Vinn exklusivt The Last of Us!

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av v1lle3:

Jag kollade på en video av Day9.
Naughty Dog får gärna förbättra engelskan lite

http://i.imgur.com/kaVnITN.png

Tror att det är meningen att det inte ska vara perfekt utan att vara lite mera textat som det låter och inte grammatiskt korrekt. Jag märkte en del saker jag också men trodde på min ovanstående tes.

Givetvis är det inget medvetet fel här, you´re ass? I saved you are ass, haha. Fel fel fel.

Medlem
Skrivet av patriciskevi:

Lite sen på bollen, köpte mig precis ett PS3 i dagarna men inget spel, kunde inte bestämma mig för vilket. Kul att få chansen att vinna detta spel, vore ett fett första spel!

Det smartaste för dig är nog att skaffa PS+ så att du på en gång får en hög med spel att spela.

Medlem
Medlem

Enligt mig världens bästa spel. Half-life 2 får se sig nedpetad från tronen. Vill ha detta!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Hoppas inte mina skills från gymnasiebiologin svek mig i denna utmaning!

Medlem

Enda man kan göra nu är att vänta och att hålla tummarna!

Medlem

Jag som funderat att köpa en PS3 endast för att kunna skaffa detta spel... skulle man spara lite på det hela

Medlem

Min tur nu, vinden har vänt...

Medlem
Skrivet av trancenote:

Hoppas inte mina skills från gymnasiebiologin svek mig i denna utmaning!

Jaha, fick du lära dig att googla i gymnasiebiologin?

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av trancenote:

Hoppas inte mina skills från gymnasiebiologin svek mig i denna utmaning!

Jaha, fick du lära dig att googla i gymnasiebiologin?

Jag läste inte biologi på gymnasiet Men min kemilärare var ett toffeldjur så vi får väl se om det kan hjälpa mig istället. För google fuskas det minsann inte med.

Medlem

Vore nice, själv hade jag bestämt mig för att vänta tills det gått ner lite i pris innan jag inskaffar det. Men vinner man så vinner man x).

Medlem

Vore onekligen skoj att vinna detta. Jag vet inte hur många tävlingar om just detta presskit jag deltagit i nu,,
Nåja: Jag håller både tummar och tår!
Lycka till, allihopa!

Medlem

Då är det bara att hålla tummarna, spelet ser helt sjukt ut.

Medlem
Medlem

Tävlingen avslutad??
Ojoj - nu är det tamef*n spännande!
Hoppashoppashoppas..!

123
Skriv svar