Remnant 2 frestar oss med trailer för DLC:t The Awakened King

Robot
Remnant 2 frestar oss med trailer för DLC:t The Awakened King

Om ett par veckor måste vi ta itu med en galen kung.

#Gunfire-games, #Remnant-2, #The-awakened-king, #nyhetstips


Gnällkuk

Nice! Riktigt bra spel det här!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Grymt bra !! vilket galet spelår

Medlem

Kul mer spel.

Medlem

Undrar fortfarande varför fz inte gjort någon review på detta spel..

Medlem
Skrivet av roftg:

Undrar fortfarande varför fz inte gjort någon review på detta spel..

Det var "försent" vilket är en av de dummaste anledningarna jag hört

Medlem

Suveränt spel. Väntat på DLC.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Kul! Fick upp ögonen för detta spel som ett komplement till Destiny 2 (jag gillar co-op looter shooters) och jag blev väldigt positivt överraskad. Skön stämning, bra variation samt frihet att bygga sina karaktärer lite som man vill. Dessutom är det ett spel som inte hela tiden håller en i handen utan tvärtom belönar upptäckande. Toppenspel! Kanske vi kunde ha en liten mini-klan för de som vill spela co-op?

Medlem

Undrar när det kommer crossplay mellan pc och ps5! Vill kötta med polaren som inte har ps5 och min pc är är för gammal för detta. Kommer det kanske med DLC? Hittar ingen info om när det kommer.


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

Moderator | Testpilot
Skrivet av noreason:

Det var "försent" vilket är en av de dummaste anledningarna jag hört

När jag personligen frågat redaktionen om detta förut så... Det må låta dumt, men med tanke på att andra spel kommer också så prioriteras en del andra bort om kod kommer sent eller inte kommer alls. Då är våra skribenter ofta upptagen med annat, tyvärr.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ett av de roligaste och mest utmanande coop-spelen som finns (1an var också grym!)! En Dark Souls shooter där man måste lära sig fiendernas attack-mönster och ständigt hålla sig i rörelse för att klara av de allt svårare bossarna. De har även fått till grymma världar där världarna o h dess innehåll förändras vid varje genomspelning.

Medlem

Blir lite taggad på detta ändå, kanske blir ett köp på Steams nästa rea.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

När jag personligen frågat redaktionen om detta förut så... Det må låta dumt, men med tanke på att andra spel kommer också så prioriteras en del andra bort om kod kommer sent eller inte kommer alls. Då är våra skribenter ofta upptagen med annat, tyvärr.

Fullt förståeligt.

Dock kanske man skulle kunna langa över koden till någon medlem som kunde spela igenom det och skriva sin recension istället?

Tänker t.ex de som är FZ-supporter. Det står att man ska få första tjing för speltider bl.a. Dessa koder skulle också kunna räknas tänker jag om man som i detta fallet fått koden sent.


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av tobbiew:

Kul! Fick upp ögonen för detta spel som ett komplement till Destiny 2 (jag gillar co-op looter shooters) och jag blev väldigt positivt överraskad. Skön stämning, bra variation samt frihet att bygga sina karaktärer lite som man vill. Dessutom är det ett spel som inte hela tiden håller en i handen utan tvärtom belönar upptäckande. Toppenspel! Kanske vi kunde ha en liten mini-klan för de som vill spela co-op?

Det tycker jag!

Jag spelade igenom det ensam. De gånger som det var med ransons var nästan plågsamt.

@trickeh2k hade redan slutat spela när jag började!


signatur

Halo kompis!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Bussovic:

Fullt förståeligt.

Dock kanske man skulle kunna langa över koden till någon medlem som kunde spela igenom det och skriva sin recension istället?

Tänker t.ex de som är FZ-supporter. Det står att man ska få första tjing för speltider bl.a. Dessa koder skulle också kunna räknas tänker jag om man som i detta fallet fått koden sent.

Uttryckte mig lite dåligt där. Kommer en kod sent så brukar vi göra en recension ändå, men det förutsätter ju att den inte kommer 1-2 veckor sent - vilket inte händer ofta. Den största anledningen till att det inte blir en recension är att vi prioriterar annat eller att en kod inte kom. Just i detta fallet var det att en kod inte kom till oss alls.

Ingen dum idé annars så jag för det vidare!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av Bussovic:

Det tycker jag!

Jag spelade igenom det ensam. De gånger som det var med ransons var nästan plågsamt.

@trickeh2k hade redan slutat spela när jag började!

Ja, fast det var mest för att jag planerade spela det med några vänner senare och inte ville hinna tröttna på det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar