Livstecken från mysiga Little Devil Inside – 6 minuters gameplay

Robot
Livstecken från mysiga Little Devil Inside – 6 minuters gameplay

Djävlar i min lilla låda, vad intressant det ser ut.

#Little-devil-inside, #Neostream, #nyhetstips


Medlem

Men va, det ser ju helt makalöst ut!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hoppas så innerligt att det här blir bra - varit taggad på spelet i snart tio(!) år. Ser fortfarande fantastisk ut!


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Waaaat! Har inte kollat än. Men borde typ boka ett konferensrum åt mig själv för att titta ostört. En av anledningarna till att jag köpte ett PS5 för tre år sen eller vad det nu blir..

Medlem

Själv har jag missat detta helt, och det ser otroligt ut. Att det skulle vara (om det nu fortfarande är) PS-exklusivt gör att intresset svalnar betydligt dock.

Oj vad arga kommentarer det är på deras Kickstarter angående uppdateringen förresten.

Medlem

Hade faktiskt tappat hoppet om att detta skulle dyka upp igen, hoppas verkligen det blir något av det då det ser dömysigt ut.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Ser fortfarande kul ut men utvecklingstiden oroar något. Hoppas slutresultatet blir bra.

Medlem

De har verkligen hittat en spännande visuell stil. Jag hoppas spelet blir bra och når framgångar efter denna långa utveckling.

Redaktör
Ponny

Som man väntat (och väntat) på det här. Men jag tror fortfarande hårt på det!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser riktigt schmutt ut


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Medlem

Riktigt mysig atmosfär, hoppas att spelet blir bra med

1
Skriv svar