Diablo-liknande Dragonkin: The Banished har utannonserats

Robot
Diablo-liknande Dragonkin: The Banished har utannonserats
Medlem

Är Nacon samma företag som även tillverkar handkontroller? Har inte hört talas om spel från Nacon tidigare


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser intressant ut. Ska hålla koll på detta.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Är Nacon samma företag som även tillverkar handkontroller? Har inte hört talas om spel från Nacon tidigare

Ja precis, dem som tillverkar kontroller.
De ligger även bakom stortitlar som The lord of the rings - Gollum, och lite bättre spel såsom Greedfall.

Medlem
Skrivet av Neroz:

Ja precis, dem som tillverkar kontroller.
De ligger även bakom stortitlar som The lord of the rings - Gollum, och lite bättre spel såsom Greedfall.

Hum, Gollum var ju inte så lyckat så nu blev jag skeptisk. Vet inte hur Greedfall är så vet inte hur intressenålen rör sig på grund av det men kommer nog invänta recensioner innan jag vågar hypa detta. Annars kul med Diablo-konkurrent!

Medlem
Skrivet av Neroz:

Ja precis, dem som tillverkar kontroller.
De ligger även bakom stortitlar som The lord of the rings - Gollum, och lite bättre spel såsom Greedfall.

Greedfall skapades dock av franska utvecklaren Spiders.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Greedfall skapades dock av franska utvecklaren Spiders.

Ja, jo, men Nacon äger Spiders.

Medlem
Skrivet av Neroz:

Ja precis, dem som tillverkar kontroller.
De ligger även bakom stortitlar som The lord of the rings - Gollum, och lite bättre spel såsom Greedfall.

De producerar alltså skräp.

Inget konstigt. Det är som när rika människor ska öppna en krog för att det är stekigt att ha ett fast bord och kunna ta polarnas öl på eget konto utan att dra kortet.

Bara för att du har varit mycket på krogen så betyder inte det att du kan driva krog.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Neroz:

Ja precis, dem som tillverkar kontroller.
De ligger även bakom stortitlar som The lord of the rings - Gollum, och lite bättre spel såsom Greedfall.

Gollum, var inte det Daedalic som gjorde det spelet?

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Gollum, var inte det Daedalic som gjorde det spelet?

Jo, men som jag skrev ovan angående Greedfall så är Nancon publisher och äger både Daedalic och Spiders.

Medlem
Skrivet av Neroz:

Jo, men som jag skrev ovan angående Greedfall så är Nancon publisher och äger både Daedalic och Spiders.

Ah äger nancon studiorna. Men förhoppningsvis är det olika nivå på de studiorna då. Daedalic slutade iofs med dev tror jag.

1
Skriv svar