Vad skall man spela nu då?

Medlem
Vad skall man spela nu då?

Har precis spelat ut Mafia II, och nästa spel som jag bokat kommer ut den 24/9 så nu har jag spel-torka.
Är det någon som har tips på ett bra spel som redan finns ute som man kan köpa och avverka innan f1 2010 kommer den 24/9.
måste ha något att göra om dagarna,är sjukskriven sedan länge så jag får dagarna att gå med att spela och se på film och tv.
spelen kan vara antigen till PS3 eller XBOX360.Har en g25 ratt till PS3 så bra bilspel är också något jag gillar,dock ej spel som NFS där man studsar mellan murarna och det inte ens blir en skråma på bilen.
Gillar inte "overkliga" spel där man spelar med eller mot monster eller robotar osv.
I min samling i min profil finns dom flesta spelen med som jag har till dom båda konsolerna.
Det vore hygglo med lite tips på bra spel, blir tokig snart för jag kommer inte på något att spel att införskaffa tills F1 2010 kommer ut,och dagarna blir långa utan något att göra.
Har förbokat dessa spel, så då vet ni ungefär vad det är för typ jag gillar att spela.
Skulle som sagt bli mycket tacksam för tips på spel som finns ute redan. det spelar ingen roll om spelet är ett par år, huvudsaken är att det är bra och ett bra tidsfördriv.

F1 2010
Test Drive - Unlimited 2 (TDU 2)
Assassin's Creed - Brotherhood
Fable III Xbox360
WRC - World Rally Championship 2010
Gran Turismo 5 - Collectors Edition
Call of Duty - Black Ops (Call of Duty 7) Hardened Edition


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Starcraft 2
World of Tanks-betan
Torchlight
Alien swarm

Mafia 1


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Till world of tanks finns inga betanycklar kvar, och mafia 1 har jag faktiskt.
dom andra 3 spelan är just sånna som jag sa att jag inte gillar.
det enda spel utan "riktiga" människor som karaktärer jag gillar är fable II, och fable III kommer att bli riktigt bra

men tack för dina tips ändå
MVH
The Jigsaw


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Halo Reach?

Förvisso ett tag kvar tills release för de med.

Medlem

Om du gillar Assassins Creed kanske Prince of Persia-spelen är något? Jag skulle säga att det i alla fall finns vissa likheter, i och för sig finns det väl en del monster med.

Red dead redemption är ju ett toppenspel annars och Gta kan man fördriva många timmar med.

Medlem

Red Dead Redemption har jag,lika så alla GTA
Jag sitter faktiskt och klurar lite över Prince of Persia - The Forgotten Sand.Kommer ihåg det första prince of persia, det låg på 2 disketter, så stort var det ,eller om det till och med bara var en diskett

edit:
Prince of Persia - The Forgotten Sande verkar inte ha fått den bästa kritiken, ligger ju också på full pris än,iofs har priset ingen betydelse,skall nog klura lite mer på det få se om jag ger mig på det.


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Medlem

Pong!!!!!!


signatur

You can't win the game...

Medlem

nej hoppar Prince of Persia - The Forgotten Sand, det verkar inte vara "jag" ändå

pong det spelet hade jag på 70-talet i en "konsoll" där man kunde vrida ett vred till olika lägen, antigen spelade man själv mot en vägg,eller typ som tennis, fanns visst ett hockeyläge också med flera streck pinnar på varje planhalva


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Just Cause 2 ? Mount & Blade Warband? Lotro har blivit gratis testa de

Medlem

Har du inte spelat dessa så måste du ta och skaffa Uncharted 1&2!

Sen kan jag alltid rekommendera Football Manager 2010 om du gillar fotboll, oerhört bra tidsfördriv! Civilisation V kommer ut snart också...

Medlem

just cause 2 har jag och har spelat till 98%
Mount & Blade Warband och LOTRO går bort eftersom dom inte är till PS3 eller XBOX360

Spelen skall vara till någon av dom båda konsolerna, alltså inte PC spel, jag har iofs en bärbar som kör mafia II på högsta upplösning men jag använder inte min bärbara till spel, uatn spelar endast på PS3 och Xbox360, har även PS2 framme men det är bara för tantens galande i singstar

uncharted 2 var jag nära på att skaffa då det släpptes,men då jag testade demot blev jag lite smått besviken då man är låst till en "bana" liksom. hade det varit open world hade jag lätt köpt det.
Men du tycker att det är värt att testa det spelet ändå?
Fotboll rent av hatar jag, och som du säger civilisation V kommer ju snart så det går ju inte,det skall vara ett spel som går att beställa idag och som jag kan fördriva tiden med fram till den 24/9

Jag skall kolla in uncharted 2 lite mera, för jag vet att det fått en del bra kritik, kan ju vara värt att testa om det är bra


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

så där ja, har precis beställt Uncharted 2 - Among Thieves Platinum för 349:-

tack för att du tipsade om det och påminde mig om det spelet igen.
bör ju få det på tisdag, och det borde räcka några dagar fram tills f1 2010 kommer, även wrc 2010 skall ju släppas nu i september,men där finns inte ett spikat datum än


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av The_Jigsaw:

Till world of tanks finns inga betanycklar kvar...

Jag klickade på "Join beta" på deras sida. Skickade en app, fick en invitation tre dagar senare.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av The_Jigsaw:

Till world of tanks finns inga betanycklar kvar...

Jag klickade på "Join beta" på deras sida. Skickade en app, fick en invitation tre dagar senare.

jag har också fyllt i en app. tidigare var det tvärstopp på fler nycklar. trots att jag inte spelar PC så mycket nu för tiden så har jag ansökt om en nyckel. hoppas jag får en nu bara


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Du kommer inte bli besviken på Uncharted, både ettan och tvåan är underbara spel!


signatur

no remorse

Medlem
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

jedi är spel som jag förklarat att jag inte gillar, comany of heros ser ok ut,men som jag också förklarat är att spelen skall inte vara till PC


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av zgz:

Du kommer inte bli besviken på Uncharted, både ettan och tvåan är underbara spel!

uncharted 2 ramlar ner i brevlådan i morgon (tisdag) förmiddag. så jag sätter igång direkt att spela det,skall bli inressant att se hur det ser ut efter det att demon stoppade.
man fick spela demon fram tills man träffar på den där bruttan och hon nämner något om en höjd eller så.
Kommer att lägga in det i min samling och betygsätta det där.
Men vad jag sett av det så ser det ut att vara ett spel jag kommer att gilla. tur att jag blev påmind om det igen,fattar inte varför jag helt glömt bort det när jag satt och hade spel-torka och klurade på vad jag skulle spela


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Får man fråga om det är civ5 du väntar på?:) Om inte så borde du skaffa fyran och om du nu inte vill det kan du ju alltid ladda ner demot som kommer den 21:D

Inaktiv

Jag tänkte säga Oblivion men som du sade, om du inte gillar "fantasy" är det ingenting för dig

Medlem

som en del säger, Word of tanks betan
finns en site, reggar man sig där får man en nyckel direkt, vad den nu hette...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

som en del säger, Word of tanks betan
finns en site, reggar man sig där får man en nyckel direkt, vad den nu hette...

har reggat mig och väntar på en nyckel, trots att det är ett PC spel och jag helst inte spelar PC


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

härligt !


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av visan:

Får man fråga om det är civ5 du väntar på?:) Om inte så borde du skaffa fyran och om du nu inte vill det kan du ju alltid ladda ner demot som kommer den 21:D

som jag skriver i mitt första inlägg så av dom spel jag bokat så är det F1 2010 som kommer först av dom jag bokat.
Och det är endast spel till konsol det handlar om

Verkligen fascinerande hur folk inte läser det som skrivits innan man postar


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Vanquish!

Demo finns ute nu på marketplace nära dig!

Som en blandning av gears of war och Bayonetta.

Medlem

tror ni att posten fick fram spelet idag? skulle fan inte tror det liksom, så värdelöst ,med det här jädra miljöposten som dom börjat med


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

idag ramlade spelet ner i brevlådan, så nu blir det till att testa uncharted 2 några timmar


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem
Skrivet av Jozo:

Har du inte spelat dessa så måste du ta och skaffa Uncharted 1&2!

Sen kan jag alltid rekommendera Football Manager 2010 om du gillar fotboll, oerhört bra tidsfördriv! Civilisation V kommer ut snart också...

Har spelat uncharted 2 nu några timmar, och jag är väldigt glad att du påminde mig om det.
Fattar inte hur jag helt enkelt totalt förträngt det. Spelet är verkligen snyggt och bra. Ser mycket fint ut på min PS3a slim och 42" LED tv

stort tack igen för att du fick mig till att hitta ett spel som kommer att få några dagar att gå innan f1 2010 landar i brevlådan,det är så jädra drygt att sitta hemma hela dagarna utan något att spela, särskilt när man inte kan göra så mycket annat än att sitta i soffan :\


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Haha, inga problem! Det är bara kul att ge tips

12
Skriv svar