Nytt gameplay från GTA-veteranen Leslie Benzies "Everywhere"

Robot
Nytt gameplay från GTA-veteranen Leslie Benzies "Everywhere"

Spana in hur en användarskapad bana kan se ut.

#Build-a-rocket-boy, #Everywhere


Medlem

Tog inte lång tid innan det dök upp siffror när man skjuter... NÄSTA!

Medlem

Ojdå...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"En person har byggt det här på 10 dagar, och det kommer du också kunna göra"

Vad sägs om att ni gör ett spel istället för att släppa utvecklarverktygen. Någon som är intresserad av att skapa egna upplevelser hade troligtvis kunnat göra något liknande i Unreal Engine på 10 dagar. Det såg ärligt talat ut som en väldigt simpel bana, och väldigt simpel spelmekanik.

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Tog inte lång tid innan det dök upp siffror när man skjuter... NÄSTA!

Haha, så om det finns dmg numbers eller ej avgör om du är intresserad av ett spel?

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Tog inte lång tid innan det dök upp siffror när man skjuter... NÄSTA!

Är väl förmodligen något man kan bestämma själv när man skapar sitt spel . Eller så kan man kanske bara stänga av det helt.

Medlem

Förvisso väldigt tidigt men svårt att känna någon större entusiasm. Kändes som han kämpade för att sälja in spelet. Allt var liksom sagt efter en minut typ. Sen vet man ju. Alla kommer bygga sina världar med samma byggblock och objekt vilket kommer göra att allt ser likadant ut. Hoppas jag har fel och det är som sagt inte ens alfa men jag är tveksam.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Haha, så om det finns dmg numbers eller ej avgör om du är intresserad av ett spel?

Skrivet av Påskmust:

Är väl förmodligen något man kan bestämma själv när man skapar sitt spel . Eller så kan man kanske bara stänga av det helt.

Låter som en lite grej men det är en indikation på att det rör sig om en looter-shooter.

Medlem

Verkar spännande!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Låter som en lite grej men det är en indikation på att det rör sig om en looter-shooter.

Har du missat att det är en plattform där man skapar spel? Så visst kan man säkert bygga en looter shooter om man vill det, men det går ju också att göra mycket annat verkar det som.

Gnällkuk

Well, det här gjorde mig noll mer intresserad av det än när jag först hörde det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fett skeptisk.

Medlem

En användarskapad bana såg ut ungefär som jag trodde: Inget vidare.

Sen att det är utvecklarna som skapat banan gör ju inte saken bättre.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Har du missat att det är en plattform där man skapar spel? Så visst kan man säkert bygga en looter shooter om man vill det, men det går ju också att göra mycket annat verkar det som.

Ja har inte greppat det helt än faktiskt. Det har ju kommit trailers som såg annorlunda ut, som den där kallad "Mind's Eye" men när jag gick tillbaka och kollade ordentligt står det i "available in Everywhere". Det såg rätt coolt ut men sen kom nått som såg mer ut som en Fortnite-kopia så vart smått förvirrad.

1
Skriv svar