Rekordlåga betyg för Modern Warfare 3-kampanjen så här långt

Robot
Rekordlåga betyg för Modern Warfare 3-kampanjen så här långt

Att släppa kampanjen tidigare var kanske ingen vidare marknadsföring.

#activision, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem

Rekord låg till rekord prislapp.

Medlem

Förhoppningsvis lär vi få ett redigt multiplayerläge.

De måste ju ha lagt tid på nånting om inte kampanjen

3 timmars kampanj. Jag känner mig så himla lurad efter att ha kört klart storyn. Hur kan detta ens vara lagligt. Usch. Fyyy!’ ALDRIG igen cod! Man har ju tidigare ändå kunnat lita på att dom levererar lite skön och hjärndöd action. Men ack så fel man hade den här gången. Bojkotta! 😧

Medlem

Detta är ett DLC till MW2 för priset av ett fullt spel och fullt med MTX.

Activision är så fruktansvärt giriga att det tar död på spelserien.

Medlem

Activision är ett äckligt girigt företag! Aldrig mer pengar till dem från mig!

Medlem

Gör ett Soldier of Fortune 3 istället med en redig kampanj.


signatur

Here to play.

Medlem

799 kr för en spel som är 3 timmar långt det är fan katastrof.

Medlem
Skrivet av tarantino:

799 kr för en spel som är 3 timmar långt det är fan katastrof.

Om det hade varit de bästa 3 timmarna CoD-kampanj någonsin hade jag tänkt mig att betala för det, men nu verkar det inte ens vara acceptabelt. 50 på Metacritic är ju motsvarande en tvåa på FZ. Får bli på Game Pass.

Felstavning i texten: "recenisonerna". Mvh Sprakpålisen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg en streamer ta sig igenom spelet på 2 tim och 48 min. Stealth uppdraget är det bästa.. man kan totalt skita i att smyga och bara springa igenom skiten då AIn inte reagerar alls om man springer på vissa ställen..

Medlem
Skrivet av tarantino:

799 kr för en spel som är 3 timmar långt det är fan katastrof.

881kr på pc.

helt stört vad dyrt.

Medlem

Ser man positivt på det hela så kan man i alla fall spela strax över halva spelet inom Steams återköpsperiod.

Medlem
Skrivet av tarantino:

799 kr för en spel som är 3 timmar långt det är fan katastrof.

3 timmar lång kampanj och bara gamla kartor i multiplayer

Medlem

Både de gamla MW- samt de nya MW-spelen fick väl ändå rätt så hyggliga omdömmen när det kommer till kampanjen? Känns ju skumt att de bara slänger ut det genom fönstret.


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

När allt är så dyrt nu för tiden kanske det är bra och lyssna på de som recenserar spelet.

Man får ju mer än bara kampanjen, men det är ingen frågan om att deras kvalitet har sjunkit till en rekordlåg nivå. Måste man också ange sig kreditkort och telefonnummer när man ska spela som vid MWII?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror majoriteten av dom som är fans sitter i samma position som mig, i MW2 spenderade jag 5-6 timmar i kampanjen och sen 300+ timmar i MP/WZ2, så visst är det tråkigt att kampanjen var dålig, men var inte riktigt varför jag köpte spelet ändå.

Medlem

Synd. Kampanjen i MW och MW2 var rätt bra.

Medlem

Skönt de är "betygsatt" innan release och att man har kunnat se gameplay via streamers, annars hade jag köpt de. Stort fan av CoD genom tiderna och kan bara konstatera att ännu ett spel har fallit offer för vinstdrivande spelföretag som enbart bryr sig om vinster.

Förr gjorde man spel med fokus på att berätta en historia, kända kompositörer gjorde musiken och man gav allt för att spelet skulle va coolt!

Idag slänger de ut nått halvfärdigt skit som de inte ens orkat göra ordentliga banor till (open world singlepalyer) och slänger med 10 skins som de kallar premium content och ber om 1000 spänn för de. Vidirgt.

Ännu ett storspel som går i graven.

Medlem
Skrivet av wallde:

Skönt de är "betygsatt" innan release och att man har kunnat se gameplay via streamers, annars hade jag köpt de. Stort fan av CoD genom tiderna och kan bara konstatera att ännu ett spel har fallit offer för vinstdrivande spelföretag som enbart bryr sig om vinster.

Förr gjorde man spel med fokus på att berätta en historia, kända kompositörer gjorde musiken och man gav allt för att spelet skulle va coolt!

Idag slänger de ut nått halvfärdigt skit som de inte ens orkat göra ordentliga banor till (open world singlepalyer) och slänger med 10 skins som de kallar premium content och ber om 1000 spänn för de. Vidirgt.

Ännu ett storspel som går i graven.

Kontrasten blir uppenbar när man jämför CoD från tidigt 00-tal med samtida släpp!
Inälvorna vrider sig sönder och samman när jag ser Warzone, alla skins och DLCs + karaktärer.
Blev lite för mycket när de försöker fiska Fortnite-spelare genom löjliga skins som inte passar in för allt i världen, hur roligt jag än haft med tidigare CoD-titlar..
Girighet i ett nötskal...


signatur

- Bete dig för fan -
- Ingen favoritkonsol, bara favoritspel -

Medlem

Jag är inte förvånad då tanken egentligen var att detta skulle vara en DLC till MW2.

Medlem

#ModernWarfare3 was developed in 16 months

Most Call of Duty games take 3 years

Employees had to work nights and weekends to complete the game, feeling betrayed by broken promises to avoid crunch time

It's currently the lowest rated #COD game ever on Open Critic

1
Skriv svar