Rule of rose promo disc (PS2)

Medlem
Rule of rose promo disc (PS2)

Hej!

Röjde igenom några lådor med gamla spelprylar i källaren och hittade en gammal promo-skiva till Rule of rose.

Vet att det vanliga spelet är svårt att fåtag på men är det någon som vet hur det är med dessa versioner? Som jag förstått det så skickades dessa ut till speljournalister som recensionsexemplar.

Samlarvärde? skräp?

Flakmonkey

recensions/promo-exemplar kan vara mycket värda om "grundspelet" är värdefullt vilket ju rule of rose är. En snabb googling på ebay.co.uk gav den här träffen på sold listings

https://www.ebay.com/itm/Rule-Of-Rose-Playstation-2-Promo-PAL...

Price:GBP 299.00
Approximately 3,436.15 SEK

Medlem

Skulle hålla hårt i det!
Spela och samla

Medlem

Helt klart skräp, jag kan ta den av dig frivilligt dock. Du får en hundring av mig bara för jag är schysst.

Medlem

Kul! Hade inte räknat med att det var så hett.

Då jag varken har intresse eller PS2 hemma så skulle det troligtvis sitta bättre hos någon samlare. Vet vi någon här på forumet som samlar på Playstation eller borde jag höra av mig till någon retrobutik? Är väldigt ur gemet när det kommer till sånt här så om någon har något förslag så tas det tacksamt emot, säkert är dock att det inte får den uppskattning det förtjänar här hemma hos mig.

Medlem
Skrivet av Stovepipe:

Kul! Hade inte räknat med att det var så hett.

Då jag varken har intresse eller PS2 hemma så skulle det troligtvis sitta bättre hos någon samlare. Vet vi någon här på forumet som samlar på Playstation eller borde jag höra av mig till någon retrobutik? Är väldigt ur gemet när det kommer till sånt här så om någon har något förslag så tas det tacksamt emot, säkert är dock att det inte får den uppskattning det förtjänar här hemma hos mig.

Är det endast skiva eller?

Jag är intresserad, men jag är dock inte beredd att betala 3000kr. Då får du nog lägga upp den på Ebay eller något och hoppas på det bästa. Skulle tänka mig att även en retrobutik lär ge skampris.

Medlem
Skrivet av Stovepipe:

Kul! Hade inte räknat med att det var så hett.

Då jag varken har intresse eller PS2 hemma så skulle det troligtvis sitta bättre hos någon samlare. Vet vi någon här på forumet som samlar på Playstation eller borde jag höra av mig till någon retrobutik? Är väldigt ur gemet när det kommer till sånt här så om någon har något förslag så tas det tacksamt emot, säkert är dock att det inte får den uppskattning det förtjänar här hemma hos mig.

Du kan skapa en säljes tråd här på forumet.

1
Skriv svar