Mellandagsrea 2023

Medlem
Mellandagsrea 2023

Finns det något bra på mellandagsrean i år?

Prisjakt - Största Pristrendsskillnad
Steams julrea


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tänkte gå till Elgiganten idag och se om de har någon dammsugare till mig. Yep, så rolig shopping ska jag ägna dagen åt. Klart jag hellre köpt spel eller något annat roligt, men som vuxen måste man göra vuxenshopping ibland. 😃

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tänkte gå till Elgiganten idag och se om de har någon dammsugare till mig. Yep, så rolig shopping ska jag ägna dagen åt. Klart jag hellre köpt spel eller något annat roligt, men som vuxen måste man göra vuxenshopping ibland. 😃

Köpte ny förra året så vet precis vad du menar. Vår diskmaskin kastade in handduken nyligen så bara att öppna plånboken och se glad ut Garantin har gått ut och dessutom har företaget gått i konkurs.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag hittade inget intressant på rean så det fick bli det här indieliret för 37 kr på Steam.

Edit:
Nu har jag spelat igenom Tsuyu no hi / Rainy Season..
Supermysigt spel, värt varenda krona.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Har köpt Baldurs Gate 3 år mig själv.
Sen har jag köpt en SSD och ett dator chassi till en dator jag ska bygga och sälja bort.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av magma:

Köpte ny förra året så vet precis vad du menar. Vår diskmaskin kastade in handduken nyligen så bara att öppna plånboken och se glad ut

Vi har fått köpa ny tvättmaskin nyligen. Alltid kul med sådana utgifter istället för typ en säck med godis eller leksaker för de pengarna.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Har köpt Baldurs Gate 3 år mig själv.
Sen har jag köpt en SSD och ett dator chassi till en dator jag ska bygga och sälja bort.

Vilka specs kommer datorn att ha?
Och har du redan en köpare? Ifall du inte har det så kanske jag är intresserad


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Beercules:

Vilka specs kommer datorn att ha?
Och har du redan en köpare? Ifall du inte har det så kanske jag är intresserad

Tyvärr redan bokat köpare


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar