Vinn exklusivt The Last of Us!

Medlem

Hoppas hoppas utgåvan ser fin ut

Medlem

vore kul och vinna någonting för en gångs skull i ens liv.. inte ens en jäkla kexchoklad på Liseberg. stans röta! 30kr på Triss räknas inte ens!

Medlem

Skulle vara riktigt fint att vinna detta!

Medlem

Håller tummarna, detta skulle vara så grymt att spela!

Medlem

Blir o införskaffa ps3 om man vinner då

Medlem

Fint pris! Snygg box! Mmmm i löv boxes:-D

Medlem

Håller tummarna nu, lycka till allihop


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dat moment when u realise dat only FZ-Supporters won.

Så mitt förslag att öppna fönstret och använda redaktionens katapult slopades till förmånen av en tävling. Tror fortfarande att mitt förslag hade varit ett roligare sätt till distribution.

PULL!! *PTHRONNnng*


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har inte haft råd med spelet. Önskar att man vinner! Önskar er alla andra lycka till.

Medlem

Håller tummarna hårt nu, velat ha detta länge!

Medlem

Lycka till alla!

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Rockartisten:

Jag skiter i det här efter att Sony har betett sig så jävla illa.

Vad har jag missat? vad har dom gjort för något brott mot mänskligheten?

Måste vara nåt slags troll. Följer allt med Playstation slaviskt och har inte märkt att det hänt nåt iaf.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas

Medlem

ALLA vill ha detta. Den som säger att denne inte vill ha det ljuger.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Rockartisten:

Jag skiter i det här efter att Sony har betett sig så jävla illa.

Vad har jag missat? vad har dom gjort för något brott mot mänskligheten?

Måste vara nåt slags troll. Följer allt med Playstation slaviskt och har inte märkt att det hänt nåt iaf.

Samma här. Det senaste missödet jag kan komma att tänka på är när Playstation Network blev hackat för 2(?) år sedan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Rockartisten:

Jag skiter i det här efter att Sony har betett sig så jävla illa.

Vad har jag missat? vad har dom gjort för något brott mot mänskligheten?

Måste vara nåt slags troll. Följer allt med Playstation slaviskt och har inte märkt att det hänt nåt iaf.

Samma här. Det senaste missödet jag kan komma att tänka på är när Playstation Network blev hackat för 2(?) år sedan.

Rockartisten måste vara sjukt förbannad över att M$ ville våldta sina potentiella kunder med X1 och sätta in alla begränsningar, så valde Sony en mer resonabel väg och gjorde konsolen mer öppen. Och nu är han ett ensamt fanboy utan 10 X1 vänner att dela spel med!

Det är den enda logiska förklaringen jag kan tänka!

Medlem

Den tävling med det bästa priset på länge... Är en av fåtal som inte kunnat köpa det själv ännu... Att vinna nu vore ju faktiskt en bra avslutning på PS3-eran

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Rockartisten:

Jag skiter i det här efter att Sony har betett sig så jävla illa.

Vad har jag missat? vad har dom gjort för något brott mot mänskligheten?

Måste vara nåt slags troll. Följer allt med Playstation slaviskt och har inte märkt att det hänt nåt iaf.

Samma här. Det senaste missödet jag kan komma att tänka på är när Playstation Network blev hackat för 2(?) år sedan.

Ja och till och med då så drabbades ju inga svenskar såvitt jag vet. Och man kan ju säga att dom gjort rätt för sig sen dess.

Medlem

Jag kollade på en video av Day9.
Naughty Dog får gärna förbättra engelskan lite

Medlem

Jag har ingen PS3, så kanske om jag vinna ska jag äntligen ha skäl att köpa en!

Jag har aldrig vunnit något på fz, hoppas jag gör det nu. Men har alltid haft otur i allt som har med spel, lotteri, tävlingar och såklart kärlek. Skulle vara så kul att få vinna

Medlem

Svampusväxusihjärnus, taget från latin, den hemskaste av alla svampinfektioner.

Lycka till allihopa!

Medlem

Lite sen på bollen, köpte mig precis ett PS3 i dagarna men inget spel, kunde inte bestämma mig för vilket. Kul att få chansen att vinna detta spel, vore ett fett första spel!

Medlem
Medlem
Skrivet av v1lle3:

Jag kollade på en video av Day9.
Naughty Dog får gärna förbättra engelskan lite

http://i.imgur.com/kaVnITN.png

Tror att det är meningen att det inte ska vara perfekt utan att vara lite mera textat som det låter och inte grammatiskt korrekt. Jag märkte en del saker jag också men trodde på min ovanstående tes.

Åh vad jag vill vinna detta! Tänkte köpa det till mig själv förra veckan, men insåg snart att spelbudgeten redan var överskriden efter att barnen fått sitt. Lite eget spelande hade varit finfint!

Medlem

Trodde det var solklart att bioshock infinite enbart var average nu när hypen lagt sig.
Tomb Raider är bästa atm.

Medlem

Me want! Me want!
Lycka till allihop!

Medlem

Håller tummarna !

123
Skriv svar