NetherRealms är färdiga med Mortal Kombat 11

Robot
NetherRealms är färdiga med Mortal Kombat 11

NetherRealms lämnar den dödliga kampen och går vidare

#Mortal-Kombat-11, #NetherRealms, #fighting


Medlem

Tröttnar NetherRealm aldrig på att göra samma spel nästan varje år? De borde prova något helt nytt tycker jag.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Tröttnar NetherRealm aldrig på att göra samma spel nästan varje år? De borde prova något helt nytt tycker jag.

Open-World spel med Scorpion, eller kanske som Sekiro fast med Scorpion.

Medlem

Najs, de har bara blivit bättre på sistone. Hoppas att de tar det bästa från Injustice 2 till MK12 eller vad deras nästa spel blir.

Medlem

Äntligen går de vidare. Var bra länge sedan jag ledsnade på MK11

Medlem
Skrivet av nils45:

Open-World spel med Scorpion, eller kanske som Sekiro fast med Scorpion.

Ja men precis. Fler open world spel är ju precis vad spelindustrin behöver!

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Tröttnar NetherRealm aldrig på att göra samma spel nästan varje år? De borde prova något helt nytt tycker jag.

Tja, de är ju bra på det som de gör...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varför inte testa och göra ett spel där man spelar som sub-zero och springer från vänster till höger i old school anda?

Dock tycker jag att 4 år mellan spelen är en bra mängd år så jag kan väl inte klaga på hur "ofta" dom släpps. väntar på att spelet med tillägg faller väldigt i pris eller att det dyker upp på gamepass. tröttnar snabbt på fighting spel


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Varför inte testa och göra ett spel där man spelar som sub-zero och springer från vänster till höger i old school anda?

Finns ju redan Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero

https://youtu.be/zCRDLccnYFo

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Tröttnar NetherRealm aldrig på att göra samma spel nästan varje år? De borde prova något helt nytt tycker jag.

Håller med, dags för nånting nytt istället för en copy paste. Ett slags äventyrsspel vore nåt.

Medlem

Köpte mk11 med all dlc i förrgår men har inte hunnit prova än. Ärde klara med det borde det ju vara hyfsat buggfritt eller?

Avstängd
Skrivet av Cooling23:

Tröttnar NetherRealm aldrig på att göra samma spel nästan varje år? De borde prova något helt nytt tycker jag.

Är inget direkt unikt för Mortal Kombat. Finns mängder med spelutvecklare som släpper samma spel med nytt skal och lite extra story och eventuellt lite nya funktioner.

Precis som med mortal kombat så har alla dessa spel tydligen en djävla massa fans för annars hade de inte fortsatt släpps ”samma spel”.

1
Skriv svar