Nu går det ändra ljusstyrkan på din Playstation 5

Robot
Nu går det ändra ljusstyrkan på din Playstation 5

Ny uppdatering släppt till din Playstation 5

#Playstation-5, #Sony


Medlem

We've updated the device software of the DualSense and DualSense Edge wireless controllers, PlayStation VR2 headset, PlayStation VR2 Sense controllers, and Access controller to improve stability.

Låter bra, upplevde en del konstigheter när jag använde PSVR2 dom senare gångerna då jag körde Re4 Remake


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Önskar man kunde ha mappar på startsidan så man hade bättre koll på installerade spel..

Medlem
Skrivet av Sippil:

Önskar man kunde ha mappar på startsidan så man hade bättre koll på installerade spel..

Håller med. Förstår inte varför det inte finns då det finns på ps4.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Skribent
Skrivet av Tassel:

Håller med. Förstår inte varför det inte finns då det finns på ps4.

Tog väl nästan hela generationen innan de lade till dessa där också?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tog väl nästan hela generationen innan de lade till dessa där också?

Så kanske det var. Minnet sviker.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jättebra med mindre knapptrycksljud från kontrollen när man använder inbyggda mikrofonen. Vänner har klagat mycket på oljud från Dual Sense-mikrofonen när jag kört crossplay.

Någon som har upplevt skillnad efter uppdateringen och kan recensera?

ZF
Medlem

Bra. Men ett alternativ för att inte starta TVn automatiskt kanske vore mer värt att prioritera.

Skrivet av Erik Void:

Någon som har upplevt skillnad efter uppdateringen och kan recensera?

Kolla upp "Mystic" på YT så kan du höra den relativa förbättringen själv.

Han gjorde nog en såpass grundlig jämförelse det går att få såvida inte Gamers Nexus eller DF börjar med liknande.

ZF
Medlem
Skrivet av Sippil:

Önskar man kunde ha mappar på startsidan så man hade bättre koll på installerade spel..

Är det verkligen inte enklare att helt enkelt välja att kolla efter enbart installerade spel än att hålla på och pyssla med att flytta saker in och ut ur mappar manuellt? Att kunna spara föredragen sortering som standardval vore visserligen bra.

Visst är det bra om val finns för alla användarmönster, men.. Jag tycket det funkade bäst på PS3. Döp spelets genre själv och det hamnade i en sån mapp automatiskt. Om de inför någon permanent sortering igen så hoppas jag på en likadan variant.

Medlem
Skrivet av ZF:

Bra. Men ett alternativ för att inte starta TVn automatiskt kanske vore mer värt att prioritera.

Kolla upp "Mystic" på YT så kan du höra den relativa förbättringen själv.

Han gjorde nog en såpass grundlig jämförelse det går att få såvida inte Gamers Nexus eller DF börjar med liknande.

Tack

Så pass stor skillnad att det inte stör längre kan jag tycka!

Om någon annan undrar:

Medlem
Skrivet av ZF:

Bra. Men ett alternativ för att inte starta TVn automatiskt kanske vore mer värt att prioritera.

Det har med hdmi att göra. Kolla dina inställningar.
Det valet har men kunna göra sen långt tillbaka.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar