The Callisto Protocol får en actionladdad spinoff

Robot
The Callisto Protocol får en actionladdad spinoff

Striking Distance Studios har utannonserat "Project Birdseye".

#Project-birdseye, #Striking-distance-studios


Medlem

Älskade The Callisto Protocol. Hoppas på en uppföljare.

Medlem

Ser ut som ett sämre RUINER (som för övrigt är en galet underskattad titel).
Får kika närmre på detta när mer info kommer

Medlem

Ser ut som en uppföljare till Alien Breed🙂


signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍
Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Medlem

Ser kul ut det här

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Älskade The Callisto Protocol. Hoppas på en uppföljare.

Samma här! Nästan lite underskattad titel faktiskt!

Medlem

The Callisto protocol var väldigt meh. Storyn var okej, gameplay var inte jätte kul och inventory menyn sög. Speciellt när du ska byta vapen i stridens hetta. Så hoppas detta kan bli bättre.

Medlem

Ser rätt kul ut, men någon tvåa av Callisto lär vi nog inte få tack vare alla tubers som brölade högt när det inte var "Dead Space" 4.0
Märktes att expansionen var tänkt att vara något betydligt mer än vad det vart tack vare responsen.

Körde själv på PS5 vid lanseringen och det flöt på utan några som helst problem, men visst, PC-releasen hade oacceptabla prestandaproblem utan tvekan. Men i övrigt ett löjligt snyggt spel med atmosfäriskt världsbygge, och jag gillade starkt det köttiga närstridssystemet som verkar vara en av grejerna folk hängde upp sig mest på.

Annars var det väl mest den extrema återanvändningen av mini-bossen som blev lite väl påtaglig. Tycker verkligen inte Striking Distance förtjänar i närheten av den mängd skit de fick, det finns så mycket annat som är så mycket värre och hyllas till skyarna, dubbla måttstockar som vanligt. Synd för de finns riktigt få spel med AAA-kvalitè på detta område med mörk sci-fic.

Medlem

Ser ut som.... ett gamepass spel.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Kan förstå att inte Callisto Protocol, men jag tyckte det var en härlig upplevelse.
Fast jag var nog mer där för världen man var i, än för thrillern att döda muterade monster. Så hoppas helt klart på en tvåa och att de i så fall lärt sig av de misstag som gjorde med ettan.

Så ser nog mer i fram i mot det än detta spelet i så fall.
Finns alldeles för lite gory sci-fi in space!

1
Skriv svar