Paper Mario: The Thousand-Year Door-remake kan vara närmare än vi tror

Robot
Paper Mario: The Thousand-Year Door-remake kan vara närmare än vi tror
Medlem

Jag har faktiskt aldrig kört Papar mario, skämskudde jag vet, kanske passar på nu om en remake kommer

Medlem

Ett suveränt nintendo-spel. Riktig nintendo-magi. Har uppgraderat skåpet sen sist och har mycket riktigt originalet stå där.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Ett suveränt nintendo-spel. Riktig nintendo-magi. Har uppgraderat skåpet sen sist och har mycket riktigt originalet stå där.

<Uppladdad bildlänk>

Nice! Ja det är verkligen suveränt, ett mästerverk, ser fram emot att spela nyutgåvan.

Medlem

Näst efter Metroid Prime-spelen var TTYD det bästa spelet som släpptes till Gamecube.

Hade inte förvånat mig om det släpptes som shadowdrop i samband med en Nintendo Direct.

Medlem
Skrivet av Danster:

Näst efter Metroid Prime-spelen var TTYD det bästa spelet som släpptes till Gamecube.

Hade inte förvånat mig om det släpptes som shadowdrop i samband med en Nintendo Direct.

Fire Emblem: Path of Radiance är enligt mig det bästa spelet till Gamecube

Medlem

Kom igen 60 fps.
Switch borde kunna klå en Gamecube.

Medlem

Spelade spelet när det begav sig första gången och det är såklart väldigt bra men det var alldeles för mycket backtracking för att jag ska vilja spela om det.

Inaktiv

Jag hade spelet till Gamecube och fick väldigt bra betalt för det när jag sålde det 2018.
Har velat ha det igen till Gamecube men kommer nu istället satsa på att köpa det igen till Switch innan det blir för dyrt där med. Dessa spel brukar ha en tendens att gå upp i pris när de slutar produceras till konsolen.

Medlem

Kul ett riktigt mysigt och bra spel!

1
Skriv svar