Dead Island 2 har fått släppdatum på Steam

Robot
Dead Island 2 har fått släppdatum på Steam

Samtidigt som Dead Island: Riptide är helt gratis.

#Dambuster-studios, #Dead-island-2


Medlem

Kan starkt rekommendera Riptide.. om man spelar i coop.
Hade inte ett dug kul i singleplayer men skitkul med kompisar.
Väldigt buggigt, men klart värt att spela.

Releasehästryttare
Medlem

Jag och en polare har sagt att vi båda väntar på steam releasen innan köp.
Dock måste de självklart lansera det med kraftig rabatt då spelet är 1år gammalt för att det ska bli ett köp.

Medlem

Vore roligt om de la ut en rolig lanseringstrailer som svar på Goat simulator 3 lanseringstrailer

Gen
Medlem

Äntligen släpp på Steam.

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Jag och en polare har sagt att vi båda väntar på steam releasen innan köp.
Dock måste de självklart lansera det med kraftig rabatt då spelet är 1år gammalt för att det ska bli ett köp.

Om alla Epic hatare nu säger att det är "early acces" på Epic så bör ni betala fullpris på steam...

Medlem
Skrivet av McNord:

Om alla Epic hatare nu säger att det är "early acces" på Epic så bör ni betala fullpris på steam...

Nja nu blev det genast lite påhopp, jag är ingen epic hatare (har köpt vissa spel där) men föredrar steam alla dagar i veckan om jag får välja då epics launcher är totalt skräp jämfört med steam.
Polaren däremot är epic hatare och vägrat att ens installera launchern.

Hatar även epics strategi (ok vi kan inte konkurrera med steam genom att göra en bättre platform, så vi betalar tillverkare så folk endast kan köpa på våran usla platform istället.)

Ne skulle bli lika irriterad om valve började göra samma sak, dom enda som blir förlorarna med exklusiviteter är vi konsumenter.

Sorry att det drev iväg lite offtopic 🙂

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Ne skulle bli lika irriterad om valve började göra samma sak, dom enda som blir förlorarna med exklusiviteter är vi konsumenter.

Valve behöver ju inte göra det, konsumenterna är ju helt på att skapa ett monopol för dem. Ett monopol för Valve gör alla konsumenter till förlorare, hur bra deras launcher än må vara.

Medlem

Riktigt bra spel. Lirade ut det på PlayStation 5. Ville helst ha det på Steam men orkade inte vänta 1 år på att EPiC eklusivitetn skulle gå ut så det fick bli PlayStation 5 köp. Grym grafik och känsla på handkontrollen.

4 av 5. 8 av 10 i betyg.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Kul spel! Slaffsigt, skön humor och lite utflippat


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar