Red Alert 3 på gång

Robot
Medlem
Red Alert 3 på gång

omg omg omg omg!


signatur

Nämen!

Medlem

Shocking news.... not


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Ohmy, Äntligen, väntat länge nu!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Nu tycker jag faktiskt EA får ta tummen ur och anlita Frank Klepacki igen, C&C3 känndes jävligt fattigt utan honom..


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

fuckwin!


signatur

En styck signatur.

Medlem

yay!
om man läser på pcgamer omslaget så kommer dom ha en beta också:D

Medlem

Vad många trevliga nyheter det har varit idag Blir ju bara bättre och bättre!

Medlem

Okey, wow vad ska det handla om nu då ? tidsresan bakåt misslyckades och Hitler överlevde ?! Eller blir det Kina o Amerika nu ? Urvattnat, om det inte blir nått super duper nytänkande i spelet så höjer jag inte så många ögonbryn på detta.

Medlem

Detta kommer bli bra. Jag bara vet.

Medlem

Hoppas det inte är Aliens med. Hoppas det är som gamla RA fast med ny grafik. Men så blir det väl inte förståss...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det var väl bara en tidsfråga. Inget jag direkt höjer ögonbrynen för än heller. Fast C&C lyckades dom ju iof hyffsat med sist, så vem vet.

oan
Medlem
Medlem

Eftersom det är EA så blir det nya skins till C&C 3?

Medlem

Red Alert 2 är ett av de få RTS jag verkligen gillar, ska bli skoj och se om Red Alert 3 blir till något.

Medlem

Fan va najs... Ett nytt spel i samma anda som Red Alert 1 fast med C&C 3 grafik skulle vara gött.... och ingen jävla tanke-ändrande motståndare som Yuri tack!

Idén med Red Alert 1 var ju riktigt trevlig... en "What if" historia om Hitler inte kommit till makten och att ryssarna istället var huvud motståndare under WW2. Om dom fortsätter på den linjen med Red Alert 3 och ev. kör nån tidsresa bakåt "pre-Red Alert 2" tid typ 1970-1980 talet, så kanske dom kommer tillbaka till deras nutid och kalla kriget aldrig upphörde eller nåt. Typ som World in Conflict, fast med Red Alert tema och uppbyggnad


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

EA...gör detta bra...Inga Aliens...förstör inte detta!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Woohoo, är de ända som behöver sägas... eller vänta, de är ju ea kom jag på hoppas dom lyckas med detta:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

HA! fan vilken go nyhet!

Håller med, gillade inte scrin. Däremot älskade jag c&c: Generals GLA FTW!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Har inga större förhoppningar på detta, C&C3 sög och det är vad jag förväntar mig att RA3 kommer göra, men om det ändå skulle bli ett bra spel kommer det spenderas många timmar vid det

Medlem
Skrivet av Shey Zhou:

Nu tycker jag faktiskt EA får ta tummen ur och anlita Frank Klepacki igen

Hell yeah!


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Jag litar mer och mer på EA destu längre tiden har gått. Känns som dom har ryckt upp sig rejält på sistonde. C&C3, nfs pro street bland annat Så detta kan bli bra


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Bästa RTS serien enligt mig .. Inget slår redalert 1!!!

Bara hoppas de inte gör för mycket 3d ut av det ... Saknar det gammla grafiken (Fast View uppefrån)... Och inte så #! massa efekter så man tappar bort trupperna så fort det börgar skuta


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Red Alert.. det var ett tag sedan, tyckte generals var ok, de senaste övertygade mig inte men nu kommer red alert 3! Bäst och se om det blir någe bättre.

- Shroom

Medlem

fy fan va nice hoppas det blir bra som nya command and conquer :>

Medlem

Yaaaaaaaa!!!! Som man har väntat!


signatur

Freshly dared, the half won.

Inaktiv

Förra sög och denhär kommer inte att vara något undantag.

r.i.p Westwood

Medlem

Intressant som faun.

Medlem

Yes!


signatur

"I did put the fires out" - "You made them worse!" - "Worse?!.. Or better?"

Medlem

Ja visst, drömma kan man alltid, hade EA inte kört Westwood i botten så hade det blivit nåt men utan dom lycka till, och frank klepacki haha ni kan också drömma på den punkten att ea antlitar honom igen.

123
Skriv svar