Hogwarts Legacys PS-exklusiva innehåll släpps till andra plattformar i sommar

Robot
Hogwarts Legacys PS-exklusiva innehåll släpps till andra plattformar i sommar

Exklusiva trollkarlsgrejor blir oexklusiva.

#harry-potter, #hogwarts-legacy


Medlem

Krävs rätt mycket nytt innehåll för att jag ska gå tillbaka. Sämst att det inte finns ett new game+ mode än (utan moddade savefiles).

Geeks Gaming

Jag förstår fortfarande inte varför dom inte gjort annan dlc till spelet.

Medlem

I sommar ha ha. Snacka om "blå bollar" man skulle ha fått om man trodde att dlct skulle komma nu.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

I sommar ha ha. Snacka om "blå bollar" man skulle ha fått om man trodde att dlct skulle komma nu.

Själv är jag glad för det lilla för jag var säker på att spelet var övergivet totalt

Medlem

Håller med ovan talare om att det är märkligt att det inte har kommit något ordentligt DLC. Spelet är ju enorm succé vilket man borde vilja mjölka. Glädjande på ett sätt då de kanske fokuserar på att göra en massiv uppföljare istället?

Hade ändå velat ha något mer i väntan på den uppföljaren, låter ju som att vi kommer att få något.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tycker spelet är bra och underbart vackert att se på, men det känns emellanåt tråkigt att färdas från punkt a till b vilket man gör typ hela tiden. Kanske om det funnits fler spännande quests eller fler saker att upptäcka, särskilt inne i slottet, då hade jag säkert gillat spelet mycket mer. Så tackar inte nej till nytt innehåll

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Tycker spelet är bra och underbart vackert att se på, men det känns emellanåt tråkigt att färdas från punkt a till b vilket man gör typ hela tiden. Kanske om det funnits fler spännande quests eller fler saker att upptäcka, särskilt inne i slottet, då hade jag säkert gillat spelet mycket mer. Så tackar inte nej till nytt innehåll

Medhåll. Grunden är fantastisk, bara fyll på med mer innehåll.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Håller med ovan talare om att det är märkligt att det inte har kommit något ordentligt DLC. Spelet är ju enorm succé vilket man borde vilja mjölka. Glädjande på ett sätt då de kanske fokuserar på att göra en massiv uppföljare istället?

Hade ändå velat ha något mer i väntan på den uppföljaren, låter ju som att vi kommer att få något.

Har för mig de sa rätt tidigt att de inte planerade något större DLC eller expansion? Men jag tror inte de heller trodde spelet skulle bli så stort som det blev och jag tror inte WB heller trodde det.

Men gissar att de håller på med en uppföljare as we speak.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Vad lack man blir. I sommar?


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Har för mig de sa rätt tidigt att de inte planerade något större DLC eller expansion? Men jag tror inte de heller trodde spelet skulle bli så stort som det blev och jag tror inte WB heller trodde det.

Men gissar att de håller på med en uppföljare as we speak.

Tycker mig ha ett vagt minne om att det var så ja. Och på ett sätt glädjer de mig att de inte har valt allt mjölka succén genom att kasta ut halvhjärtade DLC.

Längtar efter en uppföljare, potentialen är galet hög.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Tycker mig ha ett vagt minne om att det var så ja. Och på ett sätt glädjer de mig att de inte har valt allt mjölka succén genom att kasta ut halvhjärtade DLC.

Längtar efter en uppföljare, potentialen är galet hög.

Minns att jag spekulerade i recensionen om att de kanske skulle lägga till Quidditch som DLC, men de sa senare i en intervju att det inte var på väg. Jag tror det även var där de sa något om att de inte hade några större planer på DLC till spelet.

Jag hade gärna tagit en matig expansion, men om de skippar det och går vidare på en uppföljare så gråter jag inte över det.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller med ovan talare om att det är märkligt att det inte har kommit något ordentligt DLC. Spelet är ju enorm succé vilket man borde vilja mjölka. Glädjande på ett sätt då de kanske fokuserar på att göra en massiv uppföljare istället?

Hade ändå velat ha något mer i väntan på den uppföljaren, låter ju som att vi kommer att få något.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Har för mig de sa rätt tidigt att de inte planerade något större DLC eller expansion? Men jag tror inte de heller trodde spelet skulle bli så stort som det blev och jag tror inte WB heller trodde det.

Men gissar att de håller på med en uppföljare as we speak.

Låter väldigt kul med en uppföljare:) Jag undrar dock lite vad nästa spels fokus kommer ligga på isf. Magin med Hogwarts Legacy var ju att få utforska världen och framförallt slottet, så hoppas de kan göra det minst lika magiskt att se sig omkring i nästa spel

Medlem

Det exklusiva ps questet var bland det bästa side questen i spelet i min mening. Kort men rekommenderas varmt.

1
Skriv svar