No Man's Skys Omega-uppdatering inkluderar ett gratisprov

Robot
No Man's Skys Omega-uppdatering inkluderar ett gratisprov

In och lira Omega-expeditionen, även om du inte äger spelet.

#Hello-games, #No-mans-sky, #nyhetstips


Medlem

8 år sedan No Man's Sky släpptes och de fortsätter att utveckla det. Undrar om Starfield uppdateras 8 år framåt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

8 år sedan No Man's Sky släpptes och de fortsätter att utveckla det. Undrar om Starfield uppdateras 8 år framåt.

Gratis dessutom!
Vänta lite...måste köpa färgade portaler i Diablo 4 för 300:-... 😉


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Gratis dessutom!
Vänta lite...måste köpa färgade portaler i Diablo 4 för 300:-... 😉

Well det finns utvecklare som tror på sina idéer och det finns utvecklare som har aktieägares intressen som största drivkraft.

Tacka vet jag att indiescenen och passionerade utvecklare fortsätter imponera, så kanske legacy storbolag kan tyna bort så sakteliga över tid.

Medlem

Har lagt mer tid på No Man Sky än Starfield men skulle ändå skatta Starfield högre. Finns mycket kul att göra i No Man Sky med alla expeditioner, basbyggande etc men det är något med gameplay i NMS, känns lite stelt och segt att spela. Därför lite orolig över deras nya spel för trailern såg ut att vara NMS i ny skrud, men det är en tid tills det släpps.

Dock imponerande att ekonomin tillåter att de har släppt gratisuppdateringar alla dessa år.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag har säkert 100 timmar i NMS men det känns ändå bara som att jag har provat på ungefär 5% av vad spelet har att erbjuda för det kommer nytt hela tiden.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag har säkert 100 timmar i NMS men det känns ändå bara som att jag har provat på ungefär 5% av vad spelet har att erbjuda för det kommer nytt hela tiden.

5% är ändå ganska mycket i den världen. Jag har nog inte ens upptäckt 0.00005% på mina 200 timmar...

Medlem
Skrivet av robbis:

5% är ändå ganska mycket i den världen. Jag har nog inte ens upptäckt 0.00005% på mina 200 timmar...

Menar inte att jag har sett 5% av alla planeter eller liknande utan provat på kanske 5% av vad som erbjuds med basbyggande, fordon, olika skepp, stjärnkryssare, en massa uppdrag osv. Jag kanske har besökt 15 stjärnsystem av miljoners miljarder så där ligger jag också ganska lågt.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ser fram emot deras kommande Light No Fire, om de lärt sig läxan av No Man's Sky releasen kan det bli bra redan från början.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Menar inte att jag har sett 5% av alla planeter eller liknande utan provat på kanske 5% av vad som erbjuds med basbyggande, fordon, olika skepp, stjärnkryssare, en massa uppdrag osv. Jag kanske har besökt 15 stjärnsystem av miljoners miljarder så där ligger jag också ganska lågt.

Jag var lite ironisk Fattar.. ungefär som mig då! Vill gärna spela det men vill göra det med andra, dock inga andra som vill spela det med mig

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag var lite ironisk Fattar.. ungefär som mig då! Vill gärna spela det men vill göra det med andra, dock inga andra som vill spela det med mig

Aha... lite svårt att uppfatta i text ibland


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Jag måste prova NMS igen, det är ett riktigt mysigt spel. Klagade något otroligt mycket på NMS och Hello Games när spelet släpptes men de ryckte verkligen upp sig, hatten av till dom.

Medlem

Kul att det stödjer både PSVR och PSVR2!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/GUMVVS4ADfM

Kul att det stödjer både PSVR och PSVR2!

Ja för NMS är riktigt skoj att spela i PSVR2


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Ja för NMS är riktigt skoj att spela i PSVR2

Mmm, kan bara tänka mig! Är nog det spel jag är mest pepp på att testa på formatet faktiskt. Efter möjligtvis Call of the Mountain då.

1
Skriv svar