Medlem
Live stream?

Ursäkta om detta är förbjudet att fråga.

Hejsan det är så att jag kommer troligtvis inte vara hemma ikväll när finalen spelas i Carling cup Cardiff vs Liverpool. Det är så att min syrras grabb fyller 1 år idag. Och vi vet inte om vi kan åka dit eller inte för det hade tydligen fått punka och vi skulle kolla på en lösning.

Och om det blir så att vi åker till min syster idag så kommer det bli troligtvis att jag kommer missa denna final som jag har väntat på sjukt länge för att se. Och frågan är finns det nån bra fotbolls app som man kan se live stream direkt i mobilen inga såna där appar som man bara kan se mål utvisningar vilka byten som har hänt o vilka som har fått gult kort.

Så skulle vilja ha en bra gratis app som man kan se fotboll live på direkt från mobilen. Har en Xperia Arc laddade ner en app Live sports streaming men jag vet inte om nån kommer visa finalen från nån av dem kanalerna. Tråkiga med den appen är att man kan bara välja 4 kanaler och man vet inte vad som sänds på den.

Medlem

Vet ingen app men hemsidor går ju o hitta.
Kanske funkar om din telefon har bra webläsare?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Vet ingen app men hemsidor går ju o hitta.
Kanske funkar om din telefon har bra webläsare?

Ja jo hemsidor har jag för datorn. Jag kör med Opera mobile webbläsaren.

Denna sida är min favorit, gratis och laglig: www.streamafotboll.com. De har även ett stort arkiv med highlights från tidigare omgångar från de bästa ligorna!

1
Skriv svar