler saker.

Man kunde välja leave dungeon från chatt-hjulet. Gällande var man ska var ju tydligt så länge man valde ex story-quest en som aktiv. Dvs man kunde välja vilken quest man ville tracka. Annars låter det som du stötte på en del typiska beta-buggar (ex att muspekaren försvann och osynlig). Rapporterade du dem?

Medlem

Hade riktigt kul, spelade Barbar på Series X.
Narrativet är verkligen en frisk fläkt jämfört med tidigare spel.
Musiken är tyvärr inte i samma klass som D2, vilket iofs är svårslaget.
Visuellt är det råare och mörkare än D3, bara positivt.
Hoppas man får tillgång till en häst eller liknande någorlunda tidigt då vissa transportsträckor blir lite tradiga.
Bra power fantasy-tillfällen där spelet är riktigt "köttigt" och man känner sig som en bad ass, det sprutar blod och kroppsdelar och man attackeras av stora mängder av fiender, hoppas på mer sådant vid lansering.
Kommer garanterat införskaffa spelet vid lansering.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Såg ibland spelare rida förbi en med ett mount på betan, dom hade cosmetics gear med vingar och allt. Kanske var någon blizzard dev som testade spelet.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Ellakk:

köade in, såg att jag behövde skapa ett battlenetkonto, stängde av och avinstallerade, noll pepp.

Det är ju inte förvånande dock? Sällan man kan spela online anonymt nuförtiden.

Medlem

Musik, ljud och grafik är riktigt bra men jag gillar d3's grafiska stil mer.

Striderna känns sega och långsamma.

MMO delen med open world är något jag inte gillar då det ger spelet en live service känsla. Detta är ju för att folk ska se andra med cool rustning så att du också vill köpa den.

Värst är nog level scaling systemet som gör att man inte känner sig starkare med varje level utan svagare. Känns som Elder Scrolls Oblivion. I D3 ökar svårighetsgraden gradvis genom varje act men man kan också styra själv utmaningen. Här känns det mer som att man förlorar på att gå upp i nivå.

Skills är väldigt svaga utan rätt utrustning vilket oftast är samma med lite bättre stats. Antingen gå helt som i D3 där utrustningen sätter styrkan i din karaktär eller att skillsen gör det så att varje level känns som att du bli starkare.

Avstängd
Skrivet av kEJTLiN:

Har du spelat något som uppfyller det önskemålet och vilket spel var det i sådana fall?

Elden Ring
Hogwarts Legacy
Cyberpunk 2077
Dragons Dogma: Dark Arisen
Dying Light 2

Om du vill ha bara isometriska spel
Titan Quest
Wolcen
Last Epoch
Till viss del Path of Exile
Torchlight 2
Grim Dawn

Det är ingenting ovanligt, vet inte varför du tror det.

Medlem

Tyckte att det var ett bra hjärndött spel att lira, lagom balanserat. Boss fighterna var rätt så tråkiga ensam men man hittar sätt tänker jag. Orosmomentet är att vissa delar kändes lite F2P (även så i d3) men kommer att spela det när det väl kommer ut.

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Musik, ljud och grafik är riktigt bra men jag gillar d3's grafiska stil mer

Du gillar fortnite va? Skämt åsido, smaken är som baken. Men! D3s grafiska stil är ju scheisse 😋 Det är så här Diablo 3 skulle ha sett ut!

Medlem

Väldigt besviken, känns varken unikt eller bättre än andra ARPG:n idag.

Detta till trots levereras det till fullpris 700:- och med live-service istället för att vara ett SP lir med tillägg av MP.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Du gillar fortnite va? Skämt åsido, smaken är som baken. Men! D3s grafiska stil är ju scheisse 😋 Det är så här Diablo 3 skulle ha sett ut!

Har mer med hur allt hänger ihop. Den grafiska stilen i d3 hänger ihop medan den i d4 inte riktigt gör det. Tex necro skelett, döda fiender eller blod texturer.

Dock aldrig spelat Fortnite men gillar stilen i overwatch som är mer som d3.

Skriv svar