Vinn smart 3D-TV från Philips!

Medlem

Och på köpet får dem en massa idéer till smarttv-appar dem säljer vidare till utvecklare... Kanske lite cyniskt att tänka så...


signatur

"...my balls and the end of humanity."

Medlem

Lycka till!. Någon kommer bli lycklig lagom till Jul...

Medlem

gilla om du har en 32-tum tv

Medlem

47" i sovrummet you say...

Challenge accepted!

Medlem

mine mine mine "med måsröst"

Om nom nom, skulle ju se bra grymt ut på väggen med en stor platt tv, har åtminstone inte problem att ordna plats för en sån då det finns en stor tom vit vägg endast pyntat av en gammal simpsons affisch xD
Lycka till alla goa!

Medlem

Lycka till var och en, tv´n är riktigt snygg så den bör passa alla vem som än kommer vinna den !

Tänkte först.
- fasiken vilka smala kanter.
- Snygg bild.
- Många fjärilar i stan...
- Bildmontage,
- Tjejen och bilden är skarpare än verkligheten (bakgrunden) (lite bakvänt om man nu inte vill framhäva tjej och TV...vilket man vill !)
- Varför flyger fjärilen ut ur Tv´n ?
- hmm, Liten TV om det nu skall vara 47"
- Eller jävligt stor Tjej... då hon greppar tv' n som om det vore en 32" ' are.
- Dessutom gav texten till Tv/tävling mig en total blackout, vadå 47" som funkar till kl11 (23,00) vadå tidstyrd eller ?

När jag sedan fyllt i tävlingsbidraget läste jag texten än en gång till och insåg alla detaljer och vad som menades, Skulle verkligen behöva vinna denna TV, så att något här hemma är lite smart i alla fall... T.

Medlem

Lycka till nu och om Jag inte vinner står ja för filmsnasket


signatur

RROD

Medlem

Lycka till nu och om Jag inte vinner står ja för filmsnasket


signatur

RROD

Medlem

Najs tv.. Synd bara att jag kommer på mer och mer finesser till "min app" ... Sen kom jag på att en fungerande version av min app är mer värd än fjuttiga 14000 kr
Synd att man bara är en kockusling, och inte programmerare själv

Medlem

Jag brukar ju inte vinna men.. Har fortfarande en gammal tjock tv.

Medlem

Hoppas man blir nålen som plockas ur nålstacken! GL2all

Medlem

Dette er en jätte snygg TV. Och jag har inget TV så håppas jag synas bland alla some håppas på at vinna
lycka till allihoppa!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Att vinna den här TVn är lika stor chans som att vinna 50 00 på Trisslott, it aint gonna happen

Sannolikhetslära!! Skapligt mycket större chans att vara 1 på 50.000 än inte med alls

Medlem

Har inte tv, har inte råd att köpa tv, så det skulle ju sitta fint.

Medlem

Sist jag vann något var jag 11 år,,, 27 år sedan så jag hoppas på lite medvind i seglen.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Sist jag försökte vinna något skämde jag istället ut mig själv och gjorde alla andra tävlande arga på mig


signatur

Everybody needs help.

Medlem

hehehe


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Håller med alla! Sjukt sweet om man skulle vinna
Lyck till!

Medlem

Lycka till alla:)

Medlem

Jag tror på jultomten och att han kommer tidigt i år !!!

Medlem

Lycka till alla ..

Medlem

Det är under en sån här tävling man blir sur på sig själv om man svarar fel på någon fråga.

Vilket jag säkert gjort

Medlem

Lycka till alla!

Medlem

Haha hoppas man vinner mor och far sitter fortfarande på tjock tv


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Haha älskar att majoriteten smörar för fz, med alla sina meninglösa kommentarer om att man inte äger en tv eller att man aldrig vunnit något på siten.

Hallå! det är en tävling, jag tror inte de sitter och läser alla kommentarer och helt plötsligt känner medlidande och skickar alla en varsin tv.
just sayin´ Lycka till!

Medlem

Då har man givit sitt bidrag! Lycka till allesammans!

Medlem

Då har man också gett ett bidrag nu. Lycka till alla!

Medlem

Den här tvälingen drog nog åt sig mins 100 nya "flitiga" medlemmar!;)


signatur

Mannen myten legenden

Medlem

Vinner jag den här så åker tjocktvn ut för gott!


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Skriv svar