Livstecken från Smash Bros-liknande Multiversus

Robot
Livstecken från Smash Bros-liknande Multiversus

Kan den riktiga lanseringen vara på gång?

#Multiversus, #Player-first-games, #Warner-bros


Medlem

Hade nästan glömt bort det här. Det årslånga "betatestet" som drog in så mycket pengar via mikrotransaktioner att det gick om Elden Ring i USA i juli 2022 och sedan plötsligt togs bort från marknaden för "polering" utan möjlighet till återköp. Warner Bros kan skita på sig, spelet var så dåligt att man skymfar Smash Bros genom att nämna det i samma mening.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skrivet av Pjotor:

Hade nästan glömt bort det här. Det årslånga "betatestet" som drog in så mycket pengar via mikrotransaktioner att det gick om Elden Ring i USA i juli 2022 och sedan plötsligt togs bort från marknaden för "polering" utan möjlighet till återköp. Warner Bros kan skita på sig, spelet var så dåligt att man skymfar Smash Bros genom att nämna det i samma mening.

Medans jag håller med att WBG är skit så är detta ett av mina favoplatformsspel och jag är otroligt glad att det förhoppningsvis får en bra re-launch, det hade en alltför liten studio förut så de hade ingen möjlighet att hålla takten, nu har de haft snart ett år på sig och har jobbat stadigt med spelet, samt utökat antalet arbetare på projektet. Så jag hoppas i alla fall på det bästa.

Skribent

Jag gillade också spelet men tycker att det har hanterats lite märkligt - blir intressant att följa!

Medlem

Det här finns ju också.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Hade kul med spelet under en period och hoppas att det kan återuppväckas. Även om WB skötta hela den här processen väldigt dåligt. Orimligt att ta så mycket betalt i ett beta för att sedan plocka bort spelet.

1
Skriv svar