Recension – No Man's Sky (del 1)

Medlem

Jag har följt utvecklingen av detta sen ett par år tillbaka, och har faktiskt lyckats hålla ner förväntningarna. Alla tidiga omdömen och recensioner som börjar poppa upp är helt i linje med min uppfattning av spelet.

Ändå kommer jag vara lite återhållsam en stund innan det blir köp. Ser oerhört mycket fram emot vad framtida patchar kan medföra. T.ex. har dem nämnt att basbyggande och större fraktskepp är vad dem jobbar med nu.

Eftersom många efterfrågar innehåll och djup så tror jag räddningen inte är allt för långt bort. Däremot finns det säkert en gräns för vad HG är villiga att implementera då de redan har en hyfsat klar bild av hur spelet ska utformas, och vad de vill att spelet INTE ska vara.

I detta läge väntar jag som sagt en stund till. Rea eller kommande patch notes kommer förmodligen trigga mitt köp omedelbart.

jbx
Medlem
Skrivet av ulrik.borg:
Skrivet av Hipshot:

Vad händer om man får slut på bensin mitt ute i rymden, är man fast där då för evigt?

Då skjuter du lite rymdsten som finns i överväldigande kvantitet överallt runt dig. Samma med dräkten och annat som behöver bränsle: Finns mycket gott om det överallt, men det är oerhört segt att stanna i ett för att med "muspekare" fylla på. Åtminstone i början är spelet väldigt lätt, samtidigt som det är väldigt obegripligt. Fans skulle säga att de inte håller dig i handen, men som ivrig "utforskare" tycker jag det är mest irriterande.

Gränssnittet med "muspekaren" är verkligen uruselt för konsol. Säkert toppen på PC. Upplever spelet - som väntat - som extremt grindy och planeterna - trots variationen - som tyvärr väldigt enformiga ändå. Lite som om de slänger på olika färger/textures, men det är ändå i stort sett same same.

Gillar att de vågar satsa på en egen "look", men rymdstationerna kunde ändå fått lite mer kärlek. Överhuvudtaget verkar rymd-delen mest vara en billig ursäkt för att ta sig till en ny planet där du samlar material för att göra något som gör att du kan samla mer material så att du kan åka till nästa planet och samla mer material.

Ska bli spännande att se om överlevnadsdelen blir svårare framöver, om de väldigt arkad-aktiga rymdstriderna/flygandet får större utrymme.

Folk som klagar på priset förstår jag dock inte, det är *inte* fullpris på spelet och du får något som ändå är annorlunda på flera sätt. Hypen har dock varit som en "major release", men det är ett "litet" spel av en liten studio. Jämförelsen med (tidig) minecraft är inte alls dum.

Jag misstänker, precis som innan köpet, att det inte riktigt är ett spel i min smak, inget jag kommer att nostalgiskt minnas framöver (Som gamla Elite --> Elite Dangerous), men jag ångrar ännu inte förköpet (men det du får i förköpsbonus är värt absolut *ingenting* utöver utseendet på bonusskeppet). Jag kom ungefär lika långt som recensenten igår och kände inte direkt intresse av att sätta mig några timmar till efter jobbet idag. Ser definitivt fram emot mer, men inte det där oemotståndliga suget. Skulle säga att en Steam-rea längre fram definitivt är värd pengarna, ett spel man bör prova men många kommer oavsett hur tydliga de varit(?) att bli väldigt besvikna, andra kommer att i lagom doser älska att åka runt tämligen planlöst och bara "vara" i den härliga scifi-poster-miljön de skapat. Någon autofuelgrej skulle inte skada så man kan vara mer "zen".

...och det ska bli jäkligt spännande att se vad de gör framöver, både med spelet och framtida titlar, och hur den här titeln eventuellt påverkar spelindustrin i övrigt. VR-stöd känns givet.

I övrigt blir jag väldigt sugen på att spela Homeworld efter ett tag i jymdään.

Så 749:- på gamestop är inte fullpris? De kanske svinar som vanligt....


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Master_johan:

Kommer ni ge någon kommentar när PC versionen kommer ut?

Learn to fucking read!
"Fotnot: Vi har spelat PS4-versionen av No Man's Sky. Vi följer upp den här första del-recensionen med en längre recension, med betyg, nästa vecka. "

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Folk som klagar på priset förstår jag dock inte, det är *inte* fullpris på spelet och du får något som ändå är annorlunda på flera sätt. Hypen har dock varit som en "major release", men det är ett "litet" spel av en liten studio. Jämförelsen med (tidig) minecraft är inte alls dum.

Vad är fullpris för dig?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Monztah08:
Skrivet av Master_johan:

Kommer ni ge någon kommentar när PC versionen kommer ut?

Learn to fucking read!
"Fotnot: Vi har spelat PS4-versionen av No Man's Sky. Vi följer upp den här första del-recensionen med en längre recension, med betyg, nästa vecka. "

I det du citerade står det inget om PC?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem
Skrivet av ulrik.borg:
Skrivet av Hipshot:

Vad händer om man får slut på bensin mitt ute i rymden, är man fast där då för evigt?

Då skjuter du lite rymdsten som finns i överväldigande kvantitet överallt runt dig. Samma med dräkten och annat som behöver bränsle: Finns mycket gott om det överallt, men det är oerhört segt att stanna i ett för att med "muspekare" fylla på. Åtminstone i början är spelet väldigt lätt, samtidigt som det är väldigt obegripligt. Fans skulle säga att de inte håller dig i handen, men som ivrig "utforskare" tycker jag det är mest irriterande.

Gränssnittet med "muspekaren" är verkligen uruselt för konsol. Säkert toppen på PC. Upplever spelet - som väntat - som extremt grindy och planeterna - trots variationen - som tyvärr väldigt enformiga ändå. Lite som om de slänger på olika färger/textures, men det är ändå i stort sett same same.

Gillar att de vågar satsa på en egen "look", men rymdstationerna kunde ändå fått lite mer kärlek. Överhuvudtaget verkar rymd-delen mest vara en billig ursäkt för att ta sig till en ny planet där du samlar material för att göra något som gör att du kan samla mer material så att du kan åka till nästa planet och samla mer material.

Ska bli spännande att se om överlevnadsdelen blir svårare framöver, om de väldigt arkad-aktiga rymdstriderna/flygandet får större utrymme.

Folk som klagar på priset förstår jag dock inte, det är *inte* fullpris på spelet och du får något som ändå är annorlunda på flera sätt. Hypen har dock varit som en "major release", men det är ett "litet" spel av en liten studio. Jämförelsen med (tidig) minecraft är inte alls dum.

Jag misstänker, precis som innan köpet, att det inte riktigt är ett spel i min smak, inget jag kommer att nostalgiskt minnas framöver (Som gamla Elite --> Elite Dangerous), men jag ångrar ännu inte förköpet (men det du får i förköpsbonus är värt absolut *ingenting* utöver utseendet på bonusskeppet). Jag kom ungefär lika långt som recensenten igår och kände inte direkt intresse av att sätta mig några timmar till efter jobbet idag. Ser definitivt fram emot mer, men inte det där oemotståndliga suget. Skulle säga att en Steam-rea längre fram definitivt är värd pengarna, ett spel man bör prova men många kommer oavsett hur tydliga de varit(?) att bli väldigt besvikna, andra kommer att i lagom doser älska att åka runt tämligen planlöst och bara "vara" i den härliga scifi-poster-miljön de skapat. Någon autofuelgrej skulle inte skada så man kan vara mer "zen".

...och det ska bli jäkligt spännande att se vad de gör framöver, både med spelet och framtida titlar, och hur den här titeln eventuellt påverkar spelindustrin i övrigt. VR-stöd känns givet.

I övrigt blir jag väldigt sugen på att spela Homeworld efter ett tag i jymdään.

600kr för ett jäkla "indie"-spel på Steam är lite väl, så jo, klart man har rätt att klaga. Något som känns lurt. Inte ens AAA-titlar kostar så mycket.

Sen är det lite synd att de aldrig slängde in riktig support för co-op/multiplayer, ett perfekt spel att bara springa runt med sin polare. Orka försöka hitta varandra i universumet, kan ju ta tusen år. Skulle kunna spawna vid varandra.

Medlem

Jag kan tillägga att dom där 60$ eller vad det kostar är bara början, detta är verkligen ett spel som är som gjort för DLCs och andra tillägg.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag kan tillägga att dom där 60$ eller vad det kostar är bara början, detta är verkligen ett spel som är som gjort för DLCs och andra tillägg.

Det är till och med €60, ännu trevligare. :B

Medlem
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Jag såg t.ex. en recension på Youtube där recensenten tyckte att Hello Games inte hade varit tydliga med att det är ett survival-spel. Det är för fan vad Sean Murray har sagt de senaste 2 åren. Det står till och med klart och tydligt att en av spelets fyra pelare är survive. Så klart att man blir besviken om man tror att ett surival-spel av detta slag är som Star Citizen eller Elite.

Jag tror i alla fall stenhårt på det här spelet. Att bara glida runt och utforska nya världar som bara jag har sett låter mer lockande än att glida runt och skjuta ner horor på gatan.

Ey ey ey, snacka inte skit om skjuta ner horor på gatan OK

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Jag såg t.ex. en recension på Youtube där recensenten tyckte att Hello Games inte hade varit tydliga med att det är ett survival-spel. Det är för fan vad Sean Murray har sagt de senaste 2 åren. Det står till och med klart och tydligt att en av spelets fyra pelare är survive. Så klart att man blir besviken om man tror att ett surival-spel av detta slag är som Star Citizen eller Elite.

Jag tror i alla fall stenhårt på det här spelet. Att bara glida runt och utforska nya världar som bara jag har sett låter mer lockande än att glida runt och skjuta ner horor på gatan.

Ey ey ey, snacka inte skit om skjuta ner horor på gatan OK

Vi gillar väl alla att knäppa en hora då och då, om inte annat så köra på dem, men efter tusentals gånger så är det kul att testa nånting nytt.

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Finns för 499 på gog

Fan dom måste ha sänkt priset, för när jag förbokade mitt på Humble Bundle med 10% rabatt så blev det billigare än GOG där jag har 40kr tillgodo, och jag betalade 518kr.

Medlem

Låter precis som jag upplever det när jag tittat streams. Oavsett vilken stream jag kollar på är det exakt samma sak som visas. Har två kompisar, den ena älskar det (men har spelat 2h) och den andra har spelat 10h och tycker att spelet är...svårdefinierat. Han vet inte om han ska rekommendera det till mig eller ej, för just nu är det verkligen repetitivt. Han tycker att spelet är hur coolt som helst på alla sätt och vis, men det är inte direkt...kul.

Har ändå varit nära på att köpa det för det är något visst med att sitta en kväll med nedsläckta lampor och bara glida runt i rymden...men...det blir nog inget köp :/ typiskt...

Medlem
Skrivet av MEG:

Är jag blind eller har ni glömt att sätta ut betyget?

Venne om du är blind eller inte, men du kan absolut inte läsa iaf.

Medlem

Jag är också en som suttit och väntat och följt detta projekt ett långt tag, innan det blev hypat. Min bild av vad jag hoppats av slutprodukten har hela tiden legat i linje med de förväntningar jag hade med Minecraft vid första spelbara release och jag hoppas de bygger ut det och ger spelet lite mer själ precis som Mojang ändå gjorde med Minecraft.

Tiden för väl utvisa, för stunden förväntar jag mig ett evighets-hording-sim som har max 40 timmar innan man vill avinstallera, eller slita av sig håret.
Personligen väntar jag på PC release, hade aldrig mentalt klarat att spela ett sånt här spel med gamepad.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Grafiken säger mig att de inte pressar spelaren hårt nog. Inte rycker bort nog många mattor från under fötterna. Jag får intrycket att det är ett snällt spel.

Grafik kan väl knappast användas som bedömningsmedel för hur ett spel är spelmekaniskt? Isf borde ju Boshy vara världens lättaste å gulligaste spel...

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av kallamamran:
Skrivet av Marcus Grönskog:

Kontrollen är för klumpig för hastiga vändningar och jag känner mig sällan särskilt pricksäker

Skrivet av Marcus Grönskog:

Fotnot: vi har spelat PS4-versionen av No Man's Sky

Kanske skulle spela det på PC

Det finns inte till pc än. Och klumpig kontroll sägs förstås mot bakgrund av att vi spelar med gamepad.

Vi återkommer med intryck från pc-versionen nästa vecka.

Som vi PC-spelare längtar efter den recensionen!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Folk glömmer att spelet fortfarande står i startgroparna. Sean har nu äntligen bekräftat base building och ägande av en egen starcruiser! jag är nöjd med spelet som det är idag, men tänk vad som hinner hända inom ett år.

Medlem

Det påminner (lite förlöjligat såklart) av Heroin Hero - Ett spel som man aldrig kan slutföra och där din arbetsinsats är så enkel att du kan spela spelet med 3 promille alkohol i kroppen.

Det är säkert snyggt och härligt men otroligt hypat. Om det inte finns ett "steg 2" som just nu är hemligt kommer det aldrig landa i min spelhylla

Medlem

Det är ett extremt chill spel så inget för den som gillar typ jrpg eller liknande

Vilket passar mig perfa nått man kan softa med i lugn takt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Spelet är ju en total scam dock. Murray ljög bl.a om att spelet har MP.. numera är MP-delen to.m överklistrad på kartongen till spelet..

Man förstår lätt varför spelet är så dyrt (speciellt för ett rätt simpelt indie-spel), detta är själva definitionen av Hit and Run haha.. Ge detta en 1-2 veckor, de kommer bara sälja initialt, tills recensionerna kommer (finns redan och såklart har spelet bottenbetyg). Spelet är ett skämt, utvecklaren likaså.


signatur
Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av ulrik.borg:

Folk som klagar på priset förstår jag dock inte, det är *inte* fullpris på spelet och du får något som ändå är annorlunda på flera sätt. Hypen har dock varit som en "major release", men det är ett "litet" spel av en liten studio. Jämförelsen med (tidig) minecraft är inte alls dum.

60 euro på PC får väl ändå räknas som fullpris?

Var köper du det så svindyrt? Du får det för under 500 kr på de ställen jag tittat. Fullpris för mig är ca 200 kr mer än jag gav till PS4, men visst, skillnaden fullpris vs spelets pris är större på konsol, jämför man dessutom med vad AAA-titlar tar för sina ultimate och diverse andra "utgåvor" så vill jag påstå att spelet är billigt och att du får valuta för pengarna om du vet vad spelet är och inte är innan köpet. Vet man inte det får man fan skylla sig själv, inte svårt att ta reda på.

Kommer definitivt att fortsätta att spela det för den sköna känslan, men folk verkar av helt obegripliga anledningar ha uppfattningar om att spelet är något eller skulle bli något som de aldrig har påstått. Gissar att Minecraft-folket gillar det mer än (sådana som mig) Elite Dangerous-folket. Känns dessutom som - win-win - ett fantastiskt bakfyllespel/40 graders feber-spel.

Medlem
Skrivet av vurt:
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Spelet är ju en total scam dock. Murray ljög bl.a om att spelet har MP.. numera är MP-delen to.m överklistrad på kartongen till spelet..

Man förstår lätt varför spelet är så dyrt (speciellt för ett rätt simpelt indie-spel), detta är själva definitionen av Hit and Run haha.. Ge detta en 1-2 veckor, de kommer bara sälja initialt, tills recensionerna kommer (finns redan och såklart har spelet bottenbetyg). Spelet är ett skämt, utvecklaren likaså.

Visst kan det bli hit and run av det hela, men något som talar emot det är att det släpps på GOG och därmed blir DRM-fritt. Med andra ord som kommer det att vara busenkelt att få tag på en fullt fungerande piratkopia bara några minuter efter release.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av vurt:
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Spelet är ju en total scam dock. Murray ljög bl.a om att spelet har MP.. numera är MP-delen to.m överklistrad på kartongen till spelet..

Man förstår lätt varför spelet är så dyrt (speciellt för ett rätt simpelt indie-spel), detta är själva definitionen av Hit and Run haha.. Ge detta en 1-2 veckor, de kommer bara sälja initialt, tills recensionerna kommer (finns redan och såklart har spelet bottenbetyg). Spelet är ett skämt, utvecklaren likaså.

Visst kan det bli hit and run av det hela, men något som talar emot det är att det släpps på GOG och därmed blir DRM-fritt. Med andra ord som kommer det att vara busenkelt att få tag på en fullt fungerande piratkopia bara några minuter efter release.

Dessutom har utgivaren redan kommenterat innehåll i första content patchen (inte DLC) så... Tror och hoppas att det blir en resa för utgivaren som liknar Minecraft (inte spelet, utan utvecklingen runt det fram till MS-köpet).

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

Folk glömmer att spelet fortfarande står i startgroparna. Sean har nu äntligen bekräftat base building och ägande av en egen starcruiser! jag är nöjd med spelet som det är idag, men tänk vad som hinner hända inom ett år.

En fråga från en som inte hängt med så bra; kommer framtida tillägg vara gratis eller är det betal-DLC?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag var sugen på detta spelet när de bara skrev vad det skulle handla om. Men nu är jag inte alls så sugen längre. Grafiken tycker jag ser bitvis väldigt kass ut. Jag kanske bara har drömt detta, men skulle inte No Mans Sky vara ett gratis spel på playstation, var det inte sagt så från början? Jag väntar på en bra recension innan jag tar mitt beslut. Men just nu lutar det rätt mycket åt att inte köpa.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av vurt:
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Spelet är ju en total scam dock. Murray ljög bl.a om att spelet har MP.. numera är MP-delen to.m överklistrad på kartongen till spelet..

Man förstår lätt varför spelet är så dyrt (speciellt för ett rätt simpelt indie-spel), detta är själva definitionen av Hit and Run haha.. Ge detta en 1-2 veckor, de kommer bara sälja initialt, tills recensionerna kommer (finns redan och såklart har spelet bottenbetyg). Spelet är ett skämt, utvecklaren likaså.

Visst kan det bli hit and run av det hela, men något som talar emot det är att det släpps på GOG och därmed blir DRM-fritt. Med andra ord som kommer det att vara busenkelt att få tag på en fullt fungerande piratkopia bara några minuter efter release.

Dessutom har utgivaren redan kommenterat innehåll i första content patchen (inte DLC) så... Tror och hoppas att det blir en resa för utgivaren som liknar Minecraft (inte spelet, utan utvecklingen runt det fram till MS-köpet).

Det kommer mest troligt att utvecklas en hel del under de kommande månaderna. Bättre grafik är redan utlovat, och man har även sagt att man kommer se över multiplayer-delen om spelet säljer bra och efterfrågan är stor. Och med tanke på att det mesta av kritiken gäller brist på multiplayer så tror jag att det kommer stöd för det framöver. Dock lär de vilja fokusera på singleplayer först och främst.

Edit: 5 min kvar till PC release!

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av VeZZLaN88:

Folk glömmer att spelet fortfarande står i startgroparna. Sean har nu äntligen bekräftat base building och ägande av en egen starcruiser! jag är nöjd med spelet som det är idag, men tänk vad som hinner hända inom ett år.

En fråga från en som inte hängt med så bra; kommer framtida tillägg vara gratis eller är det betal-DLC?

Allt dlc blir gratis har Sean tidigare sagt

Medlem
Skrivet av vurt:
Skrivet av Bojkott:

No Man's Sky har fått en hel del negativ kritik, men man märker direkt att det är från folk som inte har följt utvecklingen utan bara byggt upp förhoppningar om vad det kan vara.

Spelet är ju en total scam dock. Murray ljög bl.a om att spelet har MP.. numera är MP-delen to.m överklistrad på kartongen till spelet..

Man förstår lätt varför spelet är så dyrt (speciellt för ett rätt simpelt indie-spel), detta är själva definitionen av Hit and Run haha.. Ge detta en 1-2 veckor, de kommer bara sälja initialt, tills recensionerna kommer (finns redan och såklart har spelet bottenbetyg). Spelet är ett skämt, utvecklaren likaså.

Om det hade varit en kickstarter, eller early access hade jag förstått dig, men det är ju klart sedan MÅNADER att det inte handlade om pvp/mp, ASTYDLIGT vid release att det är ett singelspel även om det ett tag lät som om det fanns en liten teoretisk möjlighet att träffas in-game, men att den möjligheten var i princip "akademisk". Har man missat det är man nog inte så himla intresserad av spelet trots allt. Tycker de har PUMPAT ut info om att man inte ska räkna med att kunna träffa varandra och DEFINITIVT inte att kunna spela tillsammans. Om det var "teoretiskt möjligt" har han varit en aning luddig med, men att man inte skulle räkna med det var väldigt klart. Även om det fanns skulle det kunna ta månader att hitta varandra även om man hamnade på samma server. Att två personer som inte kände varandra ändå hittade samma system rätt snabbt är en aning förvånande. För mig blev det avgörande för att jag - lyckligtvis - förbeställde till konsol. Det här är ett skönt soffspel.

Att målen och utvecklingen i en liten studio förändras över tid är dessutom inget ovanligt, det händer även i stora studios med AAA-titlar, bara det att du som utomstående under arbetet inte har någon insyn. Bara titta på hur de f'ade SWTOR, en AAAAAA-titel budgetmässigt som kunde blivit väldigt intressant om originalplanerna från de första årens utveckling hade förverkligats. Star Citizen, som redan är typ två år försenad ska vi väl inte ens börja diskutera.

Nu har spelet en prislapp avsevärt lägre än AAA åtminstone på konsol, och något billigare även på PC om man inte gör idiotköp utan att kolla upp och de har redan mer & riktigt intressant innehåll på gång, och en rejäl patch redan innan släppet som utökade "innehållet" rejält (Patch notes finns på FZ om någon missat det).

Jag tror förr att det kommer att växa stadigt, särskilt när prislappen faller ännu mer. Spelet växer långsamt i ens skalle, känns lite segt och grindy i början, lite klumpigt interface som de kan göra en hel del åt, men allteftersom blir det en väldigt mysig upplevelse, trots att det inte riktigt är min "grej". Definitivt en titel jag kommer att återvända ofta till och mysa, slappa i soffan med, lite småmeditativt.

...men en del hade nog bestämt sig för att det här var ett rymdlir med pvp oavsett vad de säger om och om igen, trots alla sneak peeks, trajlrar osv. Har man följt titeln på senare tid så tycker jag man fick ganska så exakt det man förväntade sig. Personligen hade jag velat ha mer rymd-lir och mindre planetgrind, men jag visste att det inte var så - inte i nuläget i alla fall. Föredömligt tydliga tycker jag.

Om du ska använda ord som "total scam" så snackar vi Godus! Men det är ju också vad man förväntar sig om man känner till Molyneux.

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:
Skrivet av conthox:
Skrivet av VeZZLaN88:

Folk glömmer att spelet fortfarande står i startgroparna. Sean har nu äntligen bekräftat base building och ägande av en egen starcruiser! jag är nöjd med spelet som det är idag, men tänk vad som hinner hända inom ett år.

En fråga från en som inte hängt med så bra; kommer framtida tillägg vara gratis eller är det betal-DLC?

Allt dlc blir gratis har Sean tidigare sagt

Tack så mycket


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar