Jag dricker inte alkohol men

Medlem
Jag dricker inte alkohol men

Men när jag väl dricker det dricker jag det här.

Aviva kolsyrad persikovin med glitter i, snurrar man flaska så flyger glittret runt i flaskan. Känns inte som det kan vara så hälsosamt.

Medlem
Medlem

Du dricker inte alkohol - men när du dricker alkohol, så blir det en alkoläsk med små fotanglar som snurrar runt i den? =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag brukar blanda metallspån från vinkelslipen med hembränt för att få en liknande effekt men till lägre pris

Medlem

Känns som en start på något mysterium detta. 45 minuter mellan bilderna och trådstart. Hur många ark är det kvar på hushållspappret?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

https://www.systembolaget.se/produkt/vin/aviva-pink-gold-7757...
Det är väl bra att man kan dricka något överhuvudtaget?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Känns som en start på något mysterium detta. 45 minuter mellan bilderna och trådstart. Hur många ark är det kvar på hushållspappret?

Det är en termometer, inte en klocka!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Det är en termometer, inte en klocka!

Vadå 40 grader?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vadå 40 grader?

Grader och luftfuktighet 🥸

Medlem

40% är ändå på gränsen till för torrt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Hur smakar den? Eller låt mig omformulera frågan.

Smakar den lika äckligt som den ser ut att smaka?

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Hur smakar den? Eller låt mig omformulera frågan.

Smakar den lika äckligt som den ser ut att smaka?

Smakar supersöt persika, smakar knappt någon alkohol 😁

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Smakar supersöt persika, smakar knappt någon alkohol 😁

Okej, låter ju ganska gott ändå! Men jag är lite skeptisk. Främst för att det ser ut som att nån hällt schampoo i nån glasflaska haha

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Smakar supersöt persika, smakar knappt någon alkohol 😁

Om du skaffar saker som inte smakar alkohol så kan du ju dricka asmycket då... smart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Okej, låter ju ganska gott ändå! Men jag är lite skeptisk. Främst för att det ser ut som att nån hällt schampoo i nån glasflaska haha

Håller med denna herre, utseendet ser rent hälsovådligt ut. Jag gillar iofs persika, men inte tillräckligt mycket för att pröva.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar