A long, long time ago...

Medlem
A long, long time ago...

Damn, inte vandrat in här med mina elektroniska fossingar sedan februari tror jag.
Så vad har hänt, en jävla massa och ingenting, allt är relativt...?

Captains logg, stardate -308806.84757102997:

En vandring runt Ängsö som utvecklade sig till en mörk historia med kannibaler och diverse andra nasty personer... iallafall i mitt huvud efter detta....
[ia=980986; small]

Vad mer, västeråsare som man är slipper man ju inte undan dräggfesten nummer 1...
Alla älskar att hata Power Meet.
[ia=980990; small]

En tur till Åland för vikingamarknad och annat resulterade i planer på kommande projekt, om tiden skulle finnas åtminstone, och en fundering på hur långt vi tar det här med återvinning egentligen...
[ia=980991; small] [ia=980992; small]

Åt en del mat innan, under och efter semestern också...
[ia=980985; small]

Stora saker händer alldeles för nära, föräldrarna bor väldigt nära där branden startade och nyhetssidorna uppdaterades snabbare än snabbt...
[ia=980984; small] [ia=980983; small]

Bilden över branden tagen under första lördagen, innan det tog ordentlig fart, helt ofattbart stort redan då. Bara jag som fick flashbacks från Tailspin?
Gjorde en biltur för lite stösightseeing och fiske men röken låg tät över Avesta och min mage gillade inte det. Blev bara en tur till dessa "kossor" och en pizza...
[ia=980982; small]

Så, en snabb recap på mitt senaste halvår i övrigt, en herre med en hemmabyggd kupé till sin elskoter kör runt i varuhuset, tänk dom små barnbilarna som står i entréer till ica och konsum fast för gamla gubbar. Fastnat i Boom Beach och Game of Thrones: Ascent, spelat om Brütal Legend och Uncharted-spelen, startade upp Amigan och körde Lotus i 5 minuter innan jag insåg att jag inte har handlederna jag en gång hade.
Fiskat en del fluga som gett fisk, fiskat en större del från båten som gett nada, utrustningen är tydligen inte allt...
Inte ens bävrarna gillade mina jerkbaits, trots att jag träffade en med dom...
Fastnat för en låt av en gud, fast uppspelad av en skådis... Last in Line från Dio-tributeskivan med bland andra Tenacious D.
Och nu på senare tid är jag mest förbannad över vänsteridioter som inte förstår varifrån skiten dom propagerar för kommer...
...dessutom kastar dom sten och ammoniak på djur och poliser...men ja e int bitter.....

Live short and conquer.

#blogg

1
Skriv svar